פרק 23

20.7K 921 55
                                    

נקודת מבט כללית

"באמת חשבתם שאני לא אגלה?!" איתמר שאל בעצבים, בזמן שירדן ותום נעמדו אצלו בחדר .

"תיכננו לספר לך היום" תום אמר בקול נוקשה, מראה שהוא לא מתרגש ממה שקורה פה עכשיו, למרות שהוא יודע שאם איתמר יתעצבן ממש הלך על החברות שלהם. ועל הפרצוף שלו.

"שתוק תום!" איתמר אמר בעצבים, " באמת, ירדן? החבר הכי טוב שלי?" הוא שאל בעצבים מסתכל על ירדן.

"תרגע איתמר. הכל קרה בטעות, אנחנו בקושי חודש ביחד ולא קרה כלום" ירדן אמרה רגועה. היא יודעת שלא יקרה משהו בינה לבין אחיה, כי היא הדבר הכי חשוב לו. הוא לא יכול לשנוא אותה, וזה נכון.

"אני פשוט לא מבין.." איתמר אמר מתיישב על הכיסא של המחשב, נרגע קצת "איך זה קרה?"

"זה התחיל ביום שישי אחד.. גיא הזה בא וקילל אותה, הוא הכאיב לה ואני פשוט הייתי שם.. הבטחתי לך שאני אשמור עלייה, לא? עשיתי מה שביקשת" תום אמר מתיישב על המיטה

"עשית מה שביקשתי, ועל הדרך נהיית חבר שלה. לא לזה התכוונתי תום, אתה יודע את זה כוסעמק!" איתמר צעק מגלגל עיניים. הוא לא יכול לכעוס על אחותו הקטנה, ולא על החבר הכי טוב שלו שהוא בעצם כמו אח שלו.

"איתמר, תיכננו לספר לך, אני נשבעת" ירדן אמרה במהירות, מנסה להרגיע אותו.

"תום." איתמר אמר בקול נוקשה, "צא שנייה" הוא אמר מסמן עם הראש שלו אל הדלת.

תום בהתחלה היסס, עד שירדן שלחה לו חיוך קטן. הוא יצא מהחדר, סוגר את הדלת. מסתקרן מה איתמר הולך להגיד לירדן, ומהסס מה יקרה בינהם מפה.

"איתמר-" ירדן התחילה לומר לאחר שתום יצאה, כשהיא נעמדת מול אחיה הגדול והאהוב, שרותח מעצבים כרגע.

"את אוהבת אותו?" איתמר שאל בלי הרבה דיבורים מיותרים. הוא יודע שאם הוא יפריד בינהם ירדן ממש תשנא אותו, והוא לא יסבול את זה.

"אנ.. אני חושבת שכן"

"כועסמק. הוא כמו אח שלי, אבל הוא יפגע בך. המערכת יחסים הכי ארוכה שהייתה לו הייתה רק חצי שנה-" הוא אמר בעצבים, מתנשף במהירות.

"היא בגדה בו, איתמר" ירדן אמרה מגלגלת עיניים מהר, קוטעת אותו. היא לא תבגוד בתום.

"אני יודע!" הוא אמר בעצבים, "אם לא היית אחותי לא הייתי אומרת לך את הזין הזה על החבר הכי טוב שלי, אבל אני לא רוצה שתיפגעי ממנו!" הוא אמר מנסה להירגע קצת כשקלט שירדן נרתעת מהצעקות שלו. "אני פשוט אומר לך שתזהרי. אני מכיר אותו יותר ממה שאני מכיר את עצמי. הוא לא החלטי, הוא מתעצבן מהר, ושהוא שיכור הוא לא שולט בצמו בכלל. אני נשבע לך ירדן אם הוא יפגע בך-"

"אני לא אפגע בה!" תום אמר נכנס בדלת בעצבים, כשלא שלט כבר בעצמו והיה חייב לקטועאת איתמר ולהגן על עצמו. להוכיח לאיתמר שהוא ישמור עלייה מכל דבר, במיוחד מעצמו.

כמו אחות קטנהWhere stories live. Discover now