15 + 16

673 36 4
                                    

פרק 15 :
נ.מבט דילן :
קמתי עם כאב ראש מזעזע , ניסיתי לקום אך כאב חד חדר בראשי והחזרתי את עצמי חזרה אל המיטה .

שמתי לב לכדורי האקמול שנחו לצד כוס מים על השידה שלצידי . לקחתי את האקמול בולע במהירות עם שלוק מים .

קמתי מהמיטה אל השירותים רואה את דניאלה עומדת מול המראה עם כתף חשופה שצבעה בגוונים כחולים .

"מי עשה לך את זה?" שאלתי והיא קפצה בבהלה מעלה את החולצה חזרה על הכתף .

היא עמדה מולי ושתקה . "דני , תעני לי , מי עשה לך את זה?" שאלתי בפעם השנייה . "אף אחד" ענתה "דני.." אמרתי בקול מזהיר . היא הסתכלה בעיניי ונאנחה .

"אתה , אתמול נשענת על הכתף שלי , בקטנה אבל" אמרה ובאה לצאת מהמקלחת אך משכתי בידה גורם לה להסתובב אליי . "אני מצטער" אמרתי והיא הנהנה בראשה לחיוב "זה בסדר" מילמלה ויצאה מחדר האמבטיה .

נ.מבט דניאלה :

ירדתי אל המטבח והתחלתי להכין את הבלילה לפנקייקים . שמתי את הבלילה במקרר ודילן בדיוק ירד . הוא הסתכל עליי במעיין מבט לא ברור אך שתקתי לא אומרת מילה .

הוצאתי ירקות שטופים מהמקרר והתחלתי לחתוך סלט ירקות . לאחר שגמרתי התחלתי לטגן את הפנקייקים והנחתי אותם על צלחת לבנה שמכוסה בנייר סופג .

שמתי על השולחן שתי צלחות עם סכום , ממרח שוקולד , סירופ מייפל , סלט ירקות , גבינות ואת ערימת הפנקייקים .

הלכתי אל הסלון מוצאת את דילן יושב על הספה מתעסק בנייד שלו .

"קום , יש פנקייקים" אמרתי והוא הנהן קם ממקומו והתקדמנו יחדיו אל המטבח . התחלנו לאכול בשקט לא מוציאים מילה , מה שלא אופייני לנו , בדרך כלל אנחנו לא מפסיקים לריב .

"למה?" שאל והסתכלתי עליו לא מבינה . "למה מה?" שאלתי בבלבול . "למה את עזרת לי אתמול? הריי אחרי מה שקרה עם אחותך לא ציפיתי לזה" אמר .

"אני לא יודעת מה היה בינך לבין אחותי וזה גם לא מעניין אותי , זה שפגעת בה לא אומר שאני צריכה להשאיר אותך מסטול מהתחת באמצע מועדון" אמרתי והוא הנהן בהבנה .

המשכנו לאכול בשקט וצליל הודעה נשמע מאחד הטלפונים . דילן פתח את ניידו מקליד משהו וקם ממקומו . "אני צריך ללכת , תודה על אתמול" אמר והנהנתי ממלמלת "בכיף" והוא נעלם כלא היה .

פרק 16 :

עבר חודש מאז אותו יום עם דילן והמועדון , והמון השתנה . אני ופפה החלטנו שלא יהיה בינינו קשר רומנטי יותר בשל המרחק העצום והוא נסע עם תומאס אל משחקי הליגה בספרד .

קמיל עברה לגור עם אמה כמה בתים לידינו ואפילו החלה ללמוד איתי בכיתה ואנדראה עצרה לצילומים בזנזיבר .

דפיקה נשמעה מהדלת קוטעת את מחשבותיי . קמתי מהספה פותחת את הדלת רואה את קמיל , קייט , אדיסון ואמילי בדלת .

שכחתי לציין שהפכנו לחברות הכי טובות , וקמיל שרק הגיעה התחברה אליהן במהירות . נכנסנו פנימה מתיישבות על הספה וקייט השתלטה על השלט מעבירה בין ערוץ לערוץ .

"תעצרי!" צעקה קמיל וקייט השאירה את מסך הטלוויזיה מרצד על ערוץ הבידור . פרסומת על תוכנית ריאליטי של מוזיקה שודרה על המסך וקמיל קפצה בהתרגשות "אני רושמת אותך דני , את שרה מדהים" אמרה והנדתי בראשי אנה ואנה "לא , איזה שרה יפה אני לא מגיעה לקרסוליים של מי שמגיע לתוכניות האלה" אמרתי מתנגדת בתוקף .

"נכון את הרבה מעליהם" התערבה אדיסון ואמילי וקייט הנהנו בהסכמה . "רשמתי" קראה קמיל מראה לנו את טופס ההרשמה ששלחה לאתר התוכנית גורמת לי להאנח בייאוש . "מה את בבאסה? את שרה הכי יפה שייש , אני מבטיחה לך שהכי תצליחי שם , תתפתחי , תכירי אנשים , תיפתחי לז'אנרים אחרים ולא תתחרטי לרגע" אמרה אמילי גורמת לי לחשוב על זה בצורה קצת אחרת , יכול להיות שלא אצליח , אבל יכול להיות שכן אצליח וכל הטוב שאמרה יכול לקרות . "טוב , בסדר" אמרתי והן קפצו באושר גורמות לי לחייך , אין על החברות שלי .

//סליחה שהפרק לא עלה אתמול , בגלל זה הפרק כפול  .
רציתי להבהיר למה הפרקים הם לפעמים במתכונת קצרה או שמשולבים מספר פרקים ביחד , וזה בגלל שהפרקים עולים גם בעמוד האינסטגרם שלי אבל יש מכסה למילים ולכן הפרקים בחלקם יותר קצרים .

**רק מבהירה למי שתרצה לקרוא את הסיפור באינסטגרם אז חלק מהפרטים שונים כגון חלק מהדמויות שהורדתי ותמונות הדמויות , כמובן שישנם עוד פרטים קטנים ששונו , בקיצור

תהנו😅😇

Between twinsWhere stories live. Discover now