פרק 6

28.9K 1.1K 57
                                    

נקודת מבט תום

שבועיים  וקצת עברו מאז הנשיקה שלי ושל ירדן ובמשך כל אלה לא יצרנו קשר עין זה עם זו או דיברנו, וזה בא בעיקר מהצד שלה. האמת היא שבקושי ראיתי אותה או שמעתי עלייה. היא כאילו ונעלמה. חזרה לתקופה הזו שלא הייתה יוצאת מהבית. אני רק מקווה ומעדיף שזה יהיה בגללי ולא בגלל אבא שלה אם הוא חזר. אני מניח שאם אבא שלה חזר הייתי יודע מאיתמר, אבל עדיין. 

״אז אתה יוצא איתנו היום או לא?״ עידן היה חסר סבלנות כבר כשהתיישב על המיטה שלי. מאז אותה נשיקה הרגשתי שפישלתי. נכשלתי בקיום ההבטחה שלי לאיתמר ובעיקר נכשלתי איתה. וזה מפגר אחושרמוטה. הרי היא לא הראשונה שנישקתי וגם לא תהיה האחרונה, משום מה זה מרגיש כאילו אני מרחיק לכת עם זה. 

״אני לא יודע.״ עניתי את אותה תשובה שעניתי כשהוא שאל את אותה שאלה לפני שתי דקות, בזמן שאני מתעסק במצית שהייתה מונחת בשולחן. מדליק אותה ונושף, מכבה את להבת באש שניצתה. 

״אחי, היא בסך הכל עוד בת אני לא מבין ממה בדיוק התבאסת.״ הוא אמר בתסכול. ואני יכול להבין אותו. מאז אותו לילה אני חצי מנותק ולמען האמת זה מעצבן אפילו אותי שאני מגיב ככה. זה לא קרה לי מעולם.

״היא לא סתם בת, עידן. היא ירדן והיא אמורה להיות כמו אחותי הקטנה ואני כמו אידיוט מזוין נישקתי אותה. עושה ההפך ממה שביקשו ממני.״ 

״היא לא תגיד לאיתמר, אתה יודע.״ הוא אמר מתחיל לסדר את הכריות שיהיו לו יותר נוח לשכב. ״אני מאמין לפחות שהיא לא תגיד לו.״ הוא הוסיף והבטתי בו ברוגז.

״לא יודע למה אחי, אבל איתמר לא מזיז לי את הביצה. הוא כמו אח שלי, אבל הוא האחרון שמעניין אותי בכל הסיפור הזה.״ נעמדתי בעצבים, פותח את דלת הארון ומוריד את החולצה שהייתה עליי והתחילה להרגיש לי חונקת מעט, ״אתה לא מבין אחי? אני נישקתי אותה. אני כל-כך מפגר, ועכשיו היא בטח לא רוצה לראות אותי, בגלל זה היא לא הייתה גם למטה הרבה או במקום הקבוע.״ הסקתי בזמן שלבשתי חולצה אחרת. בחרתי לדבוק בזה ולהתעלם מהעובדה שכן מפריע לי שנישקתי את אחותו של איתמר. אני מרגיש כאילו עשיתי משהו שאסור לי והעובדה שירדן בקושי נראתה לאחרונה עושה לי עוד יותר רע. 

״מאיפה אתה יודע את זה? לך תדע, אולי היא רוצה לראות אותך ורוצה אותך גם.״ הוא אמר בטון חולמני ומעצבן. כן בטח, איזה סיבה יש לה לרצות אותי? היא הבהירה לי טוב מאוד שהיא לא רוצה את זה. אני מניח שגם אם כן, אני לא בנוי לחברה. הייי בסרט הזה ובסוף כמו זין אני זה שנפגע. מערכות יחסים זה זין ובנות זה עוד יותר. אבל משום מה עם ירדן זה מפריע לי ואני מתחרפן מזה. 

״היא בעצמה אמרה שזה טעות. שהנשיקה הזאת טעות, ושאנחנו נהיה טעות.״ אמרתי מתעצבן, ״אני טעות. אתה מבין? כל דבר שאני עושה נהרס, כוסראבק!״ הרמתי את קולי, טורק את הדלת של הארון שעוד שנייה בכל מקרה הייתה מתפרקת. ״זין אם איתמר ידע מזה אחי אם הוא לא מאשפז אותי.״

כמו אחות קטנהWhere stories live. Discover now