פרק 14-סוד

554 20 1
                                    

לוק ישב בחדר של הבנים,מדבר בפלאפון בלחישה. מייקל ואשטון היו בחדר עם אנה,אופיר ואופל. הם ניסו להשיג את קאלום וליז בטלפון מכיוון ששניהם נעלמו. הם שלחו לשניהם המון הודעות,התקשרו בלי סוף והשאירו הודעות קוליות זועמות בתא הקולי,שהיו מלוות בהמון קללות חריפות מהצד של אופל בעברית שאשטון ומייקל אפילו לא הכירו. אנה ואופיר גיחכו כשאשטון ומייקל ניסו להבין למה היא התכוונה בעברית,ודרשו משתיהן תרגום. כשהן תירגמו את המילים באוזניים שלהם,מייקל ואשטון עשו פרצוף נגעל ומוטרד לגמרי,עיניים פקוחות לרווחה ופה סגור.

״לא,היא לא יודעת מזה. אני לא חושב שכדאי שאספר לה בזמן האחרון. אופיר לא צריכה לדעת.״ לוק אמר בפלאפון. ליז בדיוק עמדה להכנס לגמרי כששמעה אותו מדבר. היא נשארה בכניסה לחדר,מקשיבה לשיחה מהפתח הקטן שפתחה בדלת כשעמדה להכנס.

היא פערה פה כששמעה הכל. היא סגרה את הדלת בעדינות ואז נשענה עליה,נאנחת כששמעה את צעדיו של לוק מתקדמים אל הדלת. היא פתחה את הדלת ו ״נתקלה בלוק״,שולחת לעברו חיוך דיי מאולץ,אך דומה לאחד אמיתי. כשהוא שם לב אליה,הוא חייך וחיבק אותה במהירות.

״ליז! כולם מחפשים אותך! אופל צעקה במשך חמש דקות שלמות כמה מילים בשפה אחרת,ולפי איך שהן נשמעות הן לא כל כך מילים נחמדות...״ היא לא יכלה לעצור בעדה והתחילה לצחוק. ״אל תלמדו ממנה מילים בעברית,יש לה אוצר של קללות שאפילו לא ידעתי עליו.״ ליז גיחכה והיא ולוק יצאו מהחדר.

***

כשליז ולוק נכנסו לחדר,הם מצאו את מייקל ואשטון מכורבלים בתנוחת עובר על הרצפה.

שניהם התכרבלו ונעו קדימה ואחורה כשהם מלמלו ״כל כך הרבה מילים רעות...״ לוק וליז הביטו באופיר ואנה שישבו על המיטה וצפו בהם.

״מה קרה להם?״ לוק שאל והצביע על קאלום ואשטון. אופיר ואנה ענו בלי להרים את ראשיהם מאשטון ומייקל. ״אופל עכשיו יושבת על השיש בכיור שבשירותים וצועקת קללות בעברית למשיבון של ליז-״ אנה ואופיר קטעו את עצמם כשהרימו את ראשן והביינו בליז שעומדת לצידו של לוק. הן רצו וקפצו עליה בחיבוק הדוק,תוך כדי שהן צועקות ״סליחה! אנחנו פאקינג מצטערות!״

ליז צחקה מהתגובה של השתיים וחיבקה אותם חזק. ״זה בסדר. עכשיו בואו נעצור את אופל מלפוצץ לי את המשיבון בקללות שאני אפילו לא רוצה לדעת מה הפירוש שלהן.״ ליז צחקה כשאופיר ואנה התיישבו על המיטה ומייקל ואשטון אחריהן. היא שמעה צעקה עצבנית למדי נפלטת ולפני שהספיקה לבדוק מי זה היה,אופל קפצה על גבה והתחילה לצעוק קללות חריפות. ליז סתמה במהירות את אוזניה כשניערה את אופל והפילה אותה על אשטון-שתפס אותה. לצערו,אופל התחילה לצעוק על ליז והברך שלה נפגשה עם המפשעה שלו. אופל עצרה את רצף הקללות שלה והתנצלה בפניי אשטון,ושלחה מבט רצחני למייקל,לוק,אופיר ואנה שצחקו.

״שדה בלונדינית,זה הסוף שלך! את ממש לא רוצה לבדוק הודעות במשיבון שלך!״ אופל אמרה כשדחפה את כולם החוצה מהחדר.

״למה לא חזרת מוקדם יותר? מה באמת גרם לך לחזור...?״ אופל שאלה בחיוך תחמני. ליז הסמיקה כשהביטה לצד,לא טורחת להביט בה כשהיא עונה לה. ״התנשקנו...״

״מה?״ אופל שאלה בחיוך,שמעה את המלמול הקצר של ליז,אבל רוצה לשמוע את זה מפיה שוב. ״התנשקנו,טוב?!״ ליז צעקה.

״ואיך הייתה הנשיקה שלך עם אשטון?״ ליז שאלה בתחכום. אופל הביטה בה בבלבול.

״השפתיים של שניכם נפוחות,וגם לא הסתכלתם אחד על השנייה כל היום. חוץ מזה שפגעת לו במפשעה עם הברך שלך ואז המבט שלך נדד לשם...״ אופל החטיפה לליז מכה קטנה בראש כשעל פניה הבעה המומה.

It's A Long Story-5SOS StoryWhere stories live. Discover now