פרק 10

22.1K 928 56
                                    

היא הייתה נראית מהוססת. עוד רגע והיא תתחרט. מתאים לה לברוח האמת.
מאז שהתחלתי להסתכל עלייה מעבר לאחות של איתמר, אני מתחיל להתנג כמו כוסית כוסעמק. אני שונא את זה. אני שונא שאפשר לשחק בי. שאני מאפשר את זה. אחת הסיבות שאני שונא את זה, זה כי הייתי שם. נתתי לבחורה לשטות בי. היא שלטה ברגשות שלי כמו על פלייליסט בפלאפון. אתה בוחר מה אתה רוצה; אייל גולן או עופר לוי.

״תאמיני לי שיותר מכל דבר אחר.״ עניתי בכנות. היא הסתכלה מסביב בלחץ. תספור עד שלוש תום, והיא בורחת.

״כולם שימו לב!״ קים צעקה ברמקול שהיה שם, עומדת על במה שכולם רואים אותה בשמלה המנצנצת שלה. ״סידרנו את התקלה עם הקריוקי-״ היא עצרה כדי לשמוע את כולם מריעים כאילו היא הודיעה על הזוכה באקס פקטור, ״-אז עוד כמה דקות הפנס שלנו יסתובב ויבחר מי ישיר לנו!״ היא אמרה קופצת במקום בשמחה.

״רוצה שנשיר?״ הצעתי בחיוך מנסה להפיג את האוירה המעיקה והמותחת ששררה ביננו, ״אני מת לשמוע אותך מזייפת.״ צחקתי בקול, ספק מהוודקה ספק מהמתח. אני רוצה לדעת, אבל היא לא מרגישה בנוח. אני מעדיף להישאר חסר אונים לגבייה מאשר להעמיד אותה במצב מחורבן.

״תום, אולי נצא?״ ירדן שאלה, כשהיא משתעלת בזמן שנאספו יותר ויותר אנשים לידנו ויצרו רעש המוני.

״אני אקח עוד כוס אחת ונצא, אוקיי?״ היא הנהנה לעברי בעודי קורא לברמנית הבלונדינית. היא שווה.

״כמו מקודם?״ היא שאלה, שולחת לי חיוך פלרטטני שמשום מה גרם לירדן שלידי להזיז את רגלה בעצבנות.

״חיובי.״ קרצתי לעברה בחזרה היא הגישה לי את הכוס יחד עם קש שחור, ושלחה אליו קריצה גם היא. יש מצב שהייתי מזרים אותה בכיף, אבל ירדן שלידי והשיחה שתבוא בעוד מספר דקות חשובה לי הרבה יותר מזיון של עשר דקות שאני יכול להשיג גם בעוד שעה.

״בואי.״ תפסתי בידה של ירדן בעדינות, לאחר ששלחתי לברמנית חיוך והודתי לה.

-

״אל תקנאי, דני.״ אמרתי בחיוך מרוצה, ממשיך לעצבן אותה.

״אני לא.״ היא ענתה מגלגלת עיניים כשהיא דוחפת אותי ממנה,

״את כן.״ צחקתי חזק יותר נופל על הספה שהייתה שם, כשאני אוחז במותנייה של ירדן ומושיב אותה קרוב אליי, שאפילו שערה לא יכולה להפריד ביננו.

״את מריחה טוב.״ לחשתי כששנינו ישבנו בשקט, מביטים אחד בשנייה.

״אי אפשר לומר את זה עלייך.״ היא גיכחה ויכולתי לתאר לעצמי שאני מסריח מבושם גברי, סיגריות ועודף וודקה מעורבבת.

״מה את אומרת? עכשיו אני יכול?״ שאלתי ולרגע היא לא הבינה. זין על זה. בלי לחשוב שפתיי מצאו את מקומן, מונחות בעדינות על שלה.

לא יכולתי לחשוב באותו רגע. זין, כמה שחיכיתי לרגע המזדיין הזה. כמה חיכיתי לרגע הזה שוב, לנשק אותה. אני לא יודע מה אני מרגיש לגבייה, ואני עדיין יודע שזה טעות להתחיל את זה. טעות יותר מידי גדולה האמת. ואני יודע גם שכלום לא יילך מפה ברגל. הרי היא אחותו של החבר הכי טוב שלי. אבל אני מוכן לנצל את זה. הרבה זמן לא הרגשתי משהו למישהי מאז ליאן. רק אלוקים יודע איך ילדה בת שש עשרה באה והחליטה לגרום לי להתנהג כמו בחורה, אבל אני מקווה שזה יהיה שווה את זה.

••••••

פרק דפוק.
הם דפוקים.
נכון חשבתם שיצא שהם יעלו לשיר ביחד?

כתבתי את הפרק והעלתי אותו עכשיו (בגלל זה גם הוא קצרררר), כי יש מצב שבמשך שבוע אני לא אעלה פרק... אז אני מקווה שאתן אוהבות ואני אשמח שתגיבו פה מה שאתן חושבות/אוהבות/לא אוהבות בסיפור, כי הדעה שלכם באמת חשובה לי וממנה אני לומדת.💘

כמו אחות קטנהWhere stories live. Discover now