פרק 24

2K 207 38
                                    

אני מסיימת את המשמרת שלי לפני לוגן, ולכן אני חוזרת לדירה ברגל. אני בוחרת שלא לתפוס מונית, כי לשם שינוי מזג האוויר הוא נהדר. האוויר הקר מכה בפניי וחום העשן של הסיגריה שממלא אותי גורם לי לתחושת אופוריה. ההליכה לא אורכת זמן רב, אבל אין ספק שהיא משחררת בתוכי לחצים ומנקה את ראשי מרצף המחשבות שהציף אותי.

אני מגיעה לדירה, והיא ריקה. סאמי נסעה לדילן, ואני נאנחת בעצב מהמחשבה שאת הלילה אעביר לבדי בדירה. אני עושה את דרכי אל החדר שלי, משליכה את התיק שלי לפינה אקראית ופושטת מעליי את בגדי העבודה. אני הולכת לחדר הרחצה, נכנסת להתקלח במהירות. אני מנקה מעצמי את כל הזוהמה מהיום הארוך הזה, מתנגבת במהירות ומתלבשת בהלבשה תחתונה וחולצת טי-שירט שגדולה עליי בכמה מידות.

לאחר מכן אני מתמקמת בנוחות בסלון, מדליקה לעצמי טלוויזיה ופותחת בקבוק בירה קר שהבאתי מהמקרר. אני שוקעת בצפיית הסדרה ״חסרי בושה״, ולשם שינוי ראשי ריק ממחשבות. רגע לפני שהפרק נגמר, הטלפון שלי מצלצל ומתריע על הודעה. שמו של לוגן מופיע על הצג, אני לא מתאפקת ומחליקה את האצבע שלי על המסך.

״איפה את?״ אני מדמיינת בראשי את הטון הנוקשה שלו שתובע לקבל תשובה באופן מידי. אני מתנשפת ומקלידה לו במהירות הודעה בחזרה.

״בדירה.״ אני מצפה לקבל ממנו הודעה על כך שהוא בדרך אליי, אך לא מתקבלת שום הודעה. אני מכבה את מסך הטלפון, שוקעת אל מעמקי הספה ולוגמת ארוכות מהבירה שלי.

כעבור עשרים דקות הטלפון שלי שוב פעם מצלצל, ושמו של לוגן מופיע על הצג בשנית.

״הבאתי חומר חדש, מוזמנת לבוא לנסות.״ נכתב בהודעה. אני מגלגלת את עיניי, ומצליחה להכריח את עצמי לכבות את המסך הטלפון מבלי לענות לו.

*

בימים שלאחר מכן, אני מוצאת את עצמי מבלה הרבה בחברתו של כריס במכללה, בעוד שאני שומרת על ריחוק מלוגן. האינטראקציה בינינו דועכת, המשמרות שלנו לא מצטלבות יחד, והפעמים הבודדות שאני מתראה אתו הן במסדרון כשהוא מפלח לדירתו בחורה חדשה בכל ערב.

אני רואה בריחוק שלו כהזדמנות מצוינת להתחיל לקדם את ענייני עם טריסטן, מאחר ועכשיו אני מרגישה קצת יותר יציבה כדי להתחיל לקחת את החיים שלי ברצינות. אני מנסה להתקרב לטריסטן באמצעות כריס, אך לצערי הוא לא מחובר אל העולם ושוקע אל האלכוהול בדירתו.

״כריס פשוט לוהט.״ סאמי לוחשת לי כשהוא מתרחק מאתנו ועזב אל הכיתה שלו, מאחר והקורס שלו אמור להתחיל בכל רגע נתון.

״כן, אבל הוא לא הטעם שלי.״ אני מתוודה, זה גורם לה לעוות את פניה בבלבול. לכריס יש שיער חום בהיר ועיניים חומות-ירוקות, ניתן להשוות אותו קצת ללוגן רק שכריס גבוה ממנו. לכריס יש גם עצמות לחיים גבוהות, והוא קצת יותר רחב מלוגן בגופו.

HaileeWhere stories live. Discover now