פרק 28

1.2K 110 35
                                    


התעוררתי בעקבות תחושה של חוסר נוחות שעקצצה בי, כמו משהו שזחל מתחת לעורי, הרגשה כזו שגרמה לי להתעורר בניגוד לרצוני, הרגשה אפילו מרתיע ומזהירה, פתחתי את עיניי כדי לראות עיניים כחולות וסוערות כמו הים שננעצו בי. המבט היה זר ובחן אותי ללא מילים, נבהלתי, קפצתי מן הספה ונעמדתי, ידי התכווצו לאגרופים והונפו למול פניי, הייתי מוכן להניח מהלומה ואף התקרבתי מספיק כדי לעשות זאת.
אולם נראה שמצב המגננה שאליו נכנסתי לא הרתיע במיוחד את הגבר עם העיניים הכחולות הוא המשיך לבחון אותי בדקדוק.
הייתי שטוף אדרנלין ומוכן להילחם בכל אחד אם היה בכך צורך, הרמז לאיום שהופיע בעיניי ככל הנראה לא היה סיבה מספיק טובה על מנת לסגת מפניי בשביל כל אחד אחר, אם כי הוא נראה אדיש לתגובתי. ידיי הונפו ושלחתי את אגרופי קדימה הישר לפניו של הזר שעמד בסלון ביתו של תומאס, אך הוא התחמק בקלילות מהמכה, כאילו צפה אותה מראש ואתגר אותי על מנת להצליח להנחית אותה.

תומאס התעורר ככל הנראה מעוצמת הרעש, אך לא יכולתי לומר בוודאות. אבל הוא קפץ במהירות ונעמד בין שנינו, מבטו היה מרגיע והוא העמיד את עצמו בנינו כאילו פחד שנטרוף אחד את השני ללא השגחתו.
"תום, תכיר זהו דין-הקוסם העליון, דין זהו תום התלמיד שלי." הוא הציג אותנו זה לזה, דין נרגע מעט לאחר שהוצגתי בפניו והושיט את ידו לעברו "אני מתנצל על החוסר כבוד שהפגתי כלפייך."
מילותיו היו כנות, המתיחות שחשתי נרפתה ולחצתי את ידו "אני מקבל את סליחתך ומתנצל על היחס העיון."
תומאס הנהן בחיוך והוביל את אותנו לעבר השולחן המרכזי, כל אחד מאיתנו משך כיסא והתיישב.

"יש משהו שאני אשמח לחוות דעת שלך." תומאס פנה לעברו של דין, הוא הנהן קלות וחיכה למצוא פיו.
אך במקום זאת, תומאס פנה אליי הוא השיט את ידו לעברי, הוא פרס את כף ידו וביקש "אתה יכול להעביר את כף ידך הימנית מעל שלי."
בקשתו נראתה תמוה בעיני ולמרות זאת עשיתי אותה, ראיתי את ידו השנייה אוחזת בחוזקה בשולחן, הבטתי שוב לעברו ועשיתי כבקשתו, אחרי זה הכול הפך לשחור.

התעוררתי על הספה של תומאס מאחורי ראשי נחה כרית, תומאס ישב לצידי עיניו נגעו בשלי ודאגה נשקפה בהם, עיניו של דין נעו ברגשות של הפתעה וחוסר אמון ובחנו ביסודיות את הקעקוע התואם שלי ושל תומאס והוא אמר לעברו של תומאס "מעולם לא חשבתי שאני אהיה עד לדבר הזה, כל כך הרבה שנים הטאילייס לא היה קיים עד שחלק מהקוסמים החלו לפקפק בקיום שלהם, חלקם חשבו אפילו שזה אגדה ומיתוס."

תומאס חייך לעברו חיוך קלוש, עייפות ניכרה בעיניו, אך הוא הבין על מה הוא דיבר והשיב "אני חושב שאנחנו צריכים לקרוא לדרג הגבוה."
דין הנהן ואמר "אני הולך לעשות כמה שיחות."
"אני יכול לקבל הסברים על כל המושגים שהשתמשתם כרגע." שאלתי בהרמת גבה.
תומאס הביט לעברי ולרגע נראה מבולבל כאילו שכח שבכלל הייתי שם. 


תומאס הוא התרומם מעט וניסה לשבת יציב והחל לתת לי את הסברים שביקשתי "הדרג הגבוה- קבוצה רבת עצומה של קוסמים שנבחרו להגן ולשפוט בכל עניין של שבא לידיהם. הקוסם העליון- לרוב קוסם חזק במיוחד, שנבחר לשמש כקוסם הבחיר בהיעדר הטאילייס. בזמן שהם קיימים הוא הופך להיות המשנה אליהם.
הטאילייס- יש קסם מיוחד שנקרא קשירה (טאיי) הטאיי יכול לקשור את עצמו לקוסם אחר, להגביר את הכוחות של האדם האחר או שלו, או לשלול את הכוחות של האחר. לטאיי יש שותף שנקרא לייס, הלייס- הינו בעל דרגת קסם חמישית וחזק במיוחד. הטאילייס- הם תלויים זה בזה, מחזקים זה את זה, הם אינם נבחרים אלא נולדים עם היכולת הזו, לכן יש כאלו שטוענים שטאילייס, הם בחירתם של האלים למנהגים בעולם שלנו." הייתי מוצף במידע עד שהסתחררתי, ראשי אותת בכאבי מצוקה.

~~~~

בוקר טוב!

אני מניחה שכולכם תראו את הפרק מחר בבוקר, 

יש בכלל אנשים שערים ב2:30 בלילה?

בכל מקרה, ישבתי לערוך עד עכשיו, והחלטתי שאתם תהנו מהפרק!

לילה טוב (לי).

ובוקר טוב (לכם).

באהבה, 

וויט א'נגל.

Until you comeWhere stories live. Discover now