6

31.6K 131 21
                                    

Entah apa yang terjadi pada tubuhku setelah itu, namun ketika aku mulai sedar, aku merasakan diriku terbaring sambil mengangkang di atas sebuah katil besar dalam keadaanku yang masih berpakaian pengantin lengkap.

Aku merasakan kedua belah tanganku terikat di belakang punggungku sementara kakiku terikat kemas di tepi kanan-kiri tiang katil itu yang membuatkan aku terkangkang luas. Sedang aku mengumpul kesedaranku, tiba-tiba aku terasa geli-geli pada farajku, seperti ada sesuatu yang lembut, hangat dan basah yang menyapu-nyapu farajku. Kadang-kadang benda itu menyucuk-nyucuk seolah-olah hendak membuka kepitan bibir farajku dan ianya turut melewati alur farajku. Aku juga merasa kawasan sekitar farajku amat becak akibat gerakan benda itu.

"Aahh.. oohhh.. Emm..."

Aku pun mendesah perlahan menikmati sensasi pada farajku itu. Rasanya farajku seolah-olah disedut-sedut, namun gerakan benda itu berputar-putar memain farajku telah menimbulkan sensasi nikmat di sekujur tubuhku. Aku merasa tubuhku dialiri eletrik voltan rendah apabila benda lembut membelah bibir farajku dan menyentuh lubang kencingku. Aku mula teringatkan rasa nikmat itu ketika farajku dimainkan oleh Edry.

"Eh! Akak dah bangun rupanya!!" tiba-tiba kudengar suara Edry dari sebalik gaunku.

Aku berusaha mendongak dan aku lihat muka Edry sedang berada tepat berhadapan celah kangkangku yang terbuka luas itu. Baru aku sedar benda lembut itu tadi rupanya lidah Edry yang sedang menjilat-jilat farajku. Aku berusaha untuk meronta untuk menutup kedua pahaku yang sedang terbuka luas itu namun ianya amat sukar. Tubuhku masih terasa amat lemah tanpa tenaga. Ketika aku melihat sekitarku, aku sedar aku berada di dalam bilik sebelah bilik tadi.

"Badan akak belum boleh bergerak lagi, kan... efek ubat tidur Mummy ada lagi lah tuu."

Jelas Edry sambil berjalan ke tepiku. Terus aku merasa panik dan berusaha mengerah seluruh tenagaku untuk bergerak, tapi ianya tetap sia-sia saja. Tubuhku tidak mahu bergerak sedikitpun.

Alamak!! Bagaimana aku boleh sebodoh itu menghidu bau bunga yang ditabur ubat tidur?! Niatku untuk menjaga jarak dari Edry kini sia-sia saja. Sekarang kesucianku terpampang jelas di hadapannya, aku dalam keadaan tersepit dan tidak boleh bergerak lagi.

"Akak rileks je, Edry jamin akak akan rasa sedap je! Hehehe.." tawa Edry terkekeh-kekeh.

"Jangan, Edry.. Jangan.. akak mohon!!" pintaku berderai air mata apabila melihat Edry kembali berjalan menuju arah celah kangkangku.

Namun sia-sia saja, Edry sama sekali tidak mahu mendengar rayuanku. Aku pun semakin panik dan cemas. Air mataku kembali meleleh membasahi mataku, namun apa dayaku? Tubuhku kini amat sukat digerakkan kerana ikatan itu, ditambah lagi rasa lemah di seluruh tubuhku kerana pengaruh ubat tidur yang masih lagi berbaki.

Kini aku hanya boleh pasrah membiarkan Edry akan menikmati farajku. Jantungku berdegup semakin kencang dan wajahku memerah apabila Edry semakin mendekati celah kangkangku. Lalu Edry memegang kedua pahaku yang mulus. Meremang romaku apabila dia mula mengelus paha kananku sementara paha kiriku dibelai-belai dengan tangannya.

"Essh.. uummpphhh..." aku mendesis dan mendesah setelah bibir Edry mencium bibir farajku.

Hembusan nafas Edry di pahaku membuat tubuhku sedikit mengigil kegelian. Apabila bibir farajku bertemu dengan bibir Edry, Edry menjelirkan lidahnya. Seperti lidah ular yang menari-nari, bibir farajku dijilat-jilatnya. Kembali bibir farajku dibelah oleh lidah Edry, yang kembali menari-narikan lidahnya menguis alur farajku perlahan-lahan.

Aku berusaha sekuat mungkin untuk menahan gejolak berahi yang kini mulai melanda diriku. Namun suara desahan-desahanku yang tertahan itu sesekali terkeluar dari bibirku kerana rasa nikmat yang meresapi tubuhku apalagi belaian lembut Edry pada pahaku semakin terasa geli akibat stoking sutera yang kupakai.

"Haaa?! Aakh..!!"

Aku tersentak dan menjerit apabila merasakan sensasi rasa geli dan nikmat yang tiba-tiba melanda tubuhku. Rupanya Edry sedang menjilat kelentitku. Sesekali dia menggigit-gigit kelentitku dengan lembut hinggakan seluruh tubuhku terasa seperti dialiri arus elektrik dan bulu romaku meremang-remang. Tubuhku tersentak-sentak tanpa kukawal. Edry menyedari bahawa aku mulai dikuasai oleh nafsuku. Dia terus melancarkan serangannya pada kelentitku dengan bersungguh lagi.

"Auuuff... Dah laaaa tuuuufffff... Ahahhh... aaahhh... daaaahhhhaahhhh...."

Berulang kali rayuanku yang disertai dengan erangan nikmat kuucapkan pada Edry, namun dia kelihatan kian bersemangat mengerjakan kelentitku. Kesedaranku pun semakin menghilang dan digantikan dengan rasa nikmat dan nafsu seks yang semakin merasuk tubuhku.

"Bagaimana kak? Sedapkan, kak?" tanya Edry padaku.

"Edryy.. stoop.. auhhh.. jangaan.."

"Ah pulak? Bukan akak yang jerit-jerit sedap tadi? Akak pasti, akak taknak lagi dah?" tanyanya sambil menjauhkan mukanya dari farajku.

Namun secara refleks, aku mengangkat pinggangku mengikut muka Edry, seolah-olah menawarkannya untuk kembali menjilat farajku.

"Tuh, haaa?! Malu-malu rupanya... akak ni..." kata itu Edry seakan menghinaku.

Lalu dia memegang kedua belah daging punggungku dengan telapak tangannya dan ditahan dengan tangannya, sehingga pinggangku terangkat naik tepat di hadapan wajah Edry.

"Aww.. aww.. aaahh.." kembali aku merintih ketika Edry mengucup dan menghisap-hisap daging kelentitku.

Sesekali aku merasai giginya pada kelentitku dan hisapannya membuatku kini hanya berusaha untuk mengejar kenikmatan seksualku sahaja. Lidahnya juga begitu pandai bermain-main pada pintu farajku.

Slurp.. Slurp.. Chupp.. Chuuppp.. Slurpp...

Terdengar bunyi Edry yang menyedut-menyedut cairan farajku yang semakin banyak keluar dari farajku, Edry pula seolah-olah hendak melepaskan dahaganya dengan cairan farajku.

"Aahh.. Aahhh.. Aaa.."

Desahanku semakin keras. Aku merasa satu tekanan yang luar biasa pada farajku yang tak lama lagi hendak meledak dari dalam tubuhku. Otot-otot tubuhku secara sendiri menegang tanpa dapat kukawal.

"Hyaa.. Aaaaaakh!!!" jeritku bersamaan dengan meledaknya tekanan dari dalam tubuhku.

Tanpa dapat kutahan, pinggangku menggelepar liar, bahkan Edry terundur akibat dorongan tubuhku. Aku boleh merasakan farajku memancutkan cairan farajku yang sangat banyak. Seluruh urat sarafku terasa tegang dan karas ketika sensasi geli dan nikmat yang luar biasa itu menjalari tubuhku. Dan akhirnya muncul perasaan lega yang tenang setelah itu. Aku pun terkapar kelelahan, dengan nafasku tersekat-sekat. Tenaga dalam tubuhku seolah-olah lenyap seketika. Aku sedar, aku baru sahaja mengalami klimaksku yang pertama malah ianya terasa luar biasa hebatnya.

"Wah, waah.. macam ni ya kalau perempuan sampai!" kata Edry yang terduduk di hadapan kangkangku.

"Akak kalau nak tau air akak ni sedaappp... sangat.. manis je rasa... tambah lak pepek akak ni wangi sangat-sangat..." aku tak pasti samada itu pujian atau sebaliknya.

Dia kembali mendekati farajku dan dia terus menyedut-nyedut cairan farajku yang masih tersisa pada farajku setelah ledakan klimaksku tadi. Aku hanya mendesah kecil tanpa memberontak. Kepalaku terasa kosong dan aku membiarkan Edry menikmati cairan farajku sesuka hatinya. Setelah puas menghirup cairan farajku, Edry berdiri di hadapanku dan menanggalkan pakaiannya sehingga bertelanjang bulat di hadapanku.

Siti AirinaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon