פרק 1: חופשה!! כולם באים!

93 2 1
                                    

אני מודיעה מראש. בספר זה לא יהיו תכנים מיניים למיניהם.

נאמג'ון חזר מעבודתו. הוא היה איש עסקים מצליח בבורסה, עבודה די משעממת אבל נתנה לו הכנסה טובה. הוא גר לבד, הוא רצה לגור עם חבריו אבל הם כולם הסכימו שהם לא יהיו חברים טובים כל כך אם הם יראו אחד את השני כל הזמן. במקום זה הם נפגשו הרבה. מינימום פעם בשבוע ואם זה היה קורא אז זה אמר שמישהו נמצא בקומה או משהו דומה. 

נאמג'ון פשט את חליפתו ואחליף בגדים מהר. הוא שם על עצמו מכנס ג'ינס רחב, (הוא לא אהב בגדים צמודים) חולצת טי לבנה ורחבה, נעלים נוחות ובדק את הטלפון שלו. *הודעה התקבלה מBTS* נאמג'ון פתח את ההודעה. *נפגשים היום בבר. יש לי רעיון לסופ"ש* זה היה מג'ין. האמת הייתה שהשם BTS לחבורה שלהם היה מיקרי לגמרי. הם כתבו אותיות בחתיכות נייר, בחרו מספר אקראי ולפיו לקחו מספר אותיות בלי שהם יראו אותם ויצא להם את האותיות האלה. ג'ימין כבר אגיב ב*לא יכול לחכות* ווי שלך אמוג'י מתרגש. *בדרך* כתב נאמג'ון, לקח את המפתחות לרכב, לקח ז'קט ויצא מהדירה. 

כשנאמג'ון אגיע הם היו רק 4. יונגי, אוסוק וג'ימין עדיין לא הגיעו. "מה המצב היונג" כרה ג'אנגוק אל נאמג'ון. נאמג'ון נופף לו בחזרה. הם עמדו בפתח לבר וחיכו לכל השאר שיגיהו. "רוצה להתערב שג'ימין יאחר?" שאל וי. "אנכנו יודעים שזה יקרה אז למה לו להפסיד?" צחק  ג'ין. וי צחק גם הוא. לבסוף כולם הגיעו והחבורה נכנסה לבר. כולם בבר הכירו את החבורה ובירכו אותם לשלום. "את הרגיל?" שאל ג'קסון, מנהל הבר. הוא היה די היפר וחבר די טוב של נאמג'ון. או שזה לפחות מה שהוא חשב. "כן" אישרו החבורה והתיישבו על יד השולחן הקרוב ביותר. המקום היה די נוח, בלי מוזיקה יותר מידי נוחה, לפחות עד חצות, אז התחילה המסיבה האמתית. החבורה שתו כמה משקעות וסיפרו אחד לשני על מה שעבר עליהם בכמה שעות שהם לא ראו אחד את השני. הסתבר שעוד גבר פלרטט עם ג'ימין באותו היום. החנות של וי התפתחה כרגיל. ג'ין נאלץ לפטר מלצר שכל הזמן שבר דברים.(החבורה מיד שאלה אם זה היה נאמג'ון) מישהו שאל את ג'אנגוק אם אפשר לקעקע לו זומבי על הבית שחי, ג'אנגוק סרב. ועוד דברים דומים.

"נו, מה היה הרעיון שלך?" שאל לבסוף יונגי. "אז ככה, לאבא שלי יש  10 כרטיסי טיסה פנויים לאלפים הצרפתיים, אנכנו יכולים לשלם על חדרי מלון וללכת לחופשת סקי" אמר זה. כל החבורה התנפלו על ג'ין בשאלות אם הוא צוחק ואם הוא לא למה הוא לא אמר את זה קודם לכן. "נו אז אתם רוצים לבוא? הטיסה מחר בבוקר" אמר ג'ין. כל החבורה הסכימה פה אחד. "יופי,לכו לארוז, שיהיה בגדים חמים,נאמג'ון על תאבד את הפספורט שלך ווי תתמקד על לבוש חם ולא על סטייל" אמר ג'ין. כולם הסכימו, שילמו לג'קסון והלכו לביתם כדי לארוז. 

מקווה שנהניתם, אני יודעת שכמעט כלום לא כרה אבל עדיין...


חברים לחייםOnde histórias criam vida. Descubra agora