1 Chapter

393 30 6
                                    

'לכל בן אדם יש תפקיד בעולם הזה אבל ברגע שהוא מפקשש הוא מסיים את תפקידו אבל בעולם התחתון אין מקום לטעויות'

"אלכס קומי הגיע הזמן ללכת לבית ספר" שמעתי את הקול של בלה העוזרת בית , חשבתי שאני שומעת אותה בחלומות שלי אבל זה לא חלום. זאת המציאות .אני נותנת לעצמי להמרח על המיטה עוד כמה דקות.

ההתחלה שלי מתחילה היום. היום אני מתחילה את היום הראשון שלי בבית ספר בארצות הברית. אני נרגשת טיפה. לא מזה שאני הולכת ללמוד בבית ספר אלא הולכת לראות את ההוא שגרם לליבי לרטוט כל פעם. זה שגרם לי לאהוב בפעם הראשונה, זה שגנב לי את הנשיקה הראשונה שלי. אבל כולנו ידענו שהסוף יהיה מר.

אני מתרגשת שאני הולכת לראות אותו, לראות את זה ששבה את ליבי אני מאושרת שאני חלק מהעולם הזה שנלחמתי על היותי אישה. בחיים לא חשבתי שאהיה במקום שבו אני נמצאת היום. הראתי שאני גם יכולה להיות חלק ולהגן על עצמי.

מארק מילר, השם הכי פופולארי. האויב המושבע של אבא שלי. האויב הכי מסוכן שאפשר להכיר. אבל המשימה שלי היא אחרת, לא להפיל את מארק מילר. אני הולכת להפיל את בנו דניאל מילר. האהבה הכואבת שלי. מארק מילר יפול עם הזמן לבדו. אני הולכת לגרום לדניאל לשבור את כל החוקים שהם המציאו להם עם השנים. אני מקווה שדניאל לא זוכר אותי. אני העבר שלו והסיוט שלו.

אני מוכנה לכל משימה שיטילו עלי. אני רחוקה מהמקום שבו גדלתי כל חיי. אני לא קרובה לאבי, רק בסך הכל עוזרת בית וכמה שומרים נמצאים איתי. אני מרגישה חשופה לעולם הזה, אך אני לא מפחדת כלל. אני מוכנה ונרגשת לבצע את המשימה שבשבילה חיכיתי. אני הולכת בבית ספר שדאגתי שירשמו אותי אליו. העדפתי להכנס לזה עכשיו ולנסות להנות מהשנה האחרונה שנותרה לי בבית ספר. עם אנשים חדשים שאולי אליהם אצליח להתחבר. בעוד כמה שנים כולם יתחילו את המקצוע העתידי שלהם ואני כבר מתחילה איתו.

אני הולכת לשים על עצמי מסכה ענקית ולהיות מישהי שאני לא. אני הולכת לחיות בשקר. ולשקר אין רגליים.

זרקתי את המשיכה מעלי וקמתי מהמיטה שהרגישה כל כך נוחה וגררתי את עצמי לחדר האמבטיה שמוצב בחדרי. אני לוקחת את המברשת שיניים שלי במהירות ומצחצחת את שיניי ונותנת לעצמי להכנס למחשבות.

 

            ________________________________________________________________

"דניאל! רוצה נשחק בבעל ואישה?" אני שואלת את דניאל שמרותק למחשב.

"ותביאי לי נשיקה ?" הוא שואל מסית את מבטו מהמשחק מחשב. "כן" אני ממהרת לומר. בגיל 11 לא ידעתי מה היא משמעות הנשיקה.

"אז אפשר?" הוא מתקרב אלי ותופס בידיי. "כן" אני לוחשת בשקט לא בטוחה במה שאני הולכת לעשות. הוא מתקרב עם פניו אל פני ומניח את שפיו על שפתיי ולא מזיז.

Alex's worldWhere stories live. Discover now