◾ PART 31 ◾

5.3K 507 97
                                    

AKU menolak pintu pagar kecil di luar rumah untuk membuang sampah. Ingat nak ke pasaraya hari ni untuk beli barang dapur tapi Taehyung tak benarkan aku pergi sorang-ii. Katanya, tunggu dia pulang dari kerja baru dia bawak aku ke sana. Serius, aku bosan duduk rumah sorang-ii.

Aku melepaskan keluhan berat.

Sedang aku membuang sampah, lengan kecilku tiba-ii ditarik dari belakang. Secara automatik tubuhku berpaling dan plastik sampah yang aku pegang tadi terus terlepas dari tanganku. Aku tergamam sebaik sahaja melihat wajah lelaki yang cukup aku kenali. Dia merenung aku dengan pandangan yang sukar untuk ditafsirkan.

Wajahnya tampak pucat. Matanya sedikit merah dan sayu. Aku tak pernah sangka yang dia akan datang mencari aku kat sini.

"Ara.."

Cepat-ii aku menepis tangannya. Namun, belum sempat aku mengundur, tanganku direntapnya perlahan, buatkan langkahku serta merta terhenti. Aku cuba menarik semula tanganku tetapi gagal. Genggamannya makin kejap dan aku hanya mampu merintih kesakitan.

"Jimin..auch! Awak nak apa lagi?!"

"Aku perlukan kau, Ara. Please, I need you so much" Dia mula menggenggam kedua dua belah tangannku.

Aku meronta.

"Lepaskan saya..saya merayu sangat"

"Dengar dulu apa aku nak cakap. Please.." rayunya

"Tolonglah pergi. Jangan ganggu saya lagi!"

"Kenapa kau ni degil sangat ha? Kan aku dah cakap, aku takkan sesekali lepaskan kau. Aku dah bersusah payah cari kau, tak mungkin aku akan lepaskan kau macam tu aje"

Jimin merangkul pinggang kecilku dan menarik tubuhku rapat dengannya. Dia cuba mencium bibirku namun aku dengan pantas menolak tubuhnya.

"Awak dah gila ke?!"

"Ara..Tak boleh ke kau cuba terima aku? Aku betul-ii sayangkan kau dan kau tak tau betapa sakitnya aku bila asyik teringatkan kau setiap masa. I can't live without you, sayang"

Dia mencapai tanganku semula..

"Jimin, stop! Please..Nanti orang nampak!" aku pandang sekeliling. Takut nanti ada jiran memerhati dan mereka mungkin akan salah faham bila melihat keadaan kami yang terlalu rapat macam ni.

"Aku tak kisah kalau orang nampak pon. Biar mereka tau yang kau cuma milik aku seorang"

"Awak sedar tak yang saya ni isteri orang?"

"I don't care! Tolonglah..Ara. Tolong jangan buat aku macam ni. Tak boleh ke kau tinggalkan Taehyung dan terima aku dalam hidup kau? Aku akan buat kau bahagia, Ara. Aku boleh bagi apa je yang kau nak. Duit? Kereta? Rumah? Semua aku boleh bagi"

Aku tergamam. Dasar lelaki gila!

"Saya tak ingin pon semua tu! Taehyung tu suami saya. Kenapa saya perlu tinggalkan dia? Lagipon, kitorang bahagia hidup bersama. Saya cintakan dia. Saya cintakan lelaki bernama Kim Taehyung dan cuma dia seorang je yang boleh buat saya bahagia!"

"Aku akan buat kau cintakan aku, Ara. Kalau kau tak tinggalkan jantan tu, tahulah apa nasib dia nanti dan aku takkan teragak agak nak bunuh dia. Kau jangan menyesal suatu hari nanti" dia ketawa sinis.

"Awak memang dah gila!"

Aku cepat-ii meninggalkan lelaki itu. Namun, belum sempat aku masuk ke dalam, tangan kananku direntapnya kasar

"Kau tak boleh ke mana-ii, Ara!"

Aku menoleh ke arah lelaki itu. Tangannya aku gigit dengan kuat sebelum aku berlari masuk ke dalam semula.

[OG] Stay With Me + TaehyungOnde as histórias ganham vida. Descobre agora