9

30.1K 112 6
                                    

"Oops, relaks ya, Kak! Marker pen ni dah Edry masukkan dengan baik! Akak tahan saja marker pen ni dengan lubang akak, jangan bagi dia jatuh tau!" ujar Edry.

Kata-kata Edry sama sekali tidak menenangkan aku apatah lagi aku merasai marker pen besar yang sedang tertanam dalam punggungku.

"Nah, cepat tulis apa yang akak nak!"

"Mmff!!" aku menggeleng protes Edry.

Idea budak ini betul-betul gila! Aku yakin dia belajar cara ini melalui video-video lucahnya untuk memalukanku.

"Cepat laaa, kalau tidak, Edry biar akak camni terus! Edry taknak cabut kalau akak tak nak dengar!" ancamnya.

"Mmm.." aku memelas mendengar ancaman Edry.

Aku tahu dari awal aku tidak memiliki kuasa untuk melawan Edry dengan keadaan sebegini.

"Dah! Cepat, tulis kat papan tu kak! Buat macam kita belajar! Skang, Edry nak akak ajar menulis!" ujar Edry sambil duduk di hadapanku.

Dia lakukan seakan aku sedang mengajarnya pelajaran dalam kelas. Aku berusaha untuk bertenang dan mula menggerakkan punggungku pada papan tulis itu.

"Mmf!" aku menjerit kecil dan mataku terbelalak ketika hujung marker pen pada punggungku menyentuh permukaan papan tulis.

Punggungku terasa geli, senak dan sedikit pedih akibat tekanan marker pen itu. Edry kelihatan seronok melihat ekspresi wajahku yang panik, malu dan bingung akan keadaanku sekarang. Perlahan-lahan aku berusaha untuk menulis dengan punggungku di papan tulis itu. Kaki dan pahaku ikut bergerak menaik-turunkan tubuhku yang sedang menonggeng. Aku merintih setiap kali satu gerakan yang aku tulis di papan tulis itu kerana sensasi yang ditimbulkan marker pen itu dalam punggungku, yang entah bagaimana ianya semakin membangkitkan nafsuku.

"Hati-hati kak. Jangan tekan kuat sangat, nanti marker pen tu akan masuk lagi ke dalam bontot akak. Nanti tak boleh keluar lak...." sorak Edry.

"Setan betul budak nakal ni!!!" Fikirku.

Tak dinafikan kalau nanti marker pen itu terbenam lagi ke dalam punggungku itu salah siapa?! Sekarang aku yang kena berusaha keras menanggung risiko permainan yang dicipta oleh budak ini pada tubuhku! Aku mulai hilang ketenanganku akibat sorakan Edry itu. Apatah lagi sesekali aku terasa marker pen itu semakin terbenam masuk ke dalam duburku ketika aku menulis. Namun aku berusaha keras dan hasilnya, 5 huruf yang berjaya aku tulis di papan tulis itu. Aku menghela nafas lega ketika aku melihat tulisanku itu. Memang sukar untuk dibaca, tapi aku yakin tulisan budak tadika pasti jauh lebih mudah dibaca dari tulisanku; namun aku yakin telah menulis huruf K-O-N-E-K pada papan tulis itu.

"Hohohoho, akak ni gatal la! Kata kita ni kat dalam kelas!" Edry memalukan diriku.

Lalu dia berjalan ke hadapanku, dan membuang sumbatan mulutku menarik keluar seluar dalamku yang dari tadi dalam mulutku.

"Ahh.. ohk.. ohkk.."

Aku terbatuk-batuk dan menghela nafas lega. Aku lihat Edry sedang menghidu seluar dalamku yang basah kerana air liurku dan sesekali dia menghisap-hisap air liurku yang membasahi seluar dalamku itu.

"Hmmm.. air liur akak sedap lah.. Skang akak baca apa yang kakak tulis!"

"Ko.. konek.." ujarku perlahan dengan perasaan yang amat malu.

"Apaa? Apa yang akak nak tadi??" tanyanya dalam nada mengejek, seolah tidak mendengar ucapanku tadi.

"Konek!!" jawabku tidak sabar.

"Konek siapa, haaaa?" tanya dia tersengih.

"Konek Edry!!" aku kumpul seluruh keberanianku untuk menyebut perkataan itu dan akhirnya ia keluar juga.

"Iya... yaaa! Okey, sabar ya, Kak!"

Lalu Edry berjalan ke belakang tubuhku yang masih menonggeng. Aku dapat rasakan dia memegang marker pen yang tertanam dalam duburku. Perlahan-lahan dia tariknya marker pen itu keluar dari punggungku.

"Aww.. auuch.." rintihku perlahan.

Aku merasakan geseran batang marker pen itu di lubang duburku yang rasanya sedikit sakit, namun agak geli juga. Tambahan pula ketika aku mengeran, kawasan punggungku terasa nikmat dengan tekanan itu.

PLOOP!

Terdengarlah bunyi terlepasnya marker pen itu dari punggungku.

"Aahh!! Aauuu....."

Serentak itu aku menjerit kelegaan apabila lubang duburku setelah sekian lama disumbat. Namun, belum aku sempat berdiri dan menikmati rasa lega, tiba-tiba Edry menarik dan menghempaskan tubuhku ke katil itu sehingga aku kembali terbaring di atas katil.

"Aduh!"

Aku segera berusaha bangun, namun Edry cepat-cepat menerkam dan menindih tubuhku.

"Jangan bergerak kak!" perintahnya dengan nada berbisik.

Entah bagaimana, aku menuruti perintah Edry dan merelakan tubuhku diperlakukan olehnya.

"Boleh tak kak kalau Edry panggil akak guna nama saja? Erina.." pintanya manja.

"I... iya.. suka hati Edrylah.." jawabku dengan wajah yang kurasakan memerah ketika menatap wajah Edry yang ada tepat di atas wajahku.

"Ah!" aku menjerit kecil ketika Edry mencengkam dan meramas-ramas dadaku.

Tangan kanannya menekan buah dadaku dengan perlahan dan mencubitnya dengan lembut, sementara tangan kirinya menyelak rambutku. Edry lalu mendekatkan wajahnya dan mencium pipiku.

"Erina, awak ni wangi sangat lah...." pujinya seraya mendaratkan kucupan ke bibirku dan segera aku balas.

Lalu Edry duduk bersimpuh di atas katil dan memangku kepalaku di atas pahanya. Edry kembali menjamah buah dadaku, namun kali ini dia mengulurkan tangannya menyusup masuk bahagian dada gaunku. Jari-jarinya menjalar perlahan di atas buah dadaku sambil mencari puting buah dadaku. Aku merasa agak sesak walaupun aku tidak memakai bra, namun itu tidak menghalang jari-jari nakal Edry untuk bermain di dadaku.

"Awww!" aku merasakan puting buah dadaku disentuh oleh jari Edry.

Edry segera memicit putingku hinggakan aku terasa seperti tersentak elektrik di seluruh dadaku.

"Ahh.. eemmm..." desahku perlahan ketika Edry meramas buah dadaku.

Buah dadaku digerakkan berputar perlahan oleh jari Edry sambil memicit putingku. Aku semakin hanyut ketika Edry menggentel-gentel puting buah dadaku dengan kukunya yang agak panjang. Saraf-saraf tubuhku kini semakin sensitif kerana aku semakin terangsang dengan urutan pada buah dadaku. Kakiku mula menggeliat-geliat perlahan dan aku dapat merasai cairan farajku kembali mengalir dari farajku.

Edry yang melihat pergerakan-pergerakan tubuhku yang terangsang, tiba-tiba dia menghentikan kerjanya. Kini dia kembali bergerak ke arah celah kangkangku. Lalu dia duduk berhadapan tubuhku yang masih terbaring.

"Sekarang Erina... Buka paha Erina ni. Luas-luas, ya!"

Siti AirinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin