B E L L A | 5

21.7K 684 104
                                    

"He was everything your mother warned you about when she told you not to walk alone in the dark."

Dia menggendong tubuh gadis itu keluar dari rumah agam yang membingitkan telinga dengan pantas sebelum kehadirannya disedari manusia manusia yang berada di dalam rumah agam.

Kau tidak sesuai berada di tempat sebegini, baby

Dia membuka pintu kereta lalu diletakkan tubuh yang menggiurkan itu di atas tempat duduk lalu dipasangkan tali keledar di atas tubuh putih itu dengan berhati hati.

Wajah putih pucat itu direnung dalam sebelum sebuah ciuman dilabuhkan perlahan di dahi mulus itu sebelum pintu kereta ditutup.

Aston Martin DBS Superleggera dipandu laju membelah jalan raya sambil mata mengerling sekilas wajah gadis itu lalu pandangannya dijatuhkan ke arah lurah buah dada gadis itu yang terdedah dek tali dress nya yang melurut jatuh.

Dia mengusir bayangan nakal yang tiba tiba menjengah fikirannya sebelum kembali fokus memandu. Stereng kereta diketuk sekilas sebelum iPhone nya berbunyi. Dia mengangkat panggilan itu sambil mata mengerling cermin pandang belakang.

"Everything went well as planned."

"You can count on me."

Dia menutup panggilan sebelum menggarit senyuman sinis.

Can't wait to make you mine

Setengah jam kemudian, kereta yang dipandu laju seperti ribut itu tiba di sebuah penthouse mewah kepunyaan jejaka itu yang terletak di atas bukit. Dia lantas memarkir keretanya di garaj sebelum membuka pintu kereta.

Sempat dihidu dalam wangian tubuh gadis itu sebelum perlahan lahan tubuh kecil itu didukung ala bridal style menuju biliknya yang terletak di tingkat atas penthouse nya.

Tubuh kecil itu diletakkan perlahan lahan di atas katil bimbang bakal mengejutkan lena si gadis yang enak beradu sedari tadi.

Dia memerhati liar tubuh menggiurkan di hadapannya dengan nafsu yang tertahan tahan.

Not now

Jaket kulit hitam ditanggalkan dan diletakkan di atas sofa hitam miliknya meninggalkan dada sasa nya yang dipenuhi tatu tanpa warna itu.

Langkah diatur ke arah wardrobe nya sambil bibir menyanyi perlahan senang hati. Dia mencapai sehelai t shirt besar putih kepunyaannya serta boxer Calvin Klein.

Dia melabuhkan punggung di birai katil sambil memerhati lama wajah polos si gadis yang lena ketiduran. Dada yang berombak perlahan seiring nafas yang dihembus menjadi santapan mata jejaka kacak itu.

Perlahan lahan tangan sasa itu melurut tali gaun yang dipakai si gadis itu tanpa disedari si gadis.

Diteliti setiap lekukan tubuh si gadis dengan penuh minat tanpa mengelipkan matanya.

God, she's so beautiful

Ditahan nafsu yang bangkit sebelum disarungkan t shirt putih besar miliknya di atas tubuh gadis polos itu serta dipakaikan boxernya.

Usai melakukan kerjanya, gaun tali halus yang dipakai si gadis dicapai dan dibuang ke dalam tong sampah.

Hatinya panas apabila mengenangkan mata mata nakal yang memanah tubuh si gadis apabila gadis itu mengenakan pakaian seksi ketika berada di rumah agam itu.

Dia kembali ke bilik dan membuka pintu balkoni dan membiarkan tubuh tegapnya disapa angin sejuk di tengah malam itu.

Dia mencapai sebatang rokok lantas dinyalakan sebelum dihembus perlahan lahan
membiarkan asap rokok berkepul kepul memenuhi ruang udara.

Mata itu masih tajam merenung gadis polos yang enak beradu sambil minda ligat memikirkan apa yang patut dilakukannya terhadap gadis itu. Dia berdecit geram.

Katil dipanjat lalu direbahkan tubuh tegapnya bersebelahan gadis itu sebelum ditarik perlahan tubuh seksi itu merapatinya.

Pipi mulus itu diusap usap perlahan. Pipi yang memerah malu. Kemudian anak matanya terpaku pada seulas bibir yang merah bak delima itu dengan penuh nafsu.

Tanpa ditahan, dia menunduk melabuhkan ciuman di bibir mungil itu. Lama.

Mata mula terkatup rapat menjemput lena bersama si gadis.

●●●

Tubuh tegap yang bertatu itu leka melakukan push up. Dihiraukan peluh yang bekeringat. Kemudian, dia mengambil Dumbbell kecil dan melakukan senaman Dumbbell press- up. Itulah rutinnya pada setiap hari.

Disarungkan t shirt sukan Adidas di tubuh tegap miliknya sebelum melangkah keluar dari wardrobe nya.

Mata sempat menangkap sekujur tubuh lena si gadis di awal pagi ini. Dia tersenyum nipis sebelum mengeluh perlahan.

I'm sorry. I have to do this

Jam di tangan dikerling.

5 pagi.

Dia melakukan larian di sekeliling kawasan penthouse mewah miliknya untuk menyegarkan tubuh serta meningkatkan stamina diri.

Isabella mencelikkan mata yang berat perlahan lahan. Terasa sukar dengan adanya katil empuk ini.

Pandangannya terus disapa siling mewah. Dia terkebil kebil seketika cuba mencerna kembali apa yang sedang berlaku.

Minda mula memutar kembali memori semalam sebelum semuanya berubah gelap. Ya, dia masih ingat. Dia disapa oleh seorang lelaki yang tidak kelihatan wajahnya dan diberi segelas air.

Ya! Mungkin kerana air itu dia pitam malam semalam. Dia menyelak gebar sebelum matanya terbuntang luas.

Dia di dalam pakaian lelaki. Dia mengintai ke dalam baju dan menghembus nafas lega apabila melihat pakaian dalamnya masih tidak bertukar.

Dia menghidu t shirt putih itu. Wangi. Bau maskulin yang menyenangkan hatinya.

Isabella memegang kepalanya yang tiba tiba berasa pusing. Dia meliarkan mata sehinggalah matanya terpaku kepada sekujur tubuh sasa dan tegap seorang lelaki yang tidak berbaju sedang duduk di atas sofa memerhati perlakuannya.

Mata bertentangan mata seketika.

"Hi, Isabella Tihani." Dia menggarit sebuah senyuman sinis.



B E L L A

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 24, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

B E L L AWhere stories live. Discover now