Naija Guys

To all the boys, I apologize on behalf of myself and all the girls that participated in this, we are deeply sorry for saying the truth 😂

Sorry for the insults oo, we just dey play, no be say we mean am.

🇳🇬 My say on the issue:  WHAT GUYS DO THAT ANNOYS GIRLS 🇳🇬

Nah only for naija, guy go see you once, run go meet you dey confess him undying love for you.

He go come dey talk like "I have loved you from the very first time I set my eyes on you"

Guy e no reach five minutes way we meet. Nah so your heart dey quick to attach ni?

Abi I look like person way dey lack sense?

I no stay for kitchen reach that level oo.

Abi nah because buhari talk say, "women work nah only to dey manage kitchen and the other room?"

I no blame some guys ministry😂, nah because they just dey start.

The one way they off me pass, nah when you dey waka, dey go come they whistle.

"Are you a cattle rearer?, Abi i look like cow or pet way u dey whistle to?

I hate that rubbish ehn, and all the girls I know hate it too.

Another one way they pain me, nah when dey see you dey waka, dey go come carry their big head dey follow you for back, like say you thief their money.

Bros why?! are you a dog?

If you come ask them why dem dey follow you they go say "I have been seeing you around and I want to know you better" when you never pass that side before.

The one way dey burn my soul pass nah when guys form group dey gossip about their relationship.

They go insult the girl finish, paint her image black and blue.

They go discuss all the things way happen and the one way no happen.

They go even tell their friends say you be wash cause dey don "chop".
"Nah u dey beg them to stay with you....etc"

🇳🇬 OPINIONS OF THE LADIES I INTERVIEWED 🇳🇬

🇳🇬My warey Teefabulous say she dey hate when she dey waka for street make guys come dey whistle for her attention. Not surprising at all, all the girls I interviewed said the same thing.

Guys take time ooo, no dey whistle like aboki 😂

🇳🇬 _plehthora My love say she hate when guys dey talk dirty 😂.

🇳🇬 maramartha Big aunty say she hate when guys they claim say they better pass girls.

Bros what a man can do a woman can do better. Abi I lie?