פרק 30

295 28 6
                                    

״למה גררת אותנו לכאן?״ אופיר שאלה כשליז נעלה את הדלת אחריהן. ליז רק חייכה חיוך ענק כשסימנ לאופל לבעוט בארגז אליה. אופל הביטה בקיר ולא שמה לב,אז אנה גלגלה את עיניה ודחפה את הארגז לליז בעזרת ידיה. ״את איתנו?״

״מה? אמ כן,בערך,״ אופל ענתה כשהעיפה את היד של אנה מפניה והסתכלה על הארגז. ליז נאנחה והחזירה את תשומת הלב לארגז.

״אז ככה,הבאתי איתי הפתעה בתוך הקופסה הזאת,והיא כוללת את ארבעתנו,״ אופיר הרימה את הארגז על המיטה שנחה בחדר שהן ננעלו בו. כשליז פתחה את הארגז,אנה והיא צחקו למראה הבעות הפנים של אופיר ואופל. ״את רצינית?״

״כן,וזה חובה.״ היא ענתה לשתיים והיא ואנה הביטו בהן. ״אוקיי,אבל אתן חייבות לנו ובגדול.״

***

אופיר הביטה באופל שנעלה את המגפיים החומות שהגיעו לה עד כ4 סנטימטר מעל הקרסול,המבט שלה ריק כשהיא נאבקת עם הרוכסן. ״היי,את בסדר?״

״בטח,אני פשוט חושבת עד כמה טיפשיות אנחנו נראה.״ אופיר גיחכה למילים שלה ונעמדה אחריי שנעלה את הנעליים השטוחות הלבנות. ״עליי את לא תעבדי. את ראית את אשטון.״

״מה?״

״נו באמת,את מצוברחת בגללו,אני יודעת.״

״זה לא משנה אופיר,זה כלום,באמת. עכשיו צריך לחכות עד שאנה וליז יסיימו להתאפר ולסדר את השיער כדי שהן ייתפנו אלינו.״

״אופי,את ראשונה!״ אנה צעקה ואופיר נאנחה.

***

ההורים של אשטון נסעו לכמה שעות,בזמן שהבנות התארגנו. ״מה אתן עושות שם למעלה?״ קאלום צעק ולורן החזירה צעקה. ״תכף תגלו!״

הבנים נאנחו וחזרו לצפות בשידורי חג מולד מיוחדים. ליז קפצצה ראשונה במדרגות,הנעליים שלה משמיעות נקישות כשהיא צעדה למטה. מייקל סובב את ראשו והלסת שלו נשמטה,הוא צבט את כתפו של קאלום בעצבנות ובמהירות כך שקאלום גם הסתובב והשתנק,ואחריהם אשטון ולוק.

ליז גיחכה כשהסתכלה איך שאר הבנים יצאו מה בשנייה,אבל קאלום נשאר תקוע. ״הוא בסדר?״

״לא. את,שמלת הסנטה הקטנה שלך,הכובע והנעליים היממו אותו.״ מייקל ציחקק כשהעביר את ידו מול פניו של קאלום,שלא הגיב כלל.

״את נראית... וואוו.״ קאלום אמר כשהוא קם מהספה,עדיין מעט המום,ונעמד מולה. היא דחפה אותו עם האצבע שלה בחזרה אל הספה.

״אני לא היחידה שנראית ׳וואוו.׳״ מייקל הבחט הפעם במדרגות וצפה בחברתו יורדת למטה,השמלה שלה כולה צבעונית ומהבהבת כמו נורות העץ ועל ראשה קשת זוהרת. מייקל נעמדה עם פה פעור ואנה ציחקקה כשהרימה את ידה אח הסנטר שלו והצמידה אותה ללסת העליונה כדי לסגור את פיו.

״ואני בטוח עכשיו שאופיר תרד עם שמלה מדהימה שלוק יבהה בה כמו ביצירת אומנות.״ אשטון נאנח וחזר לטלוויזיה. אנה וליז גילגלו עיניים והביטו באופיר שבדיוק ירדה ונעמדה לידן. לוק החזיר את המבט לשם ואופיר בדיוק ירדה,עם שמלה לבנה קטנה בדוגמת איש שלג קטן וקשת עם פתית שלג גדול בצידה הימני שליז הכריחה אותה לשים.

״אלוהים אדירים,״ לוק התנשם כשהביט בחברה שלו,נראית יפה יותר מתמיד בעזרת מגע ידן של אנה,ליז ולורן. ״הוא אוהב את מה שהוא רואה.״ אשטון אמר כשהוא העביר מבט חטוף לבנות. ״תירגע,אדון אירווין,תכף גם אתה תהנה.״

אופל ירדה עם השמלה החומה שלה עם ציור האייל החמוד עליה. על האף שלה אף איילים אדום ולראשה קשת עם אוזניי אייל. היא צחקה כשירדה למטה והרגישה טיפשית. אשטון הצטרף לשלושה האחרים שבהו ואופל התייאשה מכל זה. בשביל מה להתאמץ כל כך? הוא לא רואה בה יותר מידידה.

אנה ומייקל צחקו כשמייקל הניח את ידיו על מותניה והיא כרכה את ידיו סביב צווארו. הם זוג כל כך מושלם. קאלום הניח את ראשו על הכתף של ליז כשעטף את מותניה מאחור והיא הסתכלה אליו וצחקה. הם נראו ממש מאושרים. אופיר ולוק ציחקקו בפינה ואופיר הסמיקה כשלוק רכן אליה ולחש לה משהו באוזן.

אשטון לקח את היד של אופל ומשך אותה במעלה המדרגות אל החדר שלו.

"אני רוצה לבקש ממך משהו." היא הנהנה וסימנה לו להמשיך.

הוא ניגש למגירה ופתח אותה,שולף משם להב של מחדד. ״זה מהתקופה שהייתי חותך בה. ובגלל שאני הפסקתי ככר ממזמן,אני רוצה שאת תישמרי על זה,כי היה לזה חלק בחיים שלי,אפילו שזה היה חלק רע,אבל אם את תשמרי על זה אני אהיה בטוח שאני לא אחזור לזה.״ הוא נתן לה את הלהב והיא הנהנה.

״אני אשמור לך עליו,עכשיו כדאי לנו לנצל את הערב כי אנחנו טסים מאוחר בלילה.״ הוא חייך אליה ושניהם ירדו למטה.

***

אחריי שעות של התארגנויות וניצול מירבי של הערב,כולם התארגנו לקראת הטיסה. אנה ומייקל תקדמו אל המכונית שחיכתה להם בעוד ליז וקאלום כבר בפנים מכורבלים,ולוק ואופיר העמיסו את הדברים אל תא המטען כשהם חייכו אחד לשנייה. ״קדימה אופל,תצאי כבר!״ רשטון אמר כשהעמיס חלק מהמזוודות לבחוץ.

אופל סידרה את שיערה בחדר האמבטיה והביטה בלהב שבידה. היא היססה,אך הפשילה את שרוולה ולחצה אותו על העור שלה,לא חזק מידי. היא חזרה על הפעולה הזאת פעמיים או שלושה ועצרה את הדימום בכאב,מושכת את השרוול למטה ויורדת למטה אל האוטו כאילו כלום לא קרה.

אבל בעצם,הכל קרה כשאשטון נכנס לחיים שלה בצורה משמועתית,ואז ריסק הכל.

וזה,מה ששבר אותה.

It's A Long Story-5SOS StoryWhere stories live. Discover now