7

30.4K 131 7
                                    

Edry berdiri di hadapanku dan menanggalkan pakaiannya sehingga bertelanjang bulat di hadapanku.

Dapat aku lihat batang zakarnya yang panjangnya sekitar 14cm sudah menegang keras. Edry berjalan di tepi tubuhku hingga dia berada di depan mukaku. Lalu Edry berlutut di depan mukaku sambil mengocok-ngocok zakarnya.

"Kak, Edry dah rasa sedap akak punya tadi! Nah sekarang giliran akak pulak ya, akak rasa yang Edry punya pulak?" arah Edry.

Aku menyedari Edry akan memasukkan zakarnya ke dalam mulutku, lalu aku menjerit meminta pertolongan.

"Tol.. uumph!!" jeritanku terhenti kerana Edry terus menyumbat zakarnya ke dalam mulutku.

Walaupun ukuran zakarnya tidak begitu besar, namun batang zakarnya sudah cukup memenuhi mulutku yang mungil.

"Hhmmphh.. hmph.." suaraku tertahan oleh zakar Edry.

"Kenapa nak jerit??" soalnya lembut.

Aku berusaha memuntahkan zakar itu, namun Edry memajukan punggungnya sehingga zakarnya terus masuk di dalam mulutku hingga menyentuh kerongkonganku. Edry menjambak ekor rambutku dan mula menggerakkan kepalaku maju mundur. Rasa sakit pada ubun-ubunku kerana ekor rambutku dijambak cukup untuk membuatku tidak meronta lebih jauh. Aku hanya mengikuti gerakan tangan Edry yang sedang memaksaku mengulum dan mempermainkan zakarnya dalam mulutku.

"Aahh.. Sedapnya, kak..." desah Edry ketika zakarnya keluar masuk mulutku.

"Hmmp.. mpph.. mmmphh.."

Aku berusaha mengambil nafas untuk menyesuaikan gerakan zakar Edry dalam mulutku. Henjutan pada mulutku masih belum berhenti, namun aku merasa agak mual kerana rasa yang pelik di dalam mulutku ketika ini. Sementara itu batang leherku semakin lenguh kerana dipaksa angkat naik-turun oleh Edry. Beberapa ketika kemudian, Edry berhenti menjambak ekor rambutku. Aku pun cepat-cepat merebahkan kepalaku yang lenguh-lenguh ke atas bantal yang lembut untuk melepaskan penat. Namun rupanya penderitaanku belum juga berakhir.

Edry belum mahu melepaskan kenikmatan kulumanku. Belum sempat zakarnya keluar dari mulutku, lalu dia menekan celah kangkangnya ke wajahku dan menggoyang-goyangkan punggungnya sehingga zakarnya kembali masuk ke dalam mulutku. Aku boleh merasakan buah zakarnya yang tergantung menampar-nampar daguku berulang kali beriringan dengan gerakan punggungnya yang maju mundur di hadapan wajahku. Kepalaku yang tertekan oleh bantal, aku berulang kali tersedak kerana zakar Edry dalam mulutku bergerak dengan laju.

"Okey, kak! Sekarang akak pula yang buat! Cepat kak... akak kulum pastu pakai lidah akak!" perintah Edry sambil menghentikan gerakannya.

Aku sendiri sudah mati kutu, kepalaku terkepit di antara celah kangkang Edry dan bantalku, hinggakan aku tidak boleh bergerak bebas.

"Cepat, Kak! Ke nak Edry yang buatkan kat kakak cam tadi?" ancamnya padaku.

Aku pun tidak punya pilihan lain selain menurut perintah Edry, setidaknya aku akan lebih senang bernafas kalau aku yang bergerak sendiri. Aku pun menggerakkan lidahku membelai-belai batang zakarnya yang masuk hingga rongga mulutku. Sesekali lidahku juga bersentuhan dengan kepala zakarnya.

Sebenarnya aku rasa jijik juga kerana terhidu bau yang agak hancing dari pangkal zakar Edry, namun apa dayaku? Lebih baik kuturuti perintah budak ini supaya seksaanku cepat selesai. Aku pun berusaha untuk tidak mempedulikan bau itu. Zakar Edry aku anggap seperti gula-gula yang luar biasa dan tidak sedap. Aku pun berterusan menghisap dan menyedut zakar Edry itu dengan harapan dia akan rasa puas.

"Lagi.. kak! Lagi kak...! Uuuuuhhh sedapnya... sedapnya kak...!"

"Mmphh.." erangku.

"Hisap kuat lagi kak!!" Edry memberi perintah padaku, yang langsung kuturuti.

Aku hisap zakarnya dengan perlahan dan lembut dengan harapan budak ini boleh segera menghentikan perbuatannya dan aku boleh bebas dari seksaan ini. Hairannya, setelah beberapa minit kukulum, Edry masih belum puas. Aku mulai keletihan memainkan zakarnya dalam mulutku, walaupun aku mula terbiasa dengan keadaanku sekarang.

Entah setan apa yang merasukku, namun ketika aku menyedari bahawa aku sedang mengulum zakar budak sekolah menengah ini yang tak lain adalah anak muridku. Aku mula merasakan nafsu seksku kembali bangkit dalam tubuhku. Aku ingin sekali untuk mencapai klimaks sekali lagi dan aku ingin mencuba sesuatu yang lebih hebat lagi bersama Edry. Apa yang terfikir itu membuatkan aku memainkan zakar Edry sebaik mungkin dalam mulutku agar Edry mencapai kepuasannya.

"Oooookh...."

Aku terdengar suara erangan panjang keluar dari mulut Edry dan ketika itulah, aku merasa mulutku disembur oleh cairan hangat dan pekat serta berbau hamis. Aku menyedari Edry baru saja klimaks di dalam mulutku, dan kini di dalam mulutku dipenuhi dengan air maninya. Edry menekan kangkangnya ke wajahku serapatnya.

"Telan kak! Jangan tinggal sikit pun..!"

Aku menuruti perintah Edry, aku telan semua air mani yang di dalam mulutku, sekaligus aku hisap-hisap zakar Edry agar air maninya tidak tersisa. Edry hanya mengerang kesedapan ketika zakarnya kubersihkan dengan mulutku.

"Uuuhhh... sedap betul kak.... sedap lagi dari melancap..." seloroh Edry.

Namun aku tidak peduli, aku terus menghisap-hisap zakarnya itu hingga aku yakin tidak ada lagi air mani yang tersisa. Lama kelamaan aku merasakan zakarnya mulai menjadi lembut dan tidak lagi sekeras tadi. Setelah selesai, Edry mengeluarkan zakarnya dari dalam mulutku.

"Waahahaha.. akak ni hebat jugak! Sedap betul akak buat!"

"Edry, kamu jahaat.." protesku.

"Kenapa kak? Bukan ke kakak sekarang dah jadi pengantin Edry?" balasnya.

"You may kiss your bride!!" sorak Edry tiba-tiba.

Sejurus itu, Edry segera mengucup bibirku. Bibirku disedut-sedut dengan lembut dan sesekali bibirku juga dijilat oleh lidahnya. Aku hanya membiarkannya memainkan bibirku sesuka hatinya. Perlahan-perlahan lidah Edry membelah bibirku dan lidahnya menyusup ke dalam mulutku. Aku pun membalasnya dengan menghisap lidah Edry dengan lembut.

Sesekali juga kuhulurkan lidahku, sehingga giliran Edry yang menghisap air liurku yang ada pada lidahku. Ghairah seksualku sekarang betul-betul menguasai tubuhku, semakin kuingat Edry ketika ini sedang bercinta denganku, semakin aku tenggelam dalam nafsuku. Nafasku mulai berat dan melaju. Selama beberapa minit kami berFrench kiss itu, akhirnya Edry menghentikan ciumannya di bibirku. Aku merasa kecewa ketika Edry menjauhkan mukanya. Edry mungkin perasan akan diriku yang belum puas berkucupan dengannya.

"Kenapa kak? Sedapkan? Akak nak lagi?" tanyanya.

Pertanyaan Edry itu seakan memancing nafsuku yang sedang meningkat. Aku merasa ini adalah sebuah kesempatan bagiku, namun sebelum aku sempat menjawab, tiba-tiba Edry mengambil sehelai seluar dalam putih berenda yang tadi kupakai sebelum aku mandi tadi dan menyumbatkannya ke mulutku hingga seluar dalamku itu memenuhi seluruh rongga mulutku. Seakan belum puas dengan itu, Edry mengunci mulutku dengan seluar dalamku agar tersumbat sempurna di dalam mulutku.

"Mmfff..." protesku pada Edry.

Namun suaraku terhalang oleh seluar dalam yang tersumbat mulutku. Aku panik.

"Akak jangan jawab dulu ya Kak. Nanti ya, Edry nak rehat dulu!"

"Oh, Akak pun rehatlah! Ni, sambil-sambil tu, apa kata kalau akak tengok ni dulu?" lanjut Edry.

Aku terdengar bunyi tv yang dihidupkan oleh Edry. Setelah selesai, Edry datang menghampiriku yang masih terbaring mengangkang atas katil.

"Jangan lawan tau, Kak! Kalau tak video akak tu, Edry sebar!" ancamnya.

Siti AirinaWhere stories live. Discover now