Danger

148 10 0
                                    

Di dalam kereta masing-masing mendiamkan diri hingga tiba di N tower.Dia keluar dari perut kereta lalu aku mengikutnya dari belakang.

Kami berjalan hampir setengah jam lalu kami duduk di bangku berdekatan dengan sebuah gerai ice cream . Dia memecahkan kesunyian dengan menyoal aku.

Kyungsoo:awak nak  ice cream?
Irene:nak

Jawab aku sambil menggangukkan kepalaku.Dia berlalu dari bangku itu Dan menuju ke gerai ice cream tersebut.

Tiba-tiba....

Excuse me,cik irene
Aku segera mengangkat wajahku apabila terdengar orang memanggil namaku.aku pula terkejut apabila melihat wajah  seseorang yang sangat aku kenali.Aku bangkit berkira untuk meninggalkan tempat itu.

Aku terkedu apabila merasa tangan aku dipegang .Dengan pantas aku merentap tangannya dari terus memegangku.aku mula bersuara.

Irene: kau nak apa lagi?x puas lagi kau sakitkan hati aku ,kau curang dengan aku,kau buat aku terseksa.Aku benci kau,Park chanyeol(ex boyfriend Irene).

Chanyeol:sayang apa yang awak cakap ni?oppa cinta kat sayang .kenapa buat oppa macam ni?

Irene:kau jangan cuba nak panggil aku sayang .kau siapa? Dan kau bukan oppa aku .and please stop bother me .Aku tak nak kau ganggu life aku .aku cukup bahagia sekarang.

Aku ingin melangkah pergi tanpa sempat aku melangkah,Dia  menarik aku ke tempat yang tersembunyi .

Irene:apa yang kau dari aku?

Chanyeol:aku nak kau .kata chanyeol sambil tersenyum nakal lalu mendekatkan wajahnya pada wajah aku.

Irene: apa yang kau nak buat ni chanyeol? Soal aku dengan suara berketar-ketar.

Chanyeol:aku nak buat kau jadi milik aku selamanya.aku nak kau sangat sangat .aku sayang kau .

kata chanyeol sambil mengelus lembut pipi Irene lalu menarik Irene masuk ke dalam kereta miliknya.Irene meronta ronta supaya dilepaskan tapi apakan dayanya berbanding dengan chanyeol. Lalu kereta chanyeol meluncur laju menuju ke penthouse milik keluarganya.keluarga chanyeol tidak menetap di Korea. Semua ahli keluarganya berada di amerika.

Setelah tiba di penthouse milik chanyeol,Dia menarik aku  keluar dari kereta .aku hanya menurut kerana takut dia diapa apakan oleh chanyeol.Daun pintu ditolak dengan kasar lalu chanyeol menarik aku ke dalam pelukannya .aku meronta ronta lagi agar dilepaskan.

Irene:chanyeol please let me go .aku merayu lepaskan aku.aku dah jadi hak orang .aku dah ada suami.aku sayangkan dia Dan aku cintakan dia.kau tak berhak sebab kita dah tak ada apa apa hubungan.

Mr.pilot Is My HusbandWhere stories live. Discover now