פרק 15-כעס

550 22 1
                                    

״היי אבא,״ ליז אמרה כשהביטה במחשב הנייד שלה. היא דיברה עם אביה בסקייפ. מסתבר,שאביה הוא המנהל של פייבסוס,ואפילו היא לא ידעה את זה. אביה חייך אליה חיוך ענקי,חושף שיניים.

״שלום לך ילדה שלי. איך המקום כאן?״ אביה שאל כשהבעה של חוסר רצון התפרשה על פניו. הוא לא רצה שביתו היחידה תיסע לחול עם הבנות בשביל לפגוש את פייבסוס.

״המקום כאן נחמד,הבנים מאוד נחמדים. אתה יודע מה המצב המשפחתי של לוק?״ היא שאלה כבדרך אגב. על פניו של אביה התפרשה הבעה מבולבלת אבל הוא בכל זאת ענה לה.

״כן,אבל אני חושב שלא נדבר על זה...״

״ליז? למה את מדברת עם המנהל שלנו?״ מייקל שאל כשנכנס לחדר. אשטון נכנס אחריו וגם על פניו הופיעה הבעה מבולבלת. קאלום ולוק הביטו בבלבול במסך.

״תיתנו לי לדבר עם הבת שלי בנים?״ אביה שאל. הבנים הנהנו קצת המומים ויצאו מהחדר.

***

״למה לא סיפרת לנו?״ אשטון שאל כשליז סיימה לדבר.

״אבא שלי ביקש לא לספר. חוץ מזה,זה נודע לי רק היום.״ ליז אמרה ואז גם מייקל נכנס.

״איך אנחנו יכולים להיות בטוחים שהוא לא שלח אותך בשביל לוודא שהכל בסדר?״ מייקל שאל. ליז פערה פה,המומה מהמחשבה על כך שמייקל חושד בה בכזה דבר.

״הוא בכלל לא רצה שאסע לפה עם הבנות! למה לי לשקר לכם? מה ייצא לי מזה בכלל?״ ליז צעקה. אשטון שפשף את עורפו במבוכה ומייקל מיהר להתנצל.

״אני מצטער ליז,אבל תביני אותי,אנחנו חשדנו וזה אנושי. אני כל כך מצטער.״ מייקל משך אותה לחיבוק. אשטון הצטרף אליהם והיא נאנחה אל תוך החזה של מייקל. ״זה בסדר.״

***

״היי אנה. את רוצה לצאת לטייל?״ מייקל שאל את אנה. היא הנהנה בעדינות ומייקל תפס בידה ומשך אותה אל מחוץ ללובי של המלון.

״אז...״ אנה אמרה כשהם התיישבו על ספסל הפארק. ״מה אנחנו הולכים להעלות בסרטון שלנו? אופל ואשטון כבר צילמו אחד,ורק אנחנו והשאר לא צילמנו.״ היא אמרה. מייקל הביט בסביבה שלידם ואז הביט בפניה.

״מה דעתך על כתיבה?״ הבעה מבולבלת התפרשה על פניה כשמייקל שאל אותה את זה. ״בואי נכתוב שיר חדש.״ מייקל הוציא את האייפון שלו והפעיל את המצלמה. ״כאילו פה בחוץ,בפארק?״ אנה שאלה.

״אז איפה עוד ?״ מייקל חייך כשהתחיל לצלם ואז לדלקם שורות של דברים שעלו לו בראש,רק מלהביט על הסביבה. אנה חייכה והשלימה חלק מהשורות שלו בשורות שהיא המציאה מפרי דמיונה.

״ויש לנו שיר! טוב,חצי שיר.״ אנה חייכה למייקל והוא חייך אליה. הוא עזר לה לעלות על סלע גבוה,כך שהיא הייתה גבוה ממנו בראש לפחות. וכששניהם צחקו כשמייקל דגדג את אנה כשאחז במותניה,אנה שמה לב לכל הפרטים הקטנים בפניו של מייקל. היא הפסיקה לצחוק ואז היא רכנה לעברו של מייקל ושפתיהם נפגשו. כשכם התנתקו,הסומק טיפס במעליי הלחיים של שניהם.

״בואי נחזור.״ מייקל אמר ואנה קפצה על גבו כדי שהוא ייסחב אותה עד למלון בשק קמח.

״עוד זוג דביק וחדש נכנס לכאן. בנתיים יש לנו 3 זוגות.״ אופל אמרה לאשטון כשצפתה בלוק ואופיר שהתמזמזו בפינה ובאנה ומייקל שנכנסו לבניין ההקלטות בשק קמח שמייקל סוחב את אנה. אשטון הביט בה בבלבול.

״לא,יש לנו רק 2 זוגות.״ אופל נשכה את שפתה כשהבינה מה פלטה ליד אשטון. אשטון חייך כשהבחין במעשה שלה. הוא חשב שזה ממש חמוד שהיא נושכת את השפה כשהיא נלחצת. ״פאק,עכשיו אני-״

״עכשיו את אדם מת!״ צווחה נשמעה כשמישהו תפס את אופל בנעילת ראש.

It's A Long Story-5SOS StoryWhere stories live. Discover now