פרק 12

1.9K 79 17
                                    

לא ידעתי איך אני אמורה להגיב לדבר כזה, הבטתי לג'ון בעיניים, מתחננת ללא מילים שלא יכריח אותי ללכת לגור איתו, אך הוא אפילו לא הביט בי כדי לראות את עיניי המתחננות.
״המבטים שלך לא יעזרו, ההחלטה סופית״ ג׳ייסון אמר, ״תתחילי לארוז או שתלכי מכאן בלי כלום קייט״ ויצא מהחדר באותה מהירות שבה הוא נכנס.
״אני מצטער קייט, אין שום דבר שאני יכול לעשות כדי להשאיר אותך איתי״ ג'ון ליטף את פניי וחיבק אותי, הדמעות מילאו את פני והרטיבו את חולצתו, אני לא בכיינית ובדרך כלל לא לוקחת דברים קשה, אבל זה זעזע אותי, זה היה הלם, והייתי חייבת לפרוק איכשהו, ״ג'ון אני לא רוצה לגור איתו, אני רוצה להישאר כאן איתך ועם מיה, אפילו עם ג'ייסון!״ התחננתי וייבבתי תוך כדי, אפילו ג׳ון לא ראה אותי בוכה, והוא ראה אותי בכל מצב.
ג'ון תפס בפניי והסתכל בעיניי בשקט כואב, ״אני מבטיח לעשות הכל כדי להחזיר אותך אלינו, אני אפיל את דמיאן דיוויס בשבילך ובשביל אבא, את אחותי הקטנה אני לא אתן לשום דבר ולאף אחד לפגוע בך, תסמכי עליי קייט, הכל יהיה בסדר״ הוא הבטיח לי שהוא מביט בעיניי, ג'ון לעולם לא מבטיח דברים שהוא לא יכול לקיים ואני מנסה להאמין לו, אבל איך ג'ון יכול להפיל מישהו שהצליח להפיל את אבא שלי?, דמיאן דיוויס יהרוג אותו ואז את כולנו.
הבנתי שאני צריכה להיפרד מכולם, בעיקר ממיה, אני מקווה שאוכל להיפגש איתה, בעצם אני לא בדיוק שואלת מישהו, זה שאני עובר לגור עם דמיאן לא אומר שאני אתן לו להשתלט לי על החיים.
ירדתי למטה, העדפתי לעשות את זה לבד, לא צריכה את ג׳ון וג׳ייסון לידי, מיה ישבה על הספה מחויכת, המצב רוח שלה עלה מאז שהיא וקונור ביחד, היא לא מפסיקה לחייך כל הזמן וכולנו כבר כמעט שכחנו איך מיה נראית כשהיא עצובה.
״מיה״ קראתי לה בשקט, ״קייט״ היא אמרה בשמחה אך חיוכה ירד, ועל פניה עלה מבט מבוהל כשראתה את פני המלאות בדמעות יבשות, זה באמת לא מראה שהיא רגילה אליו, אני לא בוכה ליד אנשים, מיה אף פעם לא ראתה אותי בוכה, ״מה
קרה?״ היא שאלה והתקרבה אליי, מכניסה אותי לחיבוק, רציתי להתפרק שוב, לבכות עוד, אבל לא נתתי לעצמי, ״אני עוזבת, אני עוברת לגור אצל דמיאן״ אמרתי לקייט, ״מה זה השטויות האלה קייט, את נשארת פה, אל תדברי שטויות את לא תצליחי לעבוד עליי״ היא אמרה, ״אני רצינית מיה״ השבתי, היא הרחיקה אותי ממנה מעט כדי להסתכל על פניי הרציניות, כשראתה היא הבינה שאני לא עובדת עליה, אני רצינית לגמרי, ״את לא יכולה לעבור קייט, אני צריכה את אחותי איתי״ היא אמרה ודמעות זלגו מעיניה, לא נשאר זכר לשמחה שהפיצה מקודם, ״זו לא החלטה שלי, ג׳ייסון וג׳ון החליטו בשבילי אחרת הייתי נשארת״ אמרתי מקרבת אותה אליי ומחבקת את אחותי הקטנה שבוכה על העזיבה שלי.
דלת הבית נפתחה, ניחשתי לבד שזה ג׳ייסון ודמיאן איתו, הסתובבתי אליהם, רואה שצדקתי בניחוש שלי, ״את מוכנה לזוז נסיכה?״ דמיאן שאל, וכשיצאתי איתו מהבית יכלתי לשמוע מאחורי את הצעקות של מיה על ג׳ייסון.

שחמטजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें