10

32K 126 16
                                    

"Sekarang Erina... Buka paha Erina ni. Luas-luas, ya!"

Aku dengan relanya melebarkan kakiku selebar mungkin di hadapan Edry. Dia tersenyum melihat aku yang tidak mengengkar perintahnya lagi. Edry mengamati celah kangkangku yang terbuka luas itu. Pemandangan farajku yang masih basah dengan cairan farajku dan lubang duburku yang terbuka sedikit setelah dipecahkan daranya oleh marker pen, terhidang di hadapannya. Terasa Edry mencolek alur farajku dan menjilat cairan farajku yang ada di jarinya. Edry kembali membenamkan jarinya dengan perlahan di celah farajku, jarinya bergerak lembut seolah mencari sesuatu.

"Awww..." desahku perlahan ketika jari telunjuk Edry menyentuh kelentitku.

Aku lihat Edry akhirnya menemukan apa yang dicarinya dalam liang farajku kelihatan kegirangan pada wajahnya. Jarinya segera menguis-nguis kelentitku. Akibatnya, boleh dikatakan, aku bagaikan kembali melayang ke langit ke-tujuh. Aku merintih-rintih kesedapan di hadapan muridku yang kini sedang memainkan nafsuku.

"Aahh.. ohh.. aww.." desahanku semakin keras dan akhirnya tubuhku terasa akan meledak.

Pinggangku merengkok seperti panah dan kakiku menegang, bersiap sedia untuk mencapai klimaksku untuk yang kedua kalinya. Namun, Edry yang tahu aku akan klimaks segera mengalih jarinya keluar dari liang farajku; serta merta, kenikmatan yang sedikit lagi akan kucapai tadi lenyap seketika.

"Edryy.. jahaat.. buatlah lagiii.." pintaku memohon pada Edry.

"Buat apa lagi, Erina?" tanyanya seolah tidak mengerti.

"Cepatlah.. main lagi pepek Erinaa.. Erina sukaa.." jawabku seperti seorang pelacur.

"Suka apa?"

"Erina suka kalau pepek Erina ni, Edry mainkan.. cepatlah.. Erina nak sampai lagii.. sedaaap.."

Aku memalukan diriku sendiri. Namun aku sudah tidak boleh berfikir lagi kerana tubuhku sudah sepenuhnya dikuasai nafsu yang hampir di puncaknya.

"Panggil Ed sayang! Kan Erina dah jadi pengantin Ed!" perintah Edry.

"Baiklah.. Edku sayaang.. cepaaatlaaahhh....." entah bagaimana aku sudah terjebak dalam permainan psikologi Edry.

Aku sekarang panggil nama timangannya sahaja dan aku dah anggap dia sebagai suamiku yang sah. Aku agak terkesan kerana dia masih terlalu muda. Namun Edry sangat pakar bagaimana memainkan teknik psikologi untuk mempengaruhiku agar menuruti arahannya, mungkin ini juga pengaruh dari video lucahnya. Namun aku akui, permainan psikologi ini semakin membangkitkan nafsuku dan aku amat menikmatinya! Sekarang hubungan kami bukan lagi seperti seorang murid dan guru, ianya lebih kepada sepasang pengantin baru.

"Erina.... Boleh tidak kalau Ed memasukkan 'adik kecil' Ed ni dalam pepek Erina?"

"Boleh sayang.. Erina kan pengantin Ed.." selorohku.

Aku nekad, aku rela memberikan daraku untuk Edry. Lagipun mulut dan punggungku kini sudah tidak dara lagi, jadi tak salah kalau aku merelakan kesucianku kepada Edry. Aku menarik skirt gaunku hingga ke perutku sehingga farajku terpampang jelas di hadapan Edry.

"Cepat sayang... Erina nak klimaks lagi.." aku memohon pada Edry.

Edry segera duduk di hadapan celah kangkangku dan mengatur kedudukan tubuh kami. Kini terasa zakarnya berada di bibir farajku. Aku dapat merasakan zakarnya yang kembali mengeras seperti ketika aku mengulumnya tadi. Hangat terasa apabila ianya lama menyentuh alur farajku. Aku menghela nafas, menyiapkan diriku untuk menerima kenyataan bahawa daraku akan direnggut seketika lagi. Aku berusaha mengatur nafasku yang terburu itu untuk mengbuang rasa takut dan cemas akibat degupan jantungku yang amat kencang.

Siti AirinaWhere stories live. Discover now