OPEN ORDER

349 20 10
                                    

Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Salam ramadhan yang penuh barakah.

Sekarang ni dah nak open order buku ITS CALLED AS LOVE (ICAL). Buku ni author dah edit. Bukan 100% copy dari dalam fanfic ni. Author tukar jalan cerita sikit-sikit. Author tukar perbualan diaorang. Author kurangkan kisah sikit, author tambah kisah lain sikit. 

Jadinya, author yakin bahawasanya hehe, buku ni tak akan bosan. Penceritaan yang author tulis pun 100% macam dalam novel. Bukan jenis dialog. 

Buku ni author dah tetapkan harga. Author tempah untuk cetak buku ni di Perak tapi author tinggal di Terengganu. Jauh tak? Ye, author tanggung kos postage dari Perak ke Terengganu. Tapi author hanya ambik postage dari Terengganu dan hantar kepada awak semua. 

Postage untuk semenanjung Rm8 seperti biasa. Tapi untuk Sabah Sarawak author akan kurangkan sikit iaitu dari harga Rm8-Rm10. Atas pembelian berapa buku yang awak beli, nak beli banyak dapat murah inshaAllah. Atas budi bicara awak dengan author. 

Oh sebelum terlupa, buku author memang tak ada di mana-mana kedai buku. Tak ada di mana-mana company yang mengeluarkan buku. Author yang keluarkan buku ni sendiri author yang publishkan buku ni. Author yang cetak buku di kedai printing. Jadinya, kalau korang nak tahu hasil cetakan sendiri sebenarnya adalah lebih mahal.  Kalau awak semua ada baca harga buku mahal dari kedai buku tolong faham bahawa buku tu telah dicetak sendiri. Ada yang jual  RM50 ada yang jual RM40 tu semua adalah hasil cetakan sendiri. Fikirkan kami menulis kami cetak. Kalau di kedai buku tu kebanyakkan manuskrip dihantar dan akan dapat jawapan dalam masa tiga bulan atau lebih sama ada buku tu diterima untuk dipublish atau tak. 

Tapi sekarang ni author nak tolong awak semua yang memang nak baca kisah ICAL ni sampai habis. 

Author open order sekarang ni 60 orang terawal. Harga author dah tetapkan iaitu RM27 tak termasuk postage. 

Setiap pembelian novel Its Called as Love ni akan mendapat free gift yang author sorang je yang tahu. Yang pastinya BTS Merchandise.

Sesiapa yang berminat boleh dm author di Instagram ( hawashabrina ) atau pm author disini. Author open order sampai 15/06 ya. 

Sebarang kesulitan amat dikesali.  Sekian harap maklum dan terima kasih atas sokongan anda semua. 

kat bawah ni adalah cover baru untuk buku. Author taknak buku kotor. Jadi author pilih warna hitam. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
(DIBUKUKAN) It's called as LOVE [Taehyung]Where stories live. Discover now