Paksa Stories

36 Stories

Gadis Idaman Psiko by thir63
#1
Gadis Idaman Psikoby nur
Tengku's terdiri daripada 4 lelaki yang psiko. Sikap mereka yang dingin, tegas dan berpendirian teguh. Walaupun begitu, mereka digilai ramai kerana cukup pakej.. kaya...
You Love Me?  by laurentjoon
#2
You Love Me? by laurent loves to write
"i will never ever like or love you, keep that in your f*cking mind!". - Daniel "i know". As simple as that, aku membalas.
Completed
Cinta Yang Terputik by NadiaAdlina2
#3
Cinta Yang Terputikby Nadia Adlina
-ON GOING- Seorang wanita, Ayunina Mahira yg baru sahaja habis belajar di Seoul, Korea. Tak terlintas di fikirannya yang dia dikahwinkan dengan pilihan ibu bapanya iaitu...
PAK YA by Shakila_001
#4
PAK YAby Shakila_001
seorang lelaki di pertengahan umur makin bernafsu dan keinginan untuk bersetubuh makin tinggi. isteri dia telah monopus. Disebabkan itu, perangai miang di makin menjadi2...
KATRINA [OG] by silentrossy
#5
KATRINA [OG]by 🤍
"Jika bertemu denganmu adalah takdir Tuhan, dan berteman denganmu adalah pilihan, maka jatuh cinta padamu bukanlah sesuatu yang aku rencanakan." "Jika na...
Pada Suatu Hari by bxkutowl
#6
Pada Suatu Hariby 💎SeCReT💎
💎KISAH CINTA ANTARA KITA💎 Start : 24 July (Friday) End : Cover by : oim_jewel
Jangan Putus Asa by bxkutowl
#7
Jangan Putus Asaby 💎SeCReT💎
💎KISAH CINTA ANTARA KITA💎 Start : 24 July (Friday) End : Cover by : oim_jewel
Is This My Fate?  by bxkutowl
#8
Is This My Fate? by 💎SeCReT💎
Start : End : Cover by : oim_jewel
Tula Na Puro Ikaw by Strong_LAV
#9
Tula Na Puro Ikawby Lei
Hanggang kailan pa Gagawa ng tula Na puro ikaw ang paksa? Book cover is not mine.
My Sweet Lover by SiLesungPipit
#10
My Sweet Loverby SiLesungPipit
Perasaan yang terpendam lama akhirnya dibalas. Siapa sangka ARIN terima AYDAN dengan rela hati. Dari sekolah sehingga ke kolej dan alam pekerjaan. Banyak dugaan menanti...
PINAPAKSA by Nhico_Cess
#11
PINAPAKSAby ~Blue_Mallow~
This is not a story, But every word in this book has a story behind.Please Do not copy cause i made it on my own .It comes from what I felt.Hope You like it. P.s em not...
cinta yang pergi by azyan_exo
#12
cinta yang pergiby azyan_exo
Bagi Humaira,cinta dan kasih sayang itu ialah satu penderitaa.Dalam kehidupannya dia tidak pernah merasai kasih sayang,hinggalah dia menjumpai seorang bayi.Dia nekad utk...
HIDUP DAN MATI by ANIKIIRA
#13
HIDUP DAN MATIby NANDOSS
Ini bukan dongengan . Ini bukan khayalan . Ini kisah aku . Kisah aku dan aku yang tiada kesudahannya.
True Or Dare with Dektektif Rahsia by Cristal_Snow116
#14
True Or Dare with Dektektif Rahsiaby 𝓣𝓲𝓵𝓵 𝓙𝓪𝓷𝓷𝓪𝓱
True Or Dare bersama para dektektif! Korang boleh bagi ToD kepada para dektektif. Jemput lah tengok senarai nama yang terlibat. Eifa: Habis lah kita... Kalau korang ada...
Mafia's Maid by batercups
#15
Mafia's Maidby alpaca🦙
Audrey Frédéric Beku, dingin, serius, dan tidak pernah secalit senyuman pon yang diukir oleh lelaki itu kecuali senyuman sinis. Kaya, segak, muka kacukan Malay-France m...
Cinta Bukan Paksaan by meleanarossa
#16
Cinta Bukan Paksaanby Ros
cover by: aira_nn Lama ku simpan perasaan ini. Tanpa kuduga rasa cinta hadir Puas menafi bisikan hati,namun tak terdaya menghalang rindu "kenapa awak selalu ada den...
 TERTULIS TAKDIR KITAA by qwentty
#17
TERTULIS TAKDIR KITAAby 𝖆𝖕𝖕𝖑𝖊𝖏𝖆𝖈𝖐🐊❤️
You ni hensem la..baik pulak tu,untung sapa dapat you-Rose Camelia Aku datang ni pun sebab Azrul yang paksa-Rayyan Aiman #7 in janda -22jan2021 #6 in janda-23jan2021 #2...