פרק 7

1.4K 122 5
                                    


ליס הרימה את ידה ושאלה את השאלה שניקרה בראשי "רגע, אז את חוזה את העתיד או רק מנחשת ניחוש מושכל?"
מישל הנידה בראשה  ושללה את שני השאלות, הסבר שלה הגיעה אחרי "מה שאני רואה הוא העתיד הסביר ביותר אך לא המוחלט ביותר, יש סיכוי שהוא ישתנה"
ליס הושיטה את ידה קדימה ושאלה "את יכולה לקרוא את העתיד שלי?"
מישל סירבה וענתה "כל דבר יבוא בזמנו, בואי נתחיל עם דברים פשוטים יותר" ליס משכה את ידה לחיכה ונראתה מעט מבוכת, אבל לא לאורך זמן מכיוון שמישל פנתה עליה בשאלה "למשל מתי בפעם הראשונה גילית שאת יכולה לעשות קסם?"
כול התלמידים הסתובבו להביט בה וסקרנות הופיעה בפניהם, ליס הסמיקה קלות וענתה "בגיל שש-עשרה."
" בגיל שש עשרה." מישל חזרה אחריה "אני מניחה שלפני שגילית דמיינת את חייך ועתידך בצורה מסיומת, בנוסף אני מניחה אחרי שגילת את הכישרון שלך העתיד נראה שונה?" היא שאלה וליס הנהנה.
מישל המשיכה לדבר "לפנינו יש שתי אפשריות לעתיד שלך, הראשון הוא יחד עם הכישרון שלך, השני הוא בלעדיה, הראשון הוא העתיד הסביר ביותר, אך גם השני יכול גם להתקיים בממד מסיום, הוא זניח ורוב הסיכויים שהוא לא יקרה, אבל הוא עדיין קיים." היא סיימה את דבריה. נראה היה כי הכיתה הייתה מרותקת להסבריה וגם אני הרגשתי כאילו נכלאתי בקסם של דבריה.
לחזות את העתיד, זה מעולם לא נראה כמו קסם, אלא תעתוע של העניים, משחק של ידיים זריזות ואמונה של אנשים. כאילו קראה את מחשבותיי באותו הרגע בדיוק מישל דיברה על הנושא הזה "יש גם מתחזים, כאלו שמתיימרים להיות חוזי עתידות אבל הם לא יותר מגנבים שמטרתם להוציא כסף וכמה שיותר."
שאלתי את השאלה המתבקשת "איך אפשר להבדיל?"
חיוך מסתורי עלה על שפתייה שהשיבה "הרי זו שאלת השאלות, אני מבטיחה לכם שבקרוב מאוד תגלו." היא השאיר אותנו סקרנים ללא תשובה ושחררה אותנו לאחר מכן, נתנה לנו לתהות על כוונותיה.
היום הראשון הסתיים, שונה מהדמיון שלי, שום דבר לא עמד להיות קל כפי שרציתי שיהיה כמו שקיוויתי שאסיים את משימתי ביון הראשון שאגיע. עדיין פגשתי אדם משמעותי במשימה שלי. לכן לקחתי נשימה עמוקה וידעתי שאמשיך.
נאנחתי, לאקדמיה היו כמובן מעונות, דבריי הגיעו לחדרי לפני, ואני אדע את החדר שלי באורך פלא ולא יהיה צורך במפתח, יכולתי להעמיד פנים שהיא קולג' רגיל, אבל כל הדברים האלו הקשו על העניין ללא שום ספק.
הגעתי לעבר החדר שלי, נראה שכל אחד מאיתנו קיבל חדר משלו, הייתי בטוח שכאן כמו בכל בית ספר עם מעונות אגור עם שותפי. מתברר שלהיות קוסם הגיע עם הטבות מסיומות. ליס ארגנה לעצמה חדר לידי. והם כנראה ידעו שנכנס גבר לחדרה של בחורה ולהפך מאחר שהסכימו לנו לנוע בחופשיות.
~~~
הפרק נערך בפלאפון, שזה סיוט.
אל תערכו בפלאפון, לא נחמד.
מקווה שתאהבו את הפרק.
באהבה,
וויט א'נגל.

Until you comeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum