Ex Kau

56 4 0
                                    

🖊 Aku ex ke-4 kau kan?

☆*: .。. o((❤))o .。.:*☆

Saat bercinta memang manis kan? Di hati aku juga sedang musim bunga pada waktu itu. Hahaha....

Tapi kau tau, kau terlalu banyak bercerita tentang ex pertama kau. Ye, aku tau cinta pertama itu susah untuk di lupakan, tapi apa aku ini tidak punya perasaan? Aku sakit juga bila kau bandingkan aku dengan ex pertama kau!

Memang aku bukan cinta pertama atau kedua mahupun ketiga. Aku ini cinta ke-4 kau kan? Apa aku dengan ex kau sama?

Kau cakap tak. Kau cakap aku ini lain dari cinta yang sebelumnya, tapi apa itu benar? Aku tak suka kau cerita pasal ex kau kat aku!

Cinta pertama kau, kau tinggalkan sebab ada satu kejadian itu. Untuk cinta ke-2 kau, Kerana dia curang dan kau yang di tinggalkan.

Untuk cinta ke-3, Kau tinggalkan kerana mata duitan. Betulkan itu semua? Untuk ex kau yang ke-4 iaitu aku... Aku yang tinggalkan kau.

Sinposis cerita dan cara penulisan aku yang sebelum ini, seperti dia yang tinggalkan aku kan? Tapi tidak. Aku yang tinggalkan dia. Aku ada sebab dan akan aku bagi tahu pada babnya!

Hei, sekarang kau tengah cari penganti aku ke? Semoga dia tidak seperti aku ya! Oh... Aku baru ingat. Kau memang dah jumpa penganti akukan?

Jadi... Semoga kalian gembira dan biarlah itu cinta terakhir kau ya!!! Perasaan aku pada kau sekarang ini, aku pun tak tahu lebih kurang begini, Dah tak cinta tapi tidak boleh melupakan. Yeah, itu perasaan aku pada kau sekarang!


✒Pls vote 😊🥰

✏From: ☆S

My First LoveWhere stories live. Discover now