5 Chapter

177 24 3
                                    

'אל תבנה לעצמך את המטרה תבנה את הדרך'

השעון שכוון לפני שינתי העמוקה צילצל והפריע לי. פקחתי את עיניי באיטיות. אני לוקחת בגד אקראי מהארון ונכנסת למקלחת. העיניים שלי עדיין עצומות אני פותחת את המים שהספיקו להתחמם מהחום העז של ניו יורק.

אני צוללת באמבטיה החמה והמרגיעה ונותנת למחשבות שלי לנוח.

_________________________________________

"היום יום הולדת היום יום הולדת לי" אני שרה ומזמרת לי. היום יש לי יום הולדת 11. אני נאנחת ונזרקת למיטה. אני מביטה בתקרה ומבינה שאלבה תביא לי את עוגת השוקולד המפורסמת שלה ואיזו מתנה יקרה מאבא וכך היום הולדת שלי הולך להסתיים.

דפיקה נשמעת, הדלת נפתחת מעט ופניו של דניאל מתגלות בפניי. הוא נכנס לחדרי והוא מחזיק משהו קטן בין ידיו הקטנות. הוא מושיט את הקופסא הקטנה והאדומה לעברי וחיוך חם ואוהב מתפרס על פניו. אני מרימה את גבותיי בפליאה. אני לוקחת את המתנה בהיסוס.

אני פותחת את המתנה ונגלית מולי שרשרת עם תליון שמש וירח. אני מוציאה את התליון שהמשעות שלו לא מוסברת עבורי.

"את מסמלת את השמש אלכס ואני מסמל את הירח את מכניסה אור לחיי. וגורמת לירח להיות יותר מוארת מיום ליום" הוא אומר והמשפט שלו מחמם את ליבי.

אני עונדת אותה. ונוגעת בתליון שהמשמעות שלה התגלתה כאחרת. "תודה, אשמור עליה כמו על הדבר הכי חשוב לי" אני אומרת מאושרת שקיבלתי משהו פשוט. גם תכשיט יכול לשמח בן אדם ביום הולדת.

"ברור שתשמרי עליה היא עלתה לי 10 דולר" הוא אומר וצוחק ואיך אני לא יכולה לצחוק יחד איתו?

את היום הולדת שלי העברתי כל היום עם דניאל, אכלנו עוגת שוקולד שאלבה נוהגת להכין כל שנה ליום הולדתי. יצאנו לגן שבו אנחנו משחקים כבר מגיל קטן.

אנחנו נפרדים לשלום , כל אחד לבית שלו אני נכנסת לביתי מקבלת ברכה מתנה ונשיקה מאבי ועליתי לחדרי שממוקם בקומה השלישית בבית. אני מחליפה את בגדיי לפיג'מה ונרדמת עם חיוך על פניי.

_________________________________________

אני יוצאת מהאמבטיה שהרגישה כל כך נעימה בשעה האחרונה. הזיכרון המתוק מדניאל הזכיר לי נשכחות. מאז שראיתי אותו אני נזכרת בכל מה שעברנו. בטוב וברע, ברגעים עצובים ומשמחים.

אני מלפפת סביב גופי מגבת, ומנגבת את שיערי הארוך ויוצאת מחדר האמבטיה.

צעקה נפלטת מפי. אני מסתכלת על דניאל שלבוש בחולצה לבנה שהבליטה את גופו וגי'נס שהחמיא לרגליו שיערו היה מבולגן טיפה וזה החמיא למראה הגברי שלו.

Alex's worldWhere stories live. Discover now