פרק 20-יהיה בסדר

529 22 11
                                    

״אתם ארבע בחורות.״ אופיר אמרה כשכולם נכנסו בחזרה לבית. אשטון וקאלום קרסו על הספה ומייקל ולוק על הרצפה,כולם מזיעים ואדומים מהמשחק. אופל הנהנה והסכימה איתה,מורידה את כובע הגרב שהיה על ראשה.
״ברצינות. אתם יכולים להוריד חולצה. המקסימום שאנחנו יכולות זה לקפל את החולצה ואת המכנסיים.״ לוק הביט באופיר אחריי שאמרה את המשפט הזה במבט חרמני לחלוטין,מושך אותה לידו על הרצפה. ״ואת תשחרפקי בשבילי בבגד ים?״ לוק שאל וקרץ. היא קמה במהירות כשחיוך ציני מרוח על פניה. ״בטח! ביום שבו אתה וקאלום לא תצטלמו בתחתוניי בוקסר.״ היא עקצה אותו ואנה ואופל צחקו כשלוק וקאלום הסמיקו.
״תני לי לנחש... אופל הראתה לכן,נכון?״ מייקל שאל ואשטון חייך.
״פייבסוספאמ לנצח גבר!״ אופל צעקה לעבר מייקל.

״אבל ברצינות. אתם נמושות. אני ואופיר עם בגדים ארוכים ואתם הייתם בלי חולצה ומכנס עד הברך. נמושות.״ אופל אמרה.
הבנים נכנסו בתורות למקלחות,ואז הבנות נכנסו אחריהם. כשהבנות לבשו פיג׳מות מתוקות והבנים הסתובבו חסרי חולצה,הם התפזרו לחדרים. אנה ומייקל בחדר אחד,לוק ואופיר באחר,אשטון ואופל חלקו חדר וקאלום לבד. הבנות כבר חתומות על חוזה,אז ההנהלה שלהן קנתה להן וילה לשהות בה בלונדון. סיבוב ההופעות של פייבסוס עם וואן דיירקשן,הפך לשל הבנות בנוסף. בעוד שבועיים הם ייצטרכו לטוס.
״מה אתה חושב על מה שייקרה עם ליז וקאל?״ אנה שאלה כשמייקל הרים את השמיכה ונשכב על המיטה של אנה בחדר שלה.
הוא תפח על המקום לידו כשדיבר. ״אני לא יודע,״ הוא אמר כשהרים את השמיכה בשביל שאנה תצטרף אליו. ״אבל אני יודע שיהיה לזה סוף טוב. עכשיו את מוכנה להתכרבל איתי?״ הוא שאל כשעטף את מותניה בידיו ומשך אותה אל חיקו.

״ממש עצוב לי על בן דוד שלי.״ אופיר אמרה כשראתה סדרת טלוויזיה בחדר ושלוק שכב לצידה. ״יהיה בסדר. יהיה לזה סוף טוב,אני בטוח.״ לוק אמר כשכרך את זרועותיו סביב בטנה של אופיר. שפתיו רפרפו על צווארה,מה שגרם לה לצחקק. ״ הנשימה שלך מדגדגת אותי.״ היא צחקקה ואז לוק והיא התכרבלו ונרדמו.
״עצוב לי עליהם. הם היו כל כך מתוקים ביחד.״ אופל אמרה לאשטון כשהם צפו בסרט ׳רדיו רבל׳. (תסתמו כולכם זה סרט מושלם.-הערת כותבת.)
״זה ייסתדר,אני בטוח.״ אשטון אמר כשטחן קצת פופקורן ששניהם הכינו מוקדם יותר. דפיקות על הדלת קטעו את הרגע. קאלום נכנס לחדר. ״אני יכול להישאר פה? קשה להיות לבד בחדר.״
״בטח. תוציא מזרן מהארון,ואני אביא גלידה. שלוש אריזות! כשאופל בבית,תמיד יש גלידה.״ היא גיחכה ויצאה מהחדר.
״יהיה בסדר אחי.״ אשטון אמר לקאלום. קאלום נאנח. ״מצטער שאני מפריע לך עם אהובתך.״ קאלום התעודד קצת וקרץ אל אשטון. הוא הכה את קאלום בכתף באגרופו ואז אופל נכנסה עם שלוש אריזות גלידה ושלוש כפות ושלושתם ישבו וצפו בסרטים כל הלילה.

***

עבר שבוע מלא בצחוק וכיף עם שאר הבנים והבנות. דפיקה מפתיעה גרמה לאנה לרדת בשלוש בצהריים באמצע התכרבלות עם מייקל.
״כן-אומייגאד!״ אנה צרחה כשראתה מישהי מוכרת בפתח הדלת,מזוודות מונחות במפתן הדלת לצידה. הצרחה גרמה לכולם לרדת במהירות ואז ללסתות של כולם ליפול לרצפה.
״התגעגעתם לבלונדה?״ ליז שאלה כשכולם משכו אותה לחיבוק קבוצתי ענקי. כשהיא עלתה במעלה המדרגות היא נתקלה במראה נוראי; קאלום,מנשק נערה בלונדינית.
״מה לעזאזל?!״ היא צרחה,גורמת לשניים להתנתק במהירות ולמבטים המומים על פניהם של השניים. ״אכפת לך?״ הבלונדינית שאלה את ליז,מה שגרם לאופל שעלתה במדרגות להרים גבה במבט עצבני.
״ביי בקה!״ אופל אמרה בשמחה צינית,מצביעה על גרם המדרגות לאחר ששינתה את פרצופה לאחד עצבני. בקה גלגלה עיניים וירדה במהירות,וליז הניחה שהיא פחדה מאופל.
שלושתם ירדו במדרגות ואז פרץ ריב ענקי. כולם צרחו וניסו להרגיע את הרוחות,ואז לוק צעק וגבר על כולם משפט שאין לו דרך חזרה.

״אני ואופל תאומים!״

It's A Long Story-5SOS StoryWhere stories live. Discover now