פרק 18

2.3K 181 20
                                    

אני מגיעה לדירה מותשת. למזלי אני לא רואה את סאמי בדירה, ואני מתחמקת לחדרי הפרטי. אני משליכה את התיק שלי לפינה אקראית בחדר, פושטת מעליי את בגדיי ופותחת את החלון לרווחה על מנת לאוורר את החלל. אני צונחת על המזרן בדרמטיות, חם לי בכל הגוף למרות שאנחנו בשיאו של החורף. אני מניחה שהכעס שממלא אותי עדיין לא דעך, אני מציתה סיגריה ונושמת נשימות עמוקות.

אני מתענגת על השקט, מרגישה שחיכיתי לזה יותר מידי זמן היום. יותר מידי דרמות קרו במהלך היום, ואני מאושרת שהוא הגיע לסופו. אני תמיד מזכירה לעצמי שיום שעובר אינו חוזר, ומשתדלת לתלות את התקווה שלי ביום שלמחרת. מחר יהיה טוב יותר.

״היילס',״ נקישה בדלת נשמעת, ורגע לאחר מכן סאמי מופיעה בפתח מבלי לחכות לאישור שלי. אני מכבה את הסיגריה במאפרה, ומיישרת את מבטי אל התקרה. ״איך את מרגישה?״ היא שואלת בשקט, מנסה לגשת אליי בעדינות כאילו אני פאקינג שבר כלי.

״נפלא.״ אני לוחשת. אני לא בטוחה אם אני משקרת, אני לא יודעת מה אני מרגישה עכשיו. אני מרגישה קצת פחות מחורבן משהרגשתי בבוקר, וקודם לכן בעבודה. חם לי ואני לא חשה באופוריה של המריחואנה. אני מרגישה מעין ריק כזה שנפער במרכז בטני, וזה גורם לדברים לכאוב פחות.

״את נראית נורא,״ סאמי לוחשת לי בכנות.

״תודה.״ אני צוחקת צחוק נטול כל הומור. אני יודעת שהשיער שלי פרוע, כאילו קיבלתי מכת חשמל. האיפור השחור שלי מרוח תחת עיניי באופן דרמטי ומסגיר את התפרצות הבכי שהייתה לי בדרך חזרה הביתה. לשם שינוי לא היה לי אכפת שהעולם יראה אותי בוכה, כי הרחובות היו ריקים.

״אולי כדאי שתכנסי להתקלח? זה-״

״עכשיו אני גם מסריחה?״ אני מתפרצת בזעם, ושולחת אליה מבט פגוע.

״לא.״ היא מיד עונה לי. ״פשוט מקלחת תעשה לך טוב, תנקי מעצמך את כל הזוהמה של היום המתיש הזה. זה יגרום לך להרגיש טוב יותר.״ הוא מציעה, ולרגע נשמע כאילו היא מבטיחה לי.

״לא רוצה,״ אני מושכת בכתפיי באופן ילדותי שגורם לסם להתנשף. אני מרגישה שהיא מתחילה לאבד את סבלנותה, אך עם זאת היא קולטת שאני נמצאת בפתח לתקופה רעה ובגלל זה היא לוקחת נשימות עמוקות. התקופות הרעות שלי מסתמנות בהתבודדויות, הזעה מוגברת, חוסר חשק להיות באינטראקציה והימנעות מכל דבר שיכול לגרום לי להרגיש טוב. כולל מקלחות.

״תסתכלי לי בעיניים.״ היא נעמדת מעליי ומסתכלת בי. אני עוצמת את עיניי ומסתובבת בכבדות עם גבי אליה. אני לא בטוחה עד כמה אני רוצה להיכנס לשיחה שהיא רוצה לעשות לנו.

HaileeWhere stories live. Discover now