רק ביחד - פרק 10

2.1K 119 15
                                    

טליה ולידור הגיעו חזרה אולם-הכנסים. ההופעה של סשה בדיוק הסתיימה ולידור מיהר אל חברתו, ואילו טליה בחרה ללכת חזרה אל שורות המושבים והתיישבה לצד צור.

"איפה היית?" שאל אותה.

"בחוץ, עם נעמי ושיר," סיפרה.

"וגל?"

"כן, גם הוא."

"ואיפה כולם עכשיו?"

"נעמי הלכה הביתה, וגל ושיר מתווכחים בחוץ."

"כמו זוג נשוי, שני אלה," צחק צור.

"אני דווקא אוהבת לתאר אותם בתור זוג ציפורי אהבה..." טליה חייכה בחולמניות. "הם פשוט כל כך מתאימים אחד לשני, אבל איכשהו אף אחד מהם לא רואה את זה..." צחקה.

צור הנהן בהסכמה. המנהל עלה לבמה לנאום פרידה. טליה חייכה בהקלה – הגעתי בדיוק בזמן... ללכת הביתה. יש!

"אנו מודים לכם על נוכחותם כאן! היה טקס מרשים, ללא ספק, ואני רוצה להודות לצוות שארגן אותו, לתלמידים שהופיעו בו באומץ וזכו לכבוד גדול, ולצופים המדהימים שחיזקו אותם והניעו אותם קדימה! כל הכבוד!" הקהל מחא מחיאות כפיים סוערות. "לסיום,  נחזור הנה בעוד שלושה ימים בדיוק! אני לא רוצה לשמוע על כיתות ריקות, ברור?!"

איש כבר לא הקשיב לו; כולם דחפו תלמידים אחרים בדרכם החוצה מאולם-הכנסים. טליה וצור נותרו ישובים במקומם, מניחים לזרם התלמידים לעבור ביניהם. כשרוב הילדים כבר יצאו מן האולם, נעמדו גם הם וניגשו אל דלתות היציאה.

הם צעדו יחד, זה לצד זו. טליה ניסתה להתאפק בכל כוחה אך לא הצליחה. "צור..."

"מה?" הוא זרק לעברה מבט.

"חיפשתי באינטרנט מידע על אחותך," פתחה, ועמדה להמשיך, אך כשהבחינה במבט המזועזע שבעיניו – השתתקה.

"טליה, באמת! זו כבר חדירה לפרטיות! למה את כל כך אובססיבית בקשר לזה?" שאל בזעף, והיא שמה לב שהוא משתדל בכל כוחו שלא לצאת מהכלים.

"אני מצטערת, אני פשוט נורא סקרנית לגביה!" השיבה לו.

צור שאף אוויר לריאותיו, מנסה לשמור על קור-רוח. "מצאת משהו מעניין?"

"לא יותר מידיי..." לאחר שראתה את תגובתו הראשונית, חששה להמשיך ולספר. אך בכל זאת – מדובר באחותו המתה, ומן הנימוס יהיה לדבר עמו בכנות מלאה. "רק המון כתבות על כך שנאנסה, ושהמשפחה מעדיפה לשמור על פרטיות."

"אנחנו מעדיפים לשתוק בקשר לנושא, כן," אישר צור.

"כל כך כואב להיזכר בה?"

"אני נזכר בה בכל יום, טליה. הכאב מעולם לא נעלם, והוא לעולם לא ייעלם."

טליה הביטה בו בדממה. היא הרגישה כאילו בחנה אותו מחדש: עד לא מזמן היה בשבילה בחור כמו כל אחד אחר, אך מאז שגילתה על אחותו, ראתה אותו באור אחר. כששמעה את דבריו הוצפה כלפיו הערכה מחודשת.

רק ביחדWhere stories live. Discover now