017

64 22 3
                                    

pang!

"sakitlah eunsang! kau dah kenapa?" eunwon memegang pipinya yang baru ditampar.

"kau la yang dah kenapa! kau tak ingat ke macam mana berusahanya yunseong cuba untuk cintakan kau dulu? kau pula? bila dah dapat yunseong, senang-senang je kau tinggalkan dia! kalaulah aku tahu benda ini akan jadi, dari dulu lagi aku dah paksa kau buat pembedahan tu. tak ada lah yunseong terseksa sebab kau sekarang. sumpah, aku kecewa sangat dengan kau." nada eunsang tinggi. dia betul-betul marah dengan eunwon.

eunwon menolak eunsang. "kau pun sama je dengan yunseong. dua-dua penyibuk. boleh tak jangan kacau aku dan yohan?!"

"aku dan yunseong penyibuk? kau tahu, penyibuk ni lah yang dah buat macam-macam untuk kau. penyibuk ni lah juga yang dah sama-sama usaha untuk sembuhkan kau. tapi kau langsung tak hargai kitaorang kan? untuk pengetahuan kau juga, yunseong sekarang sedang menghidap penyakit hanahaki sebab cintakan kau. aku tahu hati kau dah berubah arah kepada yohan. tapi tak salah kalau kau cuba untuk cintakan yunseong semula. kau kena balas jasa dia, eunwon. jangan sampai suatu hari nanti benda buruk dah berlaku, baru kau nak menyesal."

eunsang berlalu pergi dengan perasaan bercampur baur. marah, kesal dan kecewa. dia betul-betul harap eunwon akan cepat-cepat sedar daripada kesilapannya.

disease • h.yunseongWhere stories live. Discover now