2 Chapter

190 23 2
                                    

'החיים הם מכשול אחד ענקי'



השעתיים הראשונות עברו בשלום . אחרי שעתיים של חפירות באזרחות על עקרון שלטון החוק במדינה .

כל השעתיים המורה צעקה לעבר דניאל שלא הפסיק להרעיש, וקטטה התחילה בזמן השיעור. אבל כפי שציינתי אני מאוד אוהבת אקשן וזה גרם לי לכמה דקות להרגע מהחפירה של המורה הזאת.

עדיין לא הצלחתי 'לרכוש' חברים . לכל אחד יש את החבורה שלו , ואיתה הם מסתובבים הם לא מתערבבים עם קבוצות אחרות . אף אחד עדיין לא פנה אליי אפילו לא רון הזה שיושב לידי.

אולי אני כן מחפשת חברים ואולי לא אני לא יודעת, אני בן אדם קשה שמאוד קשה להבין אותו כך שגם אני בקושי מבינה את עצמי. אבל בשביל להתקדם במשימה או בכלל אני צריכה להיות חלק מחבורה. אני צריכה לחפש חברה להיות בה ולהתקיים בה.

יצאתי לחצר וראיתי מלא ילדים . זה תיכון ענקי ויש פה בכל שיכבה כמעט 10 כיתות. המשכתי להסתובב בין התלמידים מחפשת את המקום שלי אבל אני בעצם לא מוצאת את הפינה המתאימה לי . המשכתי ללכת עד שמצאתי את הפינה המתאימה עבורי .

התיישבתי על הדשא הירוק מתחת לעץ ענקי שמסתיר את השמש ומגן עלי מהשמש. אני פותחת את התיק שלי ומוציאה את הכריך גבינה שבלה הכינה לי בבוקר ומתחילה להתענג מכל ביס .

התבוננתי בתלמידים במגרש הכדורגל שיש פה בחצר , למרות שמאוד רועש בסביבה בה אני יושבת אני מרגישה ששקט לא מייחסת חשיבות לכל הרעש מסביבי. אני מעבירה מבט בכל השחקנים שמשחקים במגרש ומבטי נתקע על דניאל שמשחק כדורגל . הוא כל כך יפה בלי חולצה . די אלכס תתאפסי על עצמך . באתי בשביל מטרה אחת לפגוע בדניאל מילר .

אחרי שסיימתי את הכריך שלי ואחרי שסיימתי להסתכל על כל אחד ולבחון אותו ולנסות להבין מה עובר לו בראש ולפענח את החיים שלו הייתי בפלאפון קצת מתכתבת עם 'חברות' שלי מהתיכון בניו יורק . הן לא היו באמת חברות שלי אני הייתי סתם בסביבה שלהן בשביל לא להרגיש לבד , רציתי להרגיש שיש לי חברים שאני לא לבד בעולם הזה למרות כל התיסבוך שבי ולמרות שאני קשה והאופי שלי קשה לפענוח .

אני רואה מישהו שיוצא מהמגרש ומגיע לכיוון שלי הוא נראה טוב . שרירי גבוה עם עיניים חומות ובלורית חומה. הוא היה בלי חולצה והוא נטף זיעה . אני בטוחה שהוא שיחק כדורגל . איך לא שמתי לב אליו ? הא ברור איך לא שמתי לב אליו כי בהיתי בדניאל כמו מטרידה . המשכתי להתכתב עם הבנות לא נותנת יותר מידי תשומת לב לילד שמתקרב.

"היי?" אותו הילד עם הבלורית החומה דיבר אלי והרמתי את המבט שלי אליו ופגשתי בעיניים החומות שלו.

"היי" חייכתי אליו ניסיתי להראות נחמדה בכל זאת אני צריכה להתחבר כאן לילדים .

"את תלמידה חדשה כאן נכון ? " הוא שאל והתיישב לידי . סגרתי את הנייד ושמתי אותו על הדשא לידי .

"כן אני התלמידה החדשה" עניתי לו מנסה לא להתעצבן מהשאלה המטומטמת שלו. כאילו הוא ראה את הפרצוף שלי אתמול או שלשום שהוא שואל .

"בגלל זה לא היית מוכרת לי" הוא ענה . מטומטם אני בכלל שניה מלהתעצבן עליו .

"באמא שלך ? " עקצתי אותו בכוונה.

"באמא שלי" הוא אמר וצחק . צחקתי צחוק מזוייף. הוא מחייך לעברי ואני מנסה שלא לחייך אך לא מצליחה.

"מה השם שלך ? " הוא שאל בנחמדות "אלכס"

"רוי" הוא אמר והושיט לעברי את ידו בשביל שאלחץ אותה .

הושטתי בחזרה את היד שלי ולחצתי את ידו והוא חייך אלי חיוך שחושף שיניים . וואו הוא מושך .

"אני יכול להזמין אותך היום למסיבה שאני עורך אצלי בבית ? אני מזמין את כל השיכבה.?" "ברור" עניתי בהסכמה . אולי המסיבה תעזור לי להכיר כמה חברים . או שבעצם תעזור לי להתקדם במשימה שלי . הוא בטוח לא מהכיתה שלי כי לא ראיתי אותו היום בכיתה.

"תביאי את הפלאפון שלך " הוא אמר ונתתי לו את הפלאפון שלי הוא הקליד את המספר פלאפון שלו ושלח לו הודעה . כמה פאטתי .

"עכשיו יש לי את המספר שלך ולך יש את שלי " הוא אמר ואני חייכתי חיוך מאולץ. לא עניתי כי לא היה לי מה לענות .

"רוי!" שמעתי צעקה גברית וראיתי מרחוק דמות מעורפלת שרצה לעברינו . הוא היה בלי חולצה ושרירני .

כמה שהוא יותר התקרב התחלתי לזהות אותו . זה היה דניאל .

הוא עצר ועמד מולינו הוא הסתכל עלינו מלמעלה והוא הסתכל לי לתוך העיניים ורוי הסתכל על שנינו ולא הבין למה המבטים האלה .ביני לבין דניאל היה קרב מבטים מזל שלא יצא לו קרני לייזר מהעיניים ולא שרף אותי .

"אתם מכירים ? " רוי פתאום שאל ועצר את הקרב מבטים ביני לבין דניאל ושנינו הפנינו את המבטים שלנו לעברו .

"בטח מכירים" הוא ענה בהתגרות והסתכל לכיווני ואני בלעתי את רוקי בכבדות .

"הא המטומטם שחשב שאבא שלו קנה את הבית ספר ואת החניות כאן כיף לפגוש אותך שוב" אני אומרת בעקיצה כואבת ומחייכת.

"רק הפתעות מחכות לך השנה הזאת אלכס חמודה" הוא אומר לא מבינה איפה האיום במשפט שלו.

רוי כל שניה סובב את ראשו ובחן את שנינו, היינו במין קרב מבטים שאף אחד לא יכול לשבור אותו.רוי כבר התחיל להתבלבל "טוב די! אלכס אשלח לך פרטים לגבי המסיבה מחכה לראות אותך שם" רוי אומר בחיוך חם, ואני מהנהנת בהסכמה הוא משפשף את המכנס שהפסיקו כבר להתלכלך

הוא ודניאל הלכו משם ואני המשכתי לשבת שם מתחת לעץ .

ה30 דקות האלה של ההפסקה עוברים כמו נצח     

Alex's worldWhere stories live. Discover now