פרק 31-קלאסיק חלק ב'

340 23 6
                                    

עברו שבועיים והיום הם צילמו את הסצנות  האחרונות של 'קלאסיק'. שבועיים של הסתרת החתכים של אופל והחשדנות מצידם של השאר.

"קדימה אשטון,אנחנו צריכים להתחיל לצלם כבר!"

"תירגעו,אני כבר יוצא מההלבשה."

אשטון היה האחרון בהלבשה של צילומי הקליפ. השאר חיכו לו,מכיוון שהוא צריך להחליף פעמיים תלבושות.

הוא יצא,בנדנה קשורה מסביב לראשו,לבוש בסקיני ג'ינס שחור חולצה לבנה ומעליה ג'קט דמוי ג'ינס. הוא הרכיב משקפיי שמש כהים על עיניי ההייזל שלו.

אופל נשכה את שפתה ואחזה בידו של לוק. אופיר הביטה בה ואחזה בידה השנייה.

כל הבנים היו לבושים בחליפות שחורות ומדהימות והבנות בשמלות בסגנון הישן,שוליים עם קישוטי תחרה שחורים ומפותלים,תסרוקות גבוהות ומיושנות או כמו של אופל ואנה-שיער אסוף למעלה כשלצידי ראשהיהן משתלשלים שני קווצות שיער. אופל ביקשה לשים כפפות שיסתירו לה את היד עד לקצת לפני המרפק מכיוון שהחתכים עוד לא דהו.

"אז אשטון,אתה עובר ברחוב ועוצר בפינה של הסמטה של בניין המועדון,אוחז במשקפיי השמש ומוריד אותם מעט כדי שתוכל להביט בסביבה,ואז נכנס לבפנים כשאתה מחליף את הבגדים שלך לחליפה כמו של השאר.

ומשם הכוריאוגרפיה שעבדנו עליה. מוכנים?"

הם הנהנו והם הכריזו שאפשר להתחיל.

כשהם הגיעו לחלק של הכוריאוגרפיה הם חייכו הרבה וצחקו כשרקדו בסגנון המיושן. לוק סובב את אופיר כשאחז בשתי ידיה ואז הצמיד את גבה לבטנו.

מייקל ליז אנה וקאלום רקדו בצורה רגילה כמו של ימינו מכיוון שלא הכירו את הסגנון של פעם. אשטון ואופל שילבו גם וגם. לפעמים מודרני ולפעמים מיושן.

עכשיו הם צריכים לצלם את הקטעים שהם נכנסים לתאי הצילום,מה שאומר עוד החלפת תלבושות.

ליז ואופיר אספו את שיערן (ליז עשתה שתי צמות קטנות וחיברה אותם לחצי קוקו,בעוד שאופיר עשתה חצי קוקו רגיל) והתלבשו בבגדים יומיים שהיו נהוגים אז ונהוגים גם היום. כלומר,חצאית ירקרקה פרחונית לליז עם גופייה לבנה וג'קט קצר לבן,ולאופיר מכנסיים צמודים דמויי עור וחולצה לבנה בטן עם ג'קט עור שחור מעל.

אנה פיזרה את שיערה ועשו לה צמה מקווצת שיער מהחלק הימני של ראשה שחוצה את כל שיערה עד לצד שמאל. היא החליטה ללבוש שמלה אדומה עד הברכיים ונעליי עקב אדומות,שלא נדאתה מיושנת. לאופל עשו צמות קטנטנות וצמה אחת ענקית לפני כולן,וכשסיימו עם השיער של שאר הבנות הם פיזרו אותן כדי לקבל שיער גלי. הם שמו לה זר פרחים לבנים על הראש,והכריחו אותה ללבוש שמלה לבנה מהסוג הישן,האלו שצמודות עד למותניים ומשם הם נופלות והשוליים התנפנפו מעל הברכיים שלה.

It's A Long Story-5SOS StoryWhere stories live. Discover now