פרק 21

613 35 4
                                    

"היא מתעוררת" שמעתי במעומעם . עיניי החלו להיפקח לאט לאט והרגשתי את גופי כבד . "מ-מים" מילמלתי בקושי מצליחה לפתוח את שפתיי היבשות שנדבקו זו לזו .

עיניי נפקחו מעט ואני רואה את הוריי סביבי . "תמזוג לה מים" נשמע קולה של אימי . היא טבלה את האצבע שלה בכוס מים אחרת שהייתה כמעט וריקה והעבירה אותה על שפתי משחררת אותן מעט ונותנת לי לשתות מים בעוד היא מחזיקה את הכוס .

"איך את מרגישה נסיכה שלי?" שאל אבי עומד מהצד השני של המיטה מחזיק בכף ידי ונושק לה . "בסדר" אמרתי חלושות .

"אנחנו מזמינים אוכל , מה את רוצה לאכול?" שאלה אימי מלטפת את שערי . "אפשר פיצה?" שאלתי בחיוך קטן והיא הנהנה נמרצות מחייכת . היא לקחה את הנייד שלה ויצאה אל מחוץ לחדר כדי להזמין את הפיצה שלי .

"אבא?" אמרתי והוא המהם בשאלה . "מה קרה לי? זה היה התקף חרדה נכון?" שאלתי והוא הנהן ונאנח .

זכרתי שלמדתי את זה בלימודים לתואר , קשיי נשימה - את מרגישה כאילו את עומדת למות ואת נתקפת פאניקה .

הוא רצה להגיד עוד משהו אך הדלת שנפתחה קטעה את דבריו . הבנות נכנסו עם בלונים ואחריהם ג'ייסון , אנבל ודילן . "אתן יודעות שלא ילדתי , נכון?" שאלתי בציניות מסתכלת על הבלונים שהביאו והבנות החלו לצחקק .

הגנבתי מבט אל עבר דילן שהיה נראה כאילו ירדה לו אבן מהלב . חייכתי אליו חיוך קטן וכחכוח גרונה של אנבל גרם לנו להסיט מבט אחד מהשנייה .

"אין לך מושג איך דאגנו לך" אמרה אדיסון "כן , תודה לאל הכל בסדר" אמרה אמילי . הדלת נפתחה ורופא בחלוק לבן נכנס פנימה .

"אני מבקש לצמצם את מספר האנשים בחדר למינימום שניים , אין צורך בכולם כאן" אמר הרופא עומד בכניסה לחדר מחכה שכולם יצאו . דילן יצא גם הוא לא לפניי שסימן לי להתקשר אליו .

כולם יצאו חוץ מאבא שלי ואימי שחזרה עם מגש פיצה . "לאחר שתאכלי תעברי מספר בדיקות ותישארי הלילה להשגחה" אמר הרופא . הנהנתי בהבנה והוא יצא החוצה מותיר אותי ואת הוריי לבד בחדר .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"איך את?" שאל דילן שוכב לצידי במיטת בית החולים . הוריי הלכו לאחר הבדיקות , כמובן שהם רצו להישאר אך שכנעתי אותם שאין צורך בכך והם אמרו שיגיעו מחר על הבוקר .

"בסדר , קצת מוזר אבל בסדר" אמרתי בוחנת את פניו הדואגות . "אני באמת בסדר" אמרתי מלטפת את הלחי שלו . "איך אתה?" שאלתי רואה שעבר עליו יום קשה . "כשאת בסדר גם אני בסדר" אמר ונשק לראשי .

"דילן , אני יכולה לשאול משהו?" שאלתי והוא הנהן "ברור" אמר מחכה לשמוע את שאלתי . "אנבל אמרה משהו היום אחריי מה שקרה?" שאלתי והוא הניד בראשו . "אני חושב שהיום זה היה היום היחיד שהיא כמעט ולא דיברה בו" אמר ונאנחתי .

אני מרגישה כל כך רע עם עצמי , אחרי שהיא בכתה לי אני הולכת אל החבר שלה ומנשקת אותו . החבר לשעבר לפחות .

אני מרגישה חסרת אונים , כי אני יודעת שאאבד מישהו בצעד הבא שאני יעשה . אם אני יחליט להישאר עם דילן אנבל לא תדבר איתי , אחרי שסוף סוף המתח ביינינו ירד , ואם אחליט לעזוב את דילן , אני אתמוטט , אני לא יכולה בלעדיו , בלי המגע שלו , בלי החיוך השובב , ולהתאפק לא לגעת ברעמת התלתלים שלו כשאני רואה אותו יהיה הדבר הכי קשה שאני יעבור .

גירשתי את המחשבות האלה מראשי , נזכרת שאני כרגע בין זרועותיו שעוטפות אותי . "אני אוהבת אותך" פלטתי מפי בלי לחשוב "אני אוהב אותך" החזיר ונשק לשפתיי .

"עכשיו בואי נלך לישון" אמר מלטף את פניי . הנהנתי בהסכמה עוצמת את עיניי ונופלת אל תוך שינה ארוכה .

///תהנו🥵🥵

Between twinsWhere stories live. Discover now