נק' מבט: הייזל

171 11 5
                                    



הדבר הבא שהייזל זכרה הוא אותה נמצאת חלקית בכלא מתכתי קטן בצורת תא ומצד שני את עצמה מהבהבת ביער של מחנה החצויים מול ניקו, כשאישה עם עטרת מצרית מחזיקה אותה היטב כדי שלא תיפול...למרות שהיא הבהבה גם ככה כמו רוח, אז לדעת הייזל זה היה מיותר. היא עצמה האמיתית הייתה בתא. היא התעוררה בדיוק כשהאישה אמרה לניקו "כמו הכעס, הקנאה, גם מה שקורה פה הוא אשליה. אחותך מבינה." "לא אני לא," הייזל אמרה בהתנשפות. לא היה לה מושג קלוש מה קורה פה, רק שצריך להציל אותה וזהו. "ניקו, אל תקשיב לה. בבקשה. אני בסדר. תתמקדו במשימה -" הייזל נעלמה, אם לשפוט מבחינת ניקו, אבל היא עדיין יכלה להתעופף בלתי נראית ביער, והיא הקשיבה על עץ מולם בחרדה לשיחה כשהיא לא יכולה לעשות או להגיד דבר. ניקו פער את העיניים באימה מול האישה. "לא הרגתי אותה" האישה אמרה לו בהרמת גבה. "אם זה מה שאתה חושב. אבל אני עלולה לעשות זאת בקרוב אם לא תעשו מה שאגיד לך עכשיו." הלב של הייזל דפק באימה. היא כבר מתה פעם. זה לא היה כיף. 

ניקו מצידו הרים עכשיו את החרב גבוה יותר ושם אותה מתחת לצוואר האישה. "אין לי פנאי למשחקים שלך. מה אנחנו צריכים לעשות? מ י את? איפה אחותי?" הוא שאל בזעם. אבל במקום לפחד עכשיו, האישה רק חייכה ונראתה משועשעת. "ואוו. אתה באמת מרשים. לא פלא שהוא מחבב אותך."  הייזל ראתה איך אחיה האדים, אבל הוא לא זז. היא התפללה שהוא לא ייסוג. את מי הוא אוהב הייתה לו נקודה מאוד רגישה אצל אחיה.. וברור שהאישה שחטפה אותה ידעה את זה אכשהו וניסתה לערער אותו עם זה. הייזל הודתה לאלים על זה שניקו אמיץ. "כל שאני יכולה להגיד לך, יקירי" האישה אמרה ובחנה אותו כשהיה מופתע ונסער, "זה מצריים." והיא נעלמה ואיתה גם הייזל. הייזל מחתה בידיה, אבל האישה רק צחקה והסתכלה עליה בשעשוע מרושע. "אל תדאגי, יקירתי. אם הוא הקשיב לי, הוא יגיד לחברים הקטנים שלכם והם יצילו אותך." כל הנשמה של הייזל חזרה להיות בתא עכשיו. לרגע מבעית אחד היא נזכרה בהתקפים שהיו לה כשרק חזרה לחיים, אבל לא. זה נגמר ועכשיו הייזל הרגישה טוב שוב. עד כמה שאפשר להרגיש טוב כשאת תקועה בתא שמבטל כל כוחות חצויי אפשריים.


הערת הכותבת:

כן...אבל אמרתי שאני כבר מחברת את כל הפאנפיקים שלי לאחד. 

ואני יודעת שזה נראה אולי כאילו שלקחתי פה דברים מכל מיני פאנפיקים אחרים (כמו העיניים הם ראי הנפש או משהו כזה) אבל אני נשבעת בנהר סטיקס שלא!!

והעלילה שלי תהיה שונה לגמרי, עם דמויות חצויים משלי שונים לגמרי!! ⁦❤️⁩⁦❤️⁩

 בכל מקרה אני גם כן מתלבטת בכל זאת אם לצרף לכאן את הארי פוטר כשהוא בשנה השביעית שלו, לעשות את זה? כדאי? רק אם תרצו אני יעשה את זה כי אני די צריכה מרתון להארי פוטר אז אני רוצה לדעת אם לטרוח לקרוא שוב את כל הספרים או לא

אני אעשה את זה כך או כך אבל עדיין

החיים של השבעה, אחרי המלחמה בגאיהWhere stories live. Discover now