פרק 17-בית

553 20 1
                                    

אחרי יומיים,הבנות כבר נחתו בישראל,פניהם מוכתמות מבכי. הבנות הביטו בקבוצה בוואצאפ,בתמונת הקבוצה. כולם עמדו ביחד,חיוכים ענקיים על פניהם וכולם מחובקים. כל המדיה שבקבוצה הייתה מלאה בתמונות שטותיות,מפגרות,נורמאליות ורציניות שלהם. לפעמים בזוגות,רביעיות,בנים,בנות,שלישיות וכל אלה. אופל נכנסה למדיה ולחצה על תמונה שלה ושל אשטון לבד. הוא עשה לה שק קמח והיא נישקה אותו בלחי כששניהם חייכו. היא חייכה חיוך קטן ודמעה אחת נפלה לה על הפלאפון. היא הכניסה את הפלאפון במהירות לכיס הקפוצ׳ון שלה והתקדמה עם הבנות.

ליז פתחה תמונה שלה ושל קאלום מתחבקים בצורה הכי מתוקה שיש. הראש .לה על החזה שלו כשידיו כרוכות סביבה,כמו מבקשות להגן עליה מהכל. היא חייכה חיוך ענקי והכניסה את הפלאפון,מנסה להשאר חזקה ולא לבכות בשביל הבנות. אופיר פתחה תמונה שלה ושל לוק,שניהם מכורבלים מתחת לשמיכה כשהם ישנים,רגליהם מסובכות ביחד. היא חייכה וסגרה את הפלאפון. אנה פתחה את הפלאפון שלה על תמונה שלה ושל מייקל מתנשקים,זרועותיה סביב צווארו וזרועותיו סביב מותניה. היא חייכה לעצמה ונישקה במהירות את המסך.

״שלום לך,בית ישן.״ אופיר העירה כשהבנות נכנסו לדירה הישנה שלהן והתחילו לסדר את הדברים שלהן בארון.

״אין מקום כמו הבית.״ אופל פלטה בנימה צינית כשזרקה שק של תפוחי אדמה רקובים מחוץ לבית. מישהו צריך לעשות את העבודות המלוכלות בבית.

״היית צריכה לתת את השק לאופיר. הילדה טוחנת הכל.״ ליז העירה וכולן צחקו צחוק מהיר,שהשתתק במהירות. דממה שררה בחדר,דממה מהסוג שמציק לך ואתה מחכה לאדם שייפר את השקט. ״זה לא אותו דבר בלי הבנים.״ אנה נאנחה וכולן הנהנו והסכימו איתה.

***

״אין כוס אחת שהיא נקייה כאן. אופל!״ אופיר קראה. במקומה,ליז ואנה הגיחו למטבח,מחפשות כוס נקייה בשביל לשתות משהו על הבוקר. כשהן הבחינו שאין שום כוס נקייה,הן וויתרו והצטרפו לאופיר במטר הצעקות לאופל.

״הלוואי שתסתמו.״ היא נכנסה למטבח,עיניה אדומות ופניה מוכתמות בדמעות. ״את בכית?״ אנה שאלה כשניגשה אליה ובחנה את פניה.

״לא.״ אופל אמרה. הן הביטו בה במבט דיי דואג,שגרם לה להישבר ולענות את האמת. ״כן.״ היא אמרה בזמן שנמשכה אל תוך חיבוק קבוצתי.

״את כזאת בכיינית. קדימה,man up!״ אופיר אמרה ואופל צחקה קצת.

״והיא לא אומרת את זה בגלל המצב הכלים שבכיור.״ אנה אמרה וכולן צחקו.

״אני מטפלת רק בעבודות מלוכלכות. זה עם סבון,כך שזה תפקיד של אחת מכן.״ אופל קרצה לבנות ואז הן צחקו. היא התעודדה מעט. ״אהבתי. זה היה דיי טוב.״ ליז אמרה כשחיבקה אותה מין חצי חיבוק כזה. ״טוב נו,אני אוותר לכן רק הפעם ויעשה כלים,רק תלכו לעשות קצת קניות. ותקנו שוקולית!״ היא צעקה כשהן יצאו מהבית. כשהן נעלמו מזווית עיניה היא התקשרה בפייס טיים לבנים. היא בדיוק החלה לשטוף כלים כשענו.

״וואו. לא חשבתי שאני ייראה את זה קורה באמיתי.״ לוק אמר כשהם הבינו שהיא שטפה כלים. ״חשבנו שזה קיים רק באגדות.״ מייקל הוסיף ורק הבנים צחקו.

״תסתמו ותקשיבו לי,״ אופל רטנה ״אני אולי התגעגתי ועדיין מתגעגעת,אבל הבנות לא יודעות שאני מדברת איתכם אז סתמו ותקשיבו. איך שהן מגיעות לפה אני שולחת לקאל הודעה בצ׳אט של הוואצאפ ואשטון מתקשר בסקייפ למחשב הנייד. מובן?״ אופל שאלה.

״כן המפקדת!״ קאלום אמר בזמן שהבנים הצדיעו ואז אשטון סגר את הפייס טיים.

״אידיוטים...״ היא מלמלה וסיימה לשטוף את הכלים. עברה רבע שעה ואז אופיר אנה וליז נכנסו לבית והתחילו לסדר את הקניות בארונות. כשליז בדיוק עמדה לסדר את השוקולית במקום,נכנסה שיחה בסקייפ במחשב הנייד. כשהיא לחצה על ענה וראתה מי עמד בקצה השני של העולם והפעיל מצלמה,השוקולית נפלה מידה על הרצפה.

״לא!״ אופל צעקה ורצה לבדוק שהקופסה לא נהרסה או נשברה. קולות הצחוק שהגיעו מהמסך גרמו לאופיר ואנה לרוץ אל המסך ולראות.

״אומייגאד!״ הן צווחו. הבנים חייכו אליהם והן הרכינו ראש.

״איפה אש?״ אנה שאלה כשהבחינה שאשטון לא נמצא לידם יותר. אופיר הסתכלה מימינה ושמה לב שאופל גם לא לידם יותר.

״לא מתאימות לו כל השטויות של הזוגות,אז הוא הלך לדבר עם אופל בפייס טיים. ילד מאוהב שכמוהו.״ קאלום הניח את ידיו על פיו כשהבין מה פלט.

״אוו פאק.״ לוק אמר ומייקל הכה את קאלום בראשו.

״אומייגאד!״ הן צווחו.

״נתפצל בפייס טיימים שונים. ואף מילה על זה לאופל,כי אשטון יהרוג אותנו.״ הבנים אמרו בזמן שהבנות הנהנו וסגרו את מסך המחשב.

It's A Long Story-5SOS StoryWhere stories live. Discover now