פרק 11

762 39 4
                                    

"בוקר טוב" קראה בעליזות אשלי מחבקת את גופו החשוף של סקוט שישב ללא חולצה ואכל פנקייק עם רוטב שוקולד וקצפת .

אשלי טבלה את אחת מאצבעותיה בקצפת וליקקה אותה .

היא התיישבה בין קמיל לסקוט לוקחת צלחת מהערמה שעל השולחן ושמה לעצמה שני פנקייקים , גלידה שוקולד וקצפת עם תותים .

טבלתי את התותים שלי בקצפת ורוטב שוקולד .

"בוקר אור" נשמע קולה של אנבל במדרגות , היא החזיקה בידו של דילן שעליו לא העזתי להסתכל מרוב בושה , לאחר מה שקרה אתמול פשוט ברחתי בלי לומר מילה "בוקר" נשמע קולו הצרוד , יכולתי להרגיש את מבטו עליי .

קמתי מהשולחן שמה את הצלחת הריקה בכיור ועליתי לחדרי בטריקת דלת חלושה .

התיישבתי על המיטה פותחת את הטלפון ומעבירה בין סטורי לסטורי באינסטגרם .

"מה זה היה?" נשמע קולה של אנדראה כאשר נכנסה לחדר עם קמיל , "מה זה היה מה?" שאלתי משחקת אותה לא מבינה על מה מדובר "מה זה היה הקטע הזה שהם ירדו וברחת? קרה משהו עם אנבל?" שאלה קמיל ולפני שהספקתי להניד בראשי "קרה משהו עם דילן?" שאלה אנדראה והנהנתי בתבוסה יודעת שאם אשקר היא תעלה עליי בכל מקרה .

"התנשקתם?" שאלה קמיל מופתעת מהמצב והנהנתי דופקת את ראשי בכרית "יש!! יש" קראה באושר אנדראה וקמיל ואני הסתכלנו באי הבנה לכיונה "תקשיבי שהבן אדם מסתכל עלייך נון סטופ , בואי שתינו יודעות שאנבל והוא לא יחזיקו מעמד הרבה זמן הריי זאת אנבל , ואז כשהם יפרדו אוליי יהיה בינכם משהו , המבט שייש לו כשהוא מסתכל עלייך , לא דומה למבט שלו על אנבל שהוא מסתכל עלייה כמו על חתיכת בשר שהוא טורף בלילות ובשירותים של בית ספר" אמרה גורמת לי לעקם מבט בגועל .

"אבל עלייך הוא מסתכל במבט שונה , יש לו חיוך כזה ומבט רך" אמרה במין חיוך כזה כשנזכרה במבטו עליי .

הנדתי בראשי לשלילה , "לא משנה מה יקרה בין אנבל ודילן , אני לא אתקרב אליו , הוא הבן זוג של אחותי , אני לא יכולה" אמרתי מחזיקה בכרית בין ידיי .

קמיל נאנחה "תראי , אני מבינה שאכפת לך מאחותך , אבל זה לא שהוא עומד ביינכן ואתן מושכות בו כמו בחבל , ואם הוא לא רוצה את אנבל , הוא יפרד ממנה , וזו תהיה לה תקופה קשה וגם אם אתן לא מסתדרות את אחותה ותהיי לצידה , אבל זה לא אומר שאת לא צריכה לאהוב בגללה" אמרה ואן הנהנה גם היא כאות הסכמה .

"מי אמר שאני אוהבת אותו?" שאלתי בהרמת גבה "לא ההיתי מסוגלת להסתכל עליו מרוב בושה" הוספתי .

"בדיוק בגלל זה , על אנבל הסתכלת , למרות שנישקת את חבר שלה , אבל עליו לא , כי לא רצית ליפול לפניו , ולהגיד לו מה את מרגישה" אמרה קמיל .

"בולשיט , כל הסיפור הזה זה בולשיט אחד גדול" אמרתי זורקת את הכרית לרצפה .

מצטערת שהפרק קצר מבדרך כלל❣
///תהנו😇

Between twinsWhere stories live. Discover now