4: Miskin (iv)

2.3K 113 25
                                    

"Aku dah selesai." Danial masuk ke dalam bilik. Affi sedang duduk di depan piano. "Kau tak dengar cakap aku." Ujar Affi.

"Huh..ya aku tau. Ahh tak kisah!! Aku langgar cakap kau! Tapi aku puas!! Habis tu kau nak buat apa dengan aku? Kau ahli sihir kan? Huh..paling standard kau amik nyawa aku je kan? Amik je la! Aku pun dah taknak hidup!!" Danial memaki hamun sepuasnya.

Affi tersenyum. Piano didepannya ditenung. "Tak..aku takkan amik nyawa kau..."

Satu kekunci di piano ditekan. Serta merta badan Danial menjadi kaku. Affi bangun dari duduknya. Affi melangkah ke arah Danial, menjauhi piano. Affi menggosok-gosok bahu Danial, penuh bernafsu.

'Kenapa aku tak boleh gerak? Kenapa ni??!! Apa Affi nak buat pada aku??' Danial tak mampu meluah kata. Affi berbisik ke telinga Danial, "Kau akan jadi hamba aku tanpa kau boleh kawal diri kau."

Namun Danial masih tidak faham apa yang akan Affi lakukan. Affi menjauhi Danial lalu berbaring di katil. Affi mengangkat satu jari di udara dan membuat gaya jari seperti menekan salah satu kekunci piano.

Ting!

Bunyi salah satu kekunci piano kedengaran, padahal tiada siapa pun yang duduk di piano. Sebaik bunyi piano itu kedengaran, badan Danial bagai dikawal suatu kuasa ghaib yang mengawal tubuhnya.

Danial mula melangkah ke katil di mana Affi sedang berbaring, menunggu Danial. Danial melangkah ke katil sambil membuka satu persatu butang baju kemejanya. Habis membuka butang baju, baju tersebut dicampak ke tepi.

Kini, zip seluarnya pula dibuka tanpa dirinya dapat mengawal diri sendiri. Danial menangis, dia tahu apa yang akan berlaku seterusnya, dan dia menangis tidak mahu ia nya berlaku. Tapi sedih takde guna, seluar telah pun dilurutkan dan kini Danial hanya ber boxer sahaja.

Danial mula memanjat katil. Tanpa rela, badan Danial dikawal untuk membuka satu per satu baju Affi, ahli sihir itu. Danial menangis. Tapi apakan daya..teruna nya dirampas ahli sihir durjana itu.

Jadi, sanggupkah kau membuat hajat dengan ahli sihir gay ini?

~TaMaT~

THE WITCH (COMPLETED)Where stories live. Discover now