פרק 27-חלונות ומפתחות ספייר

441 25 7
                                    

״עשיתם מה?!״ ליז ואנה צעקו כשהן ומייקל וקאלום הצטרפו גם הם לשיחה.

״לקחנו את הפתק מאופל.״ לוק הסביר שוב,צוחק מהבעות פניהן ההמומות של ליז ואנה. ״ולמה זה? אתם רוצים להתאבד או משהו?״ אנה שאלה ומייקל וקאלום צחקו. ליז נעצה מבט בקאלום שגרם לו להשתתק.

״זה לא מצחיק! היא תהרוג אותם,מהיכרותינו איתה.״ ליז אמרה לקאלום. הארי ולורן צחקו מכל השיחה הדרמטית שהתרחשה שם. דפיקות על שתי הדלתות של שני החדרים-החדר של אשטון ושל לוק-קטעו את הצחוק של כולם.

״לעזאזל עם שניכם!״ שתי צעקות נשמעו מאחורי שתי הדלתות,מה שגרם לכולם לצחוק שוב. ״הם אפילו אומרים את אותם הדברים.״ מייקל צחק.

״אולי נקרא את הפתקים?״ קאלום הציע. אופיר הרימה את ידה בביטול. ״ניתן להם לאכול את עצמם קצת. עוד כמה דקות ונקרא אותם.״

״אופיר,לוק! נו תפתחו את הפאקינג דלת ותחזירו לי את הפתק!״ אופל צרחה מבעד לדלת. כולם שמעו צעדים מהירים במורד המדרגות ואז צעקות מלמטה. ״ועכשיו היא תריב עם בן וג׳ק.״ לוק אמר.

״נו,אנחנו סקרנים-״

״לורן,הארי אני נשבע שאם לא תפתחו את הדלת עכשיו אני-״

״תשכח מזה אש,שום איום שלך לא יעזור במצב הזה!״ הארי צעק בחזרה. ״לעזאזל!״ אשטון בעט בדלת. (איזה הומו. הייתי חייבת-הערת כותבת.)

״טוב,נו בואו נפתח אותם!״ אופיר ולורן צעקו ביחד,הדפיקות על הדלתות לא מאחרות לבוא כתגובה. ״כשניפגש כולנו שוב,אני הולכת להרוג אותכם!״

״לורן,הארי תפתחו ראשונים.״ מייקל וקאלום ביקשו מהר לפני שאיכשהוא הדלת תיפרץ,מה שלא עמד לקרות. הם הנהנו במהירות ופתחו את הפתק,לורן מקריאה בקול מה שהיה כתוב בפנים.

'לאש,

מהרגע הראשון שראיתי אותך,די נפלתי.

נפלתי חזק.

מהרגע שהצטרפת לפיבסוס התאהבתי בך,בצחוק שלך,בחיוך שלך,בעיניים שלך,בך.

אף פעם לא חשבתי שאיכשהוא ניפגש ואז ייקרה משהו בינינו,וכשזה כן קרה,התכחשתי למצב. כלומר,חשבתי שזה משהו שקורה אצלי בראש,לחשוב שאולי גם אתה מרגיש אליי ככה.

או רגש בכלל.

ולראות שכן,שאתה כן מרגיש משהו בחזרה,גורם לי להיות מאושרת.

תהנה בטיסה אש :)'

"אווווו זה חמוד." כולם אמרו ביחד והארי רצה למהר כדי לראות מה אחיו הבכור כתב.

It's A Long Story-5SOS StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin