פרק 2

46.1K 1.3K 386
                                    

"אחי אתה יודע שאתה משחק באש כן?״ עידן שאל לאחר שצפיתי בירדן יורדת עם שתי החברות שלה לכיוון היציאה מהאזור בו היינו, ככל הנראה חוזרת לכיוון הבית הכמעט ולא מוגן שלה.

"כן שתוק, זה בסדר." סיננתי בנפנוף והתיישבתי, מגלגל לעצמי סיגריה. ״זה לא רציני ואין כלום. אני חושב שהיום זה היום עם השיחה הכי ארוכה שלנו אי פעם.״ גיכחתי ועידן הניד בראשו בחוסר אמונה, לא קונה את הקלילות שלי בעניין.

"עדיין לא הבנתי מה היה הקטע הזה שהגנת עלייה פתאום.״ עידן ניסה להוציא תשובה כהרגלו. "ממתי אכפת לך?" אחד התחביבים שלו. הקטע בעידן זה שיש לו תכונה בולטת מבין כל התכונות האחרות שבו ושהיא כשהוא עולה על משהו- הוא לא משחרר. מכירים את זה כשאתם מרגישים שאתם יודעים משהו, אתם תעשו הכל ולא תפסיקו לחפור עד שתוכיחו את עמדתכם? בדיוק. אז עידן ככה. כל הזמן. מה שגם נכון זה שלרוב הוא צודק אז זה עוד יותר מדרבן אותו להמשיך.

"שום קטע." משכתי בכתפיי, מתפלל לאלוקים שיעזוב כבר את הנושא. הוא הולך לחפור לי על זה שאני חושב על ירדן ורוצה אותה. אבל אני לא. הרי אני ואח שלה החברים הכי טובים. אימא שלה היא כמו אימא שלי ובנוסף, היא הפסיכולוגית שלי. הקשר שיש ביני לבין ירדן הוא אפילו לא קשר. אף פעם לא יצא לנו לדבר יותר מידי. היא תמיד הייתה מסתגרת בחדר שלה או יוצאת עם חברים ובקושי הייתי נתקל בה כששהיתי אצלהם (ושהיתי הרבה). אני מניח שכנראה הטראומות מהילדות שלה מנעו ממנה להימצא בבית ליותר משנת הלילה. היא תמיד בחרה לצאת ולהיות בחוץ ואם הייתה לה שעה פנויה והיא לא יצאה, אז היא הייתה מנצלת אותה בחדר כשהדלת סגורה, ככה לפחות איתמר סיפר לי.
״עיצבן אותי שהמניאק הזה התייחס אלייה בצורה כזו רק כי יש לו יותר כוח אלייה. וואלה לא מתנהגים ככה לבחורה לא משנה עד כמה אתה מסטול.״ לקחתי שאיפה מהסיגריה והמשכתי, ״תחשוב אם לא הייתי בא והוא היה פוגע בה או כל דבר אחר, אנחנו לא יודעים למה הוא מסוגל. הבן זונה ניסה לנשק אותה והכאיב לה לפי מה שראיתי שבאתי אליהם מקודם." נזכרתי במבט שלה שהסתכלה עליו, היא הייתה עוצמתית. לשבריר שנייה אני בטוח שראיתי זיק של פחד בעינייה אבל בו זמנית היא הייתה נראית מלאת ביטחון. גם ככה היא הייתה יפה, כמו בכל הפעמים האחרות שיצא לנו להיתקל אחד בשנייה.

"אין מה להתווכח אבל, היא באמת יפה." ליאור נעמד למולנו, מתערב בשיחה. היא באמת יפה.  העיניים האפורות שלה משתלבות יפה עם הצבע השחום של עורה, והשיער החלק החום שלה מגיע בדיוק לאורך האידאלי. היא נראית עדינה ונינוחה והביטחון שלה גבוה לפי מה שהיא משדרת. במובן של גוף היא לא הייתה בדיוק 90-60-90. החזה שלה לא היה גדול כמעט וגם תחת לא היה לה, אבל מה שכן היו לה רגליים יפות, שחומות וארוכות. היא הייתה בהחלט ילדה יפה. היה לה יופי טבעי. היא התלבשה תמיד בצורה פשוטה ולא השקיעה יותר מידי ועדיין הייתה נראית כמו מיליון דולר.

כמו אחות קטנהWhere stories live. Discover now