פרק 2: טיסה ונחיתה קפואה

40 3 2
                                    

וי נכנס לשדה התעופה וחיפש את חבריו. הם היו שם כמעט כולם, הוא ראה את ג'ימין רץ אחריו מחייך לכיוונו. עכשיו כולם היו במקום. "יש לך את הפספורט?" שאל ג'ין את נאמג'ון ליתר ביטחון. נאמג'ון נופף בפספורט בחיוך. "הבאתה מעיל?" שאל וי. נאמג'ון דפק על ראשו. "ידעתי ששכחתי משהו!" אמר זה. וי צחק והושיט לנאמג'ון שקית עם הכתובת 'v stile' עלייה. "הבאתי לך מעיל" אמר זה. "וואו תודה" אמר נאמג'ון וראו על פניו שהוקל לו. "אוקי, בואו נלך, אנכנו במחלקת תיירים" אמר ג'ין. "יש!!!!!!!!!! נירא עוד תיירים" צרח אוסוק ואתחיל לרוץ. "לכיוון אהפוך טמבל!" צעק יונגי. אוסוק חזר עם חיוך מובך והצטרף לחבורה. "אופסי" צחק זה. וי חייך לכיוונו והם המשיכו בדרכם.

החבורה לא ישבו אחד ליד השני. וי ישב מאחורי יונגי, ג'ימין ישב בסוף המטוס כששתי כיסאות לידו יושב נאמג'ון, אוסוק ישב בין שתי ילדים בקדמת המטוס, ג'אנגוק וג'ין ישבו אחד ליד השני כשהמעבר מפריד ביניהם. ברגע שהמטוס היה בשמים והיה מותר כבר לקום אוסוק אלך לדבר עם וי. "הילדים מפריים?" צחק וי. "אתה רוצה לומר לי שאתה לו שומעה אותם עד לפה?? נירא לי שהתחרשתי" צחק אוסוק. "ששששש!" נזף יונגי. "אני מנסה לישון!" אמר זה בזעם. "כל כך מוקדם?" הופתע אוסוק. יונגי לא ענה ופשוט שם ואזניות. אוסוק צחק ואחרי זמן מה שוי והוא דיברו הוא חזר למקומו.  

הם הגיהו כאשר היה לילה במקום. "איזה מלון אמרתה שאנכנו לוקחים?" שאל נאמג'ון להתעטף במעיל שוי נתן לו. היה קפוא. "יש לי את הכתובת, לא הצלחתי לקראו מה השם של המקום." אמר ג'ין ונתן לנאמג'ון את הכתובת הכתובה על דף. לבסוף הם לקחו 2 מוניות ונאמג'ון אמר לנהגים לאיפה לכחת אותם. הם שכרו את הסוויטה במלון. היו בה 3 חדרים ואחרי שהם החליטו מי ישן איפה הם פרקו את המזוודות שלהם והלכו לישון. 

למחרת בבוקר ג'ין קם ראשון ואלך להאיר את חבריו. וי ישן כהרגלו כשהוא מחבק את הדבר הקרוב ביותר אליו. במקרה של אותו היום את יונגי שישן ללא ניעה. "קומו" אמר ג'ין בישנוניות. השניים לא זזו. "ניסיתי" אמר ג'ין ויצא מהחדר. אוסוק, נאמג'ון וג'ימין ישנו באותו חדר. שלושתם הצטופפו על אותה מיטה ונירא כאילו נאמג'ון כמעט נפל מהמיטה. קומו, יש לנו תכניות להיום" אמר זה. "מה...?" שאל נאמג'ון בישנוניות, הסתובב לכיון ג'ין ונפל מהמיטה כשהוא גורר אחריו את השמיכה כולה.  ג'ימין ואוסוק התעוררו בבת אחת. "תחזיר את השמיכה" התלונן אוסוק. "קומו, יש ארוחת בוקר ואז הולכים לעשות סקי." השלישייה מלמלו משהו על זה שהם קמים וג'ין יצא מהחדר. הוא אלך להאיר את ג'אנגוק שבעט בו בתגובה. "מצטער" אמר ג'אנגוק במהירות. "חלמתי שאני נלחם במישהו" אסביר זה. "כן, כן, קום כבר ותעיר את יונגי ואת וי" אמר ג'ין בזמן שהוא התפתל בכאבים. ג'אנגוק מלמל סליחה נוספת ואלך להאיר את השניים.

אחרי שהחבורה ירדו כדי לאכול הם נסעו לכיוון אתר סקי קרוב. ג'ין שכר רכב גדול מספיק כדי להכניס את כולם והשתמש בו כדי להגיע למקום. הוא אהב סקי והיה מומחה בספורט הזה. "תפעיל מוזיקה" ביקש אוסוק. ג'ין אפעיל את המוזיקה וכל החבורה התחילו לקפץ בקצב. "איו נה נה נה" שר וי בקול וכל החבורה הצטרפו. בין רגע הרכב אפך למועדון של אנשים שיושבים ומקפצים במקום. הרכב התמלא בקול צחוקם של כל החבורה ובמיוחד בקול צחוקו הרועש של אוסוק. "קדימה בלגן!" צעק ג'אנגוק. כל החבורה הכפילו בין רגע את קצב השירה שלהם ולא הפסיקו לשיר עד שהם הגיעו לאתר הסקי. 

הם גלשו במשך כל היום ועצרו מפעם לפעם כדי לקנות לעצמם משהו לשתות ולאכול. ג'ין גלש במומחיות, נאמג'ון נפל כמה וכמה פעמים. ג'אנגוק קלט את הרעיון נורה מהר ואתחיל לעשות פעלולים, וי התרכז יותר בלקחת תמונות של המקום וניסיון לא ליפול, יונגי פשוט גלש ונירא מאושר עד הגג. אוסוק פחד וצרח כמו משוגע אבל לבסוף הוא התרגל ורק צרח כמו משוגה. ג'ימין מצא לעצמו מורה פרטי חינם שאחר כך נתן לו את המספר טלפון שלו. ג'ימין שמר את המספר רק כדי לא להעליב את האיש הנחמד. לבסוף החבורה חזרה לרכב כשהם שחוטים מעיפות אבל מבסוטים של החיים. "הולכים גם מחר" קבע וי בהתרגשות. כל החבורה הסכימו פה אחד. ג'ין פיהק ונכנס למושב הנהג. "היה כיף?" שאל זה. "כן!" ענו כולם פה אחד. ג'ין צחק ואתחיל לנסוע. די במהירות החבורה אתחלו להירדם. וי לא נרדם אבל הוא יכל לראות שג'ין עייף. "שאני אחליף אותך היונג?" שאל וי. ג'ין אסב את מבטו אל וי. "לא תודה אבל תודה" צחק זה. "היונג זהירות!" צרח וי. ממש ממולם אגיע רכב גדול. ג'ין אסית את רכבו מהדרך במהירות ומצא את עצמו נופל מצוק גבוהה ישר אל תוך אגם קפוא. וי זכר הכל. את הבעתה שפרצה בעיניהם של חבריו שהתעוררו, את המים הקפואים החודרים אל תוך הרכב ומקפיאים את עצמותיו, את ההרכב השוקע אל תחתית האגם, את הניסיון של כולם לצאת מהרכב ללא הצלחה אבל יותר מכל, את דמות האדם הקופץ אל תוך המים, וי ניסה להתמקד בדמות אך ריאותיו נחנקו ועיניו נעצמו. הוא אבד את העקרה. 

מקווה שנהניתם. אני אשמח אם תגידו לי מה אתם חושבים שיקרה עכשיו ואם אתם אהבתם.  ואיך כותבים את השם של אוסוק, אין לי מושג אם אני עושה את זה נכון. תודה  

חברים לחייםजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें