פרק 3

986 44 11
                                    

נקודת מבט אנבל :
התעוררתי במקום זר עם כאבים חדים בראש . קמתי מהמיטה שמה את התחתונים שלי שזרוקים על הריצפה ואת החזייה שנחה על השידה . שמתי את השמלה מאתמול והחזקתי את הנעליים ביידי . התקדמתי לכיוון היציאה מהחדר וצעדים נשמעו מאחורי הדלת שנפתחה תוך שניות . "ג'יידן?" קראתי בשאלה . "התעוררת" מילמל והנהנתי . "תחכי פה , הוא למטה" אמר ויצא מהחדר . ג'יידן חבר טוב של אחי ג'ייסון . כשהוא דיבר , הבנתי שהוא מדבר על ג'ייסון . ישבתי על המיטה מדפדפת תמונות באינסנגרם . כעבור דקות ספורות הדלת נפתחה וג'יידן נכנס . "נו , אז באלך לספר מה היה אתמול?" שאלתי . "השתכרנו במסיבה לאחותך , מפה לשם גמרנו במיטה... מקווה שלפחות נהנת" אמר בקיצור נשען על הקיר בוחן אותי . לאט לאט אפקט האלכוהול עבר והזיכרונות חזרו לי . עם כמה שהתעצבנתי אתמול על אמא ודילן , נהנתי כל כך . "נהנתי , ואפילו מאוד... ואתה?" שאלתי מתקרבת אליו . "מאוד" אמר והתקרבתי אליו עד שהחזה שלי השתפשף בשלו . הרמתי את ידי ושיפשפתי באיברו שתוך דקה נעמד דום . נישקתי את שפתיו בטובעניות ותוך דקות ספורות כבר ההינו במיטה .

נקודת מבט דניאלה :
התעוררתי במיטה של אנבל . קמתי משפשפת את עיניי וחיפשתי אותה סורקת את החדר . נכנסתי לחדר המקלחת שבחדר , צחצחתי שיניים ושטפתי פנים . יצאתי מחדר המקלחת והרמתי את הטלפון הנייד שלי שנח על השידה . 'דניאלה , החולצות בית ספר בארון של אנבל , טור שני . התיק עם הציוד ליד דלת החדר . אוהבת אמא' קראתי את ההודעה ששלחה מוקדם בבוקר . התקדמתי אל הארון בגדים ופתחתי את הדלת שגלשה לכיוון השני . ראיתי ערימת חולצות מונחת שם והוצאתי חולצה בצבע לבן . התקדמתי למזוודה שלי והוצאתי ממנה ג'ינס סקיני כחול כהה משופשף עם קרעים קטנים בכל רוחבו . סירקתי את שערי לכל אורכו ושמתי על ידי צמיד פנדורה וכמה טבעות שעיטרו את המראה שלי . לא התאפרתי , אני אוהבת להיראות טבעית ולא מוגזמת כמו פאקצה . השפרצתי מהבושם של אנבל שנח על שידת האיפור שלה , הרמתי את התיק ויצאתי מהחדר . ירדתי במדרגות והתקדמתי למטבח מתיישבת על אחד מכסאות האי . דילן וג'ייסון ירדו במדרגות והתישבו גם הם . "אלה , את יכולה להביא בבקשה אקמול?" ביקש ג'ייסון בנימוס מעוזרת הבית שהנהנה . היא נראת כל כך צעירה , כמעט ובגיל שלי . היא פתחה את אחת ממגירות המטבח שהיתה מפוצצת בתרופות . היא הוציאה טבלית אקמול והגישה לג'ייסון ביחד עם כוס מים קרירים ששטפו את גרונו במהירות . "גברת דילורנטיס , מה תרצי לאכול?" שאלה בנימוס "אלה , תקראי לי דניאלה , בבקשה ." אמרתי והיא הנהנה קצת מופתעת . "אז דניאלה מה תרצי לאכול?" שאלה בחיוך . "אמ... ירקות חתוכים ושוקו" אמרתי בחיוך ותוך כמה דקות הגישה לי את מבוקשי . היא עברה לדילן וג'ייסון שסירבו לאכול ורק שתו קפה עם קראסון . "אלה אבא שלי השאיר לי מפתחות לאוטו , איפה הם?" שאלתי והיא הצביעה על סלסילה מלאה במפתחות . "הוא אמר שתבחרי מה שבאלך" אמרה והנהנתי בהבנה . "ואם את יכולה , תכיני את המזוודה שלי למעלה . עוד מעט יבוא מישהו לקחת אותה" אמרתי מתעסקת בטלפון שלי "אוקי , להתראות ,תהני בבית הספר" אמרה ועלתה במהירות לפני שהספקתי להודות לה . הוצאתי מפתחות רנדומליים מהסלסילה והתקדמתי אל החניה . עשרות מכוניות נחו בחנייה . וואט דה פאק. לחצתי על כפתור פתיחת הרכב ונשמע קול ממרצדס לבנה ויוקרתית . "ג'ייסון" קראתי כשראיתי אותו ואת דילן נכנסים לחנייה הגדולה . הוא הסתכל עליי בשאלה ודילן רק בחן את גופי "אתם נוסעים לבית ספר?" שאלתי והוא הנהן . "למה?" שאל "אני אסע אחרייכם" אמרתי והוא הנהן בהבנה ונכנס לג'ייפ של דילן . הם התחילו לנסוע ואני אחריהם בזמן
שהתנגן השיר של סלינה גומז ומרשמלו . שרתי קצת לא מסיטה את עיניי מהכביש . הגעתי לבית ספר מחנה את הרכב . יצאתי והתחלתי להתקדם אל עבר הכניסה אך במהרה יד נגעה בגופי מחבקת את כתפיי "ג'ייסון!" קראתי בבהלה והוא רק גיחך מעט . "בואי ניקח אותך למזכירות" אמר והנהנתי הולכת אחריו . נכנסנו למזכירות והמזכירה השמנמונת ששמה אולגה לפי השלט הקטן שלפניה התעסקה בערימת דפים גדולה בזמן ששערה המקורזל בורח מהקליפס שמחזיק בו . "בוקר טוב" קרא ג'ייסון , המזכירה הרימה את פניה מערימת הדפים והסתכלה עליו בגילגול עיניים . "מה עכשיו ג'ייסון? מי שלח אותך לפה?" שאלה באנחה המזכירה מורידה את משקפיה העגולות מפניה . "הפעם אף אחד , אולגה תכירי את דניאלה , אחותי הקטנה" אמר ג'ייסון בחיוך "לא ידעתי שייש עוד אחת" אמרה בחיוך "כן , התאומה של אנבל" אמר וחיוכה ירד "מצטערת לשאול זאת , אבל היא גם כמוהה , לא נחמדה בעליל?" שאלה והוא הניד בראשו , אז אנבל לא ממש נחמדה . "נעים להכיר גברת אולגה , אני דניאלה" אמרתי מגישה את ידי ללחיצת יד , היא חייכה חיוך קטן ולחצה את יידי "אני צריכה פרטים על הכיתה שלי , לוקר , מערכת שעות" אמרתי והיא הנהנה והביאה לי מעטפה חומה וגדולה . "תודה" אמרתי והיא הנהנה בחיוך והמשיכה בעיסוקייה בזמן שאנו יצאנו החוצה . "טוב סיס , אני הולך , תהני" אמר אחי הגדול ג'ייסון ונשק לראשי . התיישבתי על הספסל שהיה מול המזכירות ופתחתי את המעטפה , בתוכה היה את כל הפרטים שאני צריכה לדעת . פתחתי את המעטפה קוראת במעט ריפרוף ; כיתה י'3 , כל הספרים בלוקר , מערכת שעות ועוד . התקדמתי אל אחד המבנים הגדולים ששילטו הגדול סימן את שכבת י' . נכנסתי פנימה עוברת ליד הכיתות ובוחנת את השלטים עם מספר הכיתה , עד שהגעתי ל-י'3 .
נכנסתי פנימה ובדיוק הצלצול לא איחר להגיע ובמהרה תפסתי את אחד מהשולנות הפנויים שהיו באחורי הכיתה . המורה נכנסה מברכת לבוקר טוב ומתחילה את קריאת השמות "טום" קראה וילד אדמוני הרים את ידו מעלה כאשר ראשו מונח בשעמום על השולחן "אסי" קראה ובדיוק דלת הכיתה נפתחה .

"מישהו קרא לי?" שאל בהתחכמות את המורה שגילגלה עינייה "פרן" קראה וברוטינית בעלת עיניי שמיים הרימה את ידה מעלה "כאן" קראה בחיוך , "דניאלה דילורנטיס" קראה והרימה את עינייה מהדף . הרמתי את ידי זוכה למבטים ולהתלחששיות מצד הילדים "אז את החדשה , ברוכה הבא" קראה והנהנתי כאות תודה . לאחר שעתיים לשון עם המורה המוזרה , הגיעה הצלצול הגואל . יצאתי מהכיתה והתחלתי להסתובב בשטח בית הספר . אחרי הליכה של כמה דקות מצאתי עץ גדול שמתחתיו כמה שולחנות וכיסאות מעץ . התיישבתי מתחת לעץ על אחד מהכיסאות והוצאתי את האוזניות בלוטוס של סמסונג שבשניות התחברו לניידי החדש הפעלתי את הפלייליסט וטחבתי את האוזניות לאוזניי . הוצאתי מתיקי כמה דפים ועפרונות והתחלתי לשרבט ציורים . ציירתי בית מול הים , מקום שההיתי רוצה לחיות בו בעתיד , מקום ירוק מול הים , לשמוע בכל בוקר את רחש הגלים ולראות את הטבע הירקרק בכל יום . ריח עלה באפי , ריח אפר הסיגריות הגיע מאחוריי . ניתקתי את האוזניות והסתובבתי אחורה מגלה את דילן נשען על העץ ומעשן את הסיגריה שבידו . "מה אתה עושה כאן?" שאלתי עומדת מולו . "מעשן , את מציירת אחלה" קרא והנדתי בראשי לשלילה "לא ההית אמור לראות את זה" אמרתי ואספתי את חפציי . "אבל ראיתי" אמר בחיוך משועשע ונאנחתי לא מבינה מה הוא רוצה "מה אתה צוחק?" שאלתי לא מבינה "את מוזרה" מילמל כשצחוק ליווה את קולו . הרמתי את רצועת תיקי מניחה אותה על כתפי בנינוחות והלכתי לא מייחסת לדילן חשיבות . נכנסתי לכיתה ובדיוק הצלצול הגיע לסמן שההפסקה נגמרה . התיישבתי במקומי ותוך דקות ספורות נכנס המורה בעל השרירים , שיערו שחור כפחם ועיניו שחורות בעלות ברק . "בוקר טוב" קרא בקול רגוע בזמן שהכיתה רועשת "בוקר טוב!" הרים מעט בקולו העבה והכיתה השקיטה את קולה . גילגלתי את עיניי למראה זה והמורה בעל העיניים השחורות תקע בי את מבטו . "ומי הגברת?" שאל בוחן את גופי "דניאלה דילורנטיס" אמרתי מסתכלת בעיניו . "אז את החדשה" אמר והנהנתי . לא הבנתי מה הקטע עם חדשים , בחיים לא באו כאלה?

תהנו☺😇

Between twinsWhere stories live. Discover now