פרק 16- דאגה

1.6K 149 56
                                    

.
לידן חתך הביתה כדי להתארגן לערב וקבענו להפגש כבר במועדון 99 מתישהו לקראת חצות. נועה הלכה להתארגן בבית של נבו לפני היציאה. הייתי כבר מוכנה והיה לי עוד זמן אז החלטתי לעשן משהו לפני. התעסקתי עם לגלגל לעצמי במשך כמה דקות ארוכות וזה הזכיר לי את שיקו. כבר הרבה זמן חשבתי על לשלוח לו הודעה אבל זה לא יצא בסוף. הרגשתי צבועה עם עצמי שהתחלתי לצאת עם לידן ועם שיקו עוד לא דיברתי, למרות שהחלק של לידן בסיפור הזה היה גדול בהרבה מהחלק של שיקו. זאת אומרת, ידעתי למה כעסתי דווקא על שיקו. הוא היה החבר הכי טוב שלי וממנו כן ציפיתי שיתוודא על כל מה שהיה פה פעם כשאדם היה. התאכזבתי ממנו, אבל לא רציתי לנתק את הקשר איתו, הוא היה חבר ילדות. אז החלטתי לשלוח לו הודעת פיוס פשוטה.

אתה בא ל99?

שיקו העצלן: כן

ניפגש

יצאתי לחצר האחורית לעשן את הג׳וינט שלי כשרעשים מפתיעים קיבלו את פניי. שלושה זרים ישבו על הספה הקבועה שלי בחוץ ודברו בשלווה עם לונגים בידהם, מעשנים סיגריה. על השולחן נערמו עירמות של בקבוקי וודקה בתוך דלי ספונג׳ה עם קרח וכל מיני משקאות אנרגיה. הסתכלתי עליהם בבילבול ונסיתי לזהות את פניהם. ״המ, שלום?״ אמרתי להם.

אחד מהם הסתכל לסקור אותי בהפתעה. המבט שלו מיד פזל לסקור את הרגליים שלי לפני שחזר במהירות לפרצופי. נחרתי בזילזול והוא חייך בהתרשמות. ״מי זאת?״ שרק בהנאה ובערסיות.

״מי אתם?״ שאלתי בלי להבין.

הדלת לחצר נפתחה מאחורי ואון עמד שם עם סיגריה בין שפתיו. העברתי את הג׳וינט שלי אל מאחורי גבי במהירות וקוויתי שלא ראה. הסתכלתי עליו ואז על עמית מאחוריו, ואז על שאר החברים שלו על הספה. גלגלתי עיניים בהבנה. ״מי ידע שלשטן יש חברים.״ מלמלתי אל עצמי יותר מאל און.

״מיצינו את הנוכחות שלך, לוצי. טוסי.״ נפנף אותי.

החברים שלו בהו בהפתעה ואני חייכתי אליו בכעס, מכווצת את עיניי לעברו בהתגרות. התיישבתי באיטיות על הכורסא שמול החברים שלו. ״את האמת שטוב לי פה.״ החלטתי.

און מיד התפרץ עלי. ״מה את חושבת שאת עושה?״

״יושבת.״ עניתי באטימות.

״לכי תשבי בפנים.״ הוא התעצבן.

״אני לא יכולה.״ אמרתי בכעס משלי.

״למה זה בדיוק?״

״בגלל זה,״ ידעתי שאני עוברת קו אדום אבל הוצאתי את הגוינט המגולגל עקום שלי ממאחורי גבי. הנחתי אותו בין שפתיי והדלקתי אותו. שני הבנים חיממו ב- ״אוו״ מסוכן בעוד שאון נעץ בי מבט מופרע לחלוטין. הוא כמעט והשתגע שם מולי אבל הצליח לנקז את זה לרק טריקה קולנית של הדלת אחריו.

הריסותWhere stories live. Discover now