פרק 11

2K 89 29
                                    

עברו כמה ימים, והמחשבה שדמיאן ידע ששיקרתי עדיין מטרידה אותי, אם הוא ידע כנראה שגם ג׳ייסון הבין, אולי אפילו ג׳ון, אף פעם לא באמת ידעתי אם אני טובה בלשקר או לא.
מצד שני מיה מספרת לי שהולך לה ולקונור טוב ביחד , אם ג׳ייסון וג׳ון היו יודעים עליהם קונור ממזמן כבר היה מת וגופתו הייתה קבורה במקום שלא היו מגלים לעולם.
אחרי מספר דקות של מחשבות החלטתי לקום מהמיטה ולהתחיל להתארגן, אני לא בן אדם עצלן, אבל אני לא מוותרת על עוד כמה דקות במיטה לפני שאני קמה ומתחילה באירגוני הבוקר שלי.
כשבאתי לקום ג׳ון נכנס לחדרי במהירות שהבהילה אותי וגרמה לי לקפוץ בבהלה, ״מצטער״ הוא אמר בחיוך הכובש שלו, ג׳ון כובש, אי אפשר לא לסלוח לו, אפילו שאף אחד לא נכנס לחדר שלי בלי רשות. ״אני רואה שאת בדיוק באה להתחיל את אירגוני הבוקר שלך, לכי תעשי אותם וכשתסיימי אני אחכה כאן ונדבר, זה בסדר?״ הוא שאל בנימוס וברוגע האופייניים לו, ״כן זה בסדר, תחכה לי כאן תוך כמה דקות אני אחזור ונדבר״ אמרתי לו ותוך כמה שניות כבר הייתי בחדר האמבטיה שלי מתחילה את אירגוני הבוקר שלי, בדרך כלל זה לוקח לי יותר זמן, אבל היום ניסיתי לעשות זאת כמה שיותר מהר, הדרך שבא ג׳ון נכנס לחדרי גרמה לי להבין שמדובר בעניין רציני.
כשיצאתי מהחדר אמבטיה מצאתי את גון יושב על מיטתי שעדיין הייתה מבולגנת, ביקשתי ממנו לעבור לספה שבחדרי כדי שאוכל לסדר את מיטתי, כשסיימתי לסדר התיישבתי על הכורסא שליד הספה והסתכלתי עליו בציפייה שידבר ויסביר לי מה קרה.
״אז מה קרה?״ שאלתי במהירות, בלי הקדמות מיותרות, לא הקפדתי על נימוסים, הסקרנות בערה בתוכי, ״לא קרה כלום קייט, רק רציתי לבקש שתשארי רגועה ואל תצאי מהבית היום״ ג׳ון אמר, בקולו הרגוע, שהרגיע גם אותי, אבל לא הרגיע לגמרי, תמיד ביקשו ממני להישאר בבית רק כשתכננו לתקוף אותנו או כשנשרפה סכנה בחוץ, ״מה קרה ג׳ון? מתכננים לתקוף אותנו? אנחנו בסכנה?״ שאלתי, ג׳ון הוא היחיד שאני מרשה לעצמי להילחץ לידו, ״לא קייט לא מתכננים לתקוף אותנו ואין שום סכנה, הכל בסדר, אני פשוט צריך שתשארי רגו...״ הוא התחיל אך לא הצליח לסיים כי ג׳ייסון נכנס במהירות לחדרי וקטע אותו, כאן כבר הבנתי שמשהו קורה, שני האחים שלי נכנסים לחדרי במהירות באותו היום, האחד מבקש ממני להירגע והשני עומד ומסתכל עליי במבט לא מובן, ואז ג׳ייסון הפיל את הפצצה ואמר את במשפט שהרעיד את עולמי, הבנתי למה ג׳ון רצה שאהיה רגועה, מזל שישבתי ולא עמדתי, ״קייט, את עוברת לגור עם דמיאן דייויס״ הוא אמר, האחים שלי שולחים אותי לגור עם רוצח, הם נוטשים אותי. על ג׳ייסון אני לא יכולה להגיד שאני מתפלאה אבל מג׳ון לא ציפיתי, ולכן הסתכלתי בעיניו ורציתי שיגיד שג׳ייסון משקר, אפילו שעמוק בפנים ידעתי שג׳ייסון לא משקר, ג׳ייסון אף פעם לא משקר.
״קייט אנחנו צריכים מישהו מבפנים, שיוכל לדווח לנו על פעולות שלו, חוץ מזה כדי להיות בשלום איתו הוא ביקש מישהו מהמשפחה, מיה קטנה מידי ואנחנו צריכים להישאר כאן לנהל את העניינים, אני יודע שאת יכולה לעשות את זה, להוציא מידע עליו מבפנים״ ג׳ון אמר כשראה את מבטי המבועת, ״תעזרי לנו להפיל את האיש שרצח את אבא שלנו קייט, תעזרי לנו לעשות את זה מבפנים״ הוא אמר.

שחמטWhere stories live. Discover now