רק ביחד - פרק 15

2K 110 7
                                    

"איך הוא יכול להשאיר אותי במצב כזה?!" רומן היה מזועזע. הכעס שחש כלפי גל היה גדול מאוד, והנימים בעיניו בלטו עד כדי כך שנראה היה שהם עומדים להתפוצץ בכל רגע.

צור התכווץ. "הוא במצב לא טוב," חזר ואמר, "סבתא שלו נפטרה! אתה לא יכול לצפות מילד לעלות ובמה ולהילחם זמן קצר אחרי מקרה כזה!"

"זאת פשוט חוסר-אחריות מצדו," הודיע רומן בכעס.

"מה חוסר-אחריות בזה?!" צור החל להתעצבן, "סבתא שלו נפטרה! אתה חושב שהוא תכנן את זה או משהו? בוודאי שלו! תפסיק להאשים אותו!"

"ואתה, תפסיק להיות בטובתו," כעס המאמן, "הוא היה צריך להודיע לי על כך קודם!"

צור התנשף בכעס. הוא רצה לענות לו ולצעוק עליו שוב, אך ידע שדבר לא יעזור. הוא הביט סביבו והתמלא ייאוש. הם נמצאים עכשיו באולם שבו עומדת להיערך תחרות חצי-הגמר. בלי גל, הם גמורים!

מלבד זאת שהוא הטוב ביותר בנבחרת, המחליף שלו פשוט עלוב. הם לעולם לא ינצחו ככה. הם  לא יטוסו לצרפת. הוא שלח מבט נואש אל טליה ואיתמר, שעמדו לצדו.

"מה אפשר לעשות?" שאל את רומן.

"כלום!" הכריז רומן בזעף.

"אוי, בחייך, חייב להיות משהו שנוכל לעשות!"

"תתקשר אליו. תנסה לדבר אתו." אמר רומן ומשך בכתפיו.

צור עמד להוציא את הפלאפון ולהתקשר אליו, אך טליה עצרה אותו. "אל תתקשר אתה. יש מישהי אחרת שגל יקשיב לה, אפילו עכשיו."

"את בטוחה?"

"ללא ספק."

~ ~ ~

"אלוהים, מסכן! לא ידעתי!"

"גם אנחנו לא ידענו, הבנו את זה מצור הבוקר," אמרה טליה. "אז מה? תדברי אתו?"

שיר נאנחה. "אני לא יודעת... הוא במצב די שונה... אף פעם לא דיברתי אתו – ועם אף אחד בכלל – אחרי מוות... זה יכול להיות אחרת ממה שאני רגילה," אמרה.

"תנסי. את מסוגלת לעזור לו להבין אותו, כולנו יודעים את זה," התחנן איתמר.

"בבקשה, שירוש. אם הוא לא יגיע הם יפסידו!" הוסיפה טליה. "אל תדברי אתו בכלל על סבתא שלו, פשוט תקימי אותו ותגררי אותו הנה."

דלת הבית הייתה פתוחה. לולו הסתובבה בפנים, מכשכשת בזנבה. היא ודאי היחידה ששמחה במצב הזה, חשבה שיר לעצמה. היא העניקה לה כמה ליטופים. הקומה הראשונה הייתה ריקה. שיר עלתה במדרגות. כל דלתות החדרים היו פתוחות וחשפו חדרים ריקים. כל הדלתות חוץ מדלת אחת.

היא בהתה בו. הוא שכב, מכורבל בשכבות של שמיכות, זו אחר זו. החדר היה מבולגן לגמרי ועל הרצפה התפזרו דפים. פתאום החדר שלו הזכיר לה את חדרה שלה. את כל השירים והסיפורים, כל הקטעים שכתבה כשהייתה עצבנית או מאושרת או עצובה.

רק ביחדWhere stories live. Discover now