3

34.9K 184 21
                                    

"Edry, Edry! Kamu tak apa-apakan?! Maaf ya, akak tak sengaja. Maaf.." tanyaku cemas.

Aku berusaha menggenggam tangan Edry, namun dia terus menepis tanganku.

"Pergi! Edry nak bagitahu pada Mummy!! Biar nanti akak kena tangkap dengan polis!!" teriaknya.

Serta merta aku terus merasa cuak apabila mendengar perkataan polis.

"Edry.. Kakak minta maaf ya? Kakak betul-betul tak sengaja.."

Masa itu aku betul-betul panik mendengar ancaman Edry, semua itu mungkin akan menjadi kenyataan apabila mengingatkan keluarganya yang cukup ternama.

"Tak nak! Pergi sana!! Tunggu je sampai Mummy balik, akak ingat!!! Edry akan pastikan masuk penjara!" ancam Edry sekali lagi.

Aku betul-betul mati akal dan kebingungan. Masalah yang datang menghampiriku silih berganti. Bagaimana ni? Dah la, ugutan emaknya nak memecatku dan sekarang pula aku diugut dipenjarakan oleh keluarga kaya ini.

Edry tiba-tiba bangun, dia hendak keluar dari biliknya. Fikiranku pun mulai buntu dan tanpa fikir panjang lagi, cepat-cepat aku tarik tangan Edry untuk menghalangnya keluar dari bilik.

"Tunggu Edry!! Akak akan ikut permintaan Edry tu! Apa sahaja! Tapi tolong jangan ceritakan akak pada Mummy!" pujukku pada Edry.

Tiba-tiba langkah kaki Edry terhenti sebentar. Edry lalu menjeling melihatku.

"Betul apa akak cakap tadi? Akak tak tipu kan?" tanyanya seperti tidak percaya.

"Iya, iya! Akak janji! Tapi cuma sekali ini saja ya!" jawabku putus asa.

"Okey... kalau begitu. Edry nak tengok pepek akak sekarang." laju sahaja perintahnya padaku.

Terasa seram sejuk dan seakan tidak percaya apabila aku mendengar perkataan itu dari mulut Edry. Aku tak sempat lagi untuk fikir banyak, terus aku buat keputusan.

"Tapi cuma tengok saja ya! Jangan lebih-lebih!"

"Iya... baiklah...." jawab Edry puas.

Aku lalu berdiri di depan Edry, perlahan-lahan kunaikkan skirt labuhku berwarna putih separas lutut di hadapan budak itu. Apabila skirtku sudah setinggi pinggulku, maka terdedahlah pahaku dan seluar dalam pink berendaku dengan jelas. Edry kelihatan kagum ketika melihat seluar dalamku yang masih membungkus celah kangkangku.

"Tunggu ye kak! Jangan bergerak dulu!" perintah Edry tiba-tiba.

Aku tak ada pilihan lain selain mempamerkan seluar dalamku di hadapan Edry. Perasaanku bercampur baur ketika melihat mata Edry yang seperti terpinar-pinar kekaguman melihat seluar dalamku. Aku boleh mendengar dia menelan air liurnya. Pasti ini pengalaman pertamanya melihat seluar dalam seorang gadis secara langsung. Aku rasa selama ini dia hanya melihat seluar dalam wanita melalui video lucahnya saja. Dia nampak gugup sekaligus gembira melihat seluar dalamku. Sementara itu jantungku berdegup kencang sekali ketika teringatkan seorang budak remaja belasan sedang mengamati seluar dalamku dengan khusyuk.

Wajahku sekarang merah lebih dari buah tomato masak kerana menahan malu. Edry menoleh ke belakang sambil menarik nafas. Aku rasa dia juga amat gementar kerana dari tadi hanya mengamati seluar dalamku tepat di depan wajahnya. Tapi, dia kembali melihat seluar dalamku dan kali ini kulihat sorotan matanya yang memfokuskan bayangan bentuk farajku di sebalik seluar dalamku. Sorotan matanya yang mengamati dengan khusyuk itu mula memberiku sensasi yang aneh.

Belum pernah aku lihat sorotan matanya seserius itu. Semakin lama, kepalanya semakin dekat hingga memasuki skirtku dan nampaknya dia betul-betul menikmati mengamati seluar dalamku. Rupanya bukan sahaja melihat rupanya dia sedang menghidu kawasan farajku. Aku dapat merasakan dengan jelas degupan jantungku yang berdegup semakin kencang. Aku merasa bingung mengapa jantungku boleh berdegup sekencang itu, adakah hanya kerana Edry sedang mengamati seluar dalamku?

Siti Airinaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن