Tiga Puluh Tujuh [ Fuck ]

24.6K 512 54
                                    

Zaquan

" Just fuck me already!" Mell tolak badan aku hingga aku jatuh terlentang di atas katil. Nafas aku laju, turun naik dada aku menahan sesak.

Aku geleng kepala menafikan apa yang berlaku sekarang. This isn't happening.

Mellisa pandang mata aku dalam dalam. Pandangannya kosong tanpa riak.

" Mell stop please aku merayu.. "

Aku tolak lengannya yang bertongkat di tepi kepala aku, memagari aku di kiri dan kanan. Entah ke mana hilangnya kudrat aku, yang pasti kaki aku seakan hilang pasak untuk berdiri.

Sumpah otak aku tika ni macam tak boleh fikir apa dah. Mellisa dihadapan aku, aku pandang tak percaya. Dia lebih cantik dari apa yang aku bayangkan, kulit putih susunya yang kini hanya dibaluti bra lace warna hitam yang pada pandangan aku bila-bila sahaja boleh terjatuh dari dadanya.

Aku geleng perlahan, dalam usaha mengembalikan akal normal aku. Fuck Zaquan! This is not part of the plan. Aku dapat rasa darah dipam laju ke seluruh badan aku.

" Mell.. don't do this to me. "

" Do what ? Come on. What are you waiting for, Zaquan? Isn't this what you want from me, from the very beginning? Don't you want to fuck me? I can see it from your eyes Zaquan. Your deepest desire. "

Tangannya menyelinap ke belakang kepala aku. Menarik kepala aku sehingga rapat membalas ciuman nya. Bila aku mengeraskan tubuh, dada bulatnya menghempap dada aku perlahan. Terus lemah segala otot aku bila terasa hangat buah dadanya menyentuh kulit aku yang sejuk.

Jantung aku bagai hendak meletup mengepam darah.

" Mell.." nafas aku tersekat.

"jangan.. jangan buat aku- mmhmmhh-"

Bibirnya mengetap bibir aku laju. Terus hilang semua ayat yang aku karang. Macam ada getaran bila bibirnya mengurut lembut bibir aku, menghisap hujung bibir, memaksa aku turut membalas ciuman nya.

Waktu ini hilang semua apa yang aku simpan di dalam otak. Lumpuh badan aku untuk menghalang. Perlahan mata aku pejamkan, pipi aku dicengkam Mellisa, bila bibir aku terbuka laju lidah nya menyelinap masuk bermain di dalam mulut aku.

"Mell.. please-"

" Pl..please stop.. Hmph.. ff..fuck"

Aku jadi lupa segalanya bila aku tolak Mellisa ke katil. Badannya aku tarik ke tengah katil. Aku tekan bahunya ke katil, mengunci pergerakannya. Badan aku naik menghempap badannya. Lutut aku mengepung tubuhnya sekaligus menghalang pergerakannya. Mata aku turun pada wajahnya. My mellisa, God she's beautiful. Aku pandang bibirnya yang tiba tiba kelihatan sungguh menyelerakan. Tak tunggu lama, bibirnya yang merah aku cium kasar, aku kemam bibirnya berkali kali sehingga dia mendesah kenikmatan. Lidah nya aku sedut ghairah.

" Nobody can tease me like that and get away with it. Bear that in mind, beautiful. "

Bertalu talu ciuman aku berikan pada lehernya jinjangnya, aku berhenti seketika, kulit putih susunya nampak terlampau suci pada penglihatan aku. Lantas satu gigitan asmara aku letakkan di situ. Mula mula satu dan akhirnya entah berapa banyak aku hadiahkan di situ. Aku kian hanyut, syaitan semakin merasuk. Peliknya sekarang hilang terus perkataan dosa dalam kepala aku. Tubuh Mellisa dihadapan aku lebih menarik perhatian, pada pandangan aku.

Mellisa nampak takut-takut. Aku sekadar senyum herot. Dia yang bawa aku ke dalam permainan ini. Dia yang mulakan dahulu, tiada istilah mangsa keadaan dalam hal ini. Tidak perlu rasa bersalah Zaquan. She wants it.

Mata aku turun pada dadanya yang masih terlindung dengan bra. Mellisa tahu apa yang aku inginkan. Aku tak boleh tafsir pandangannya waktu ini. Dia nampak takut dengan aku.

" Zaquan-"

"-Shhh," jari aku singgah pada bibirnya.

"Don't ruin the mood darling, you gonna use that mouth for something else later, cause right now you make me wanna taste every inch of you."

Mellisa terdiam bila lidah aku bermain pada bahunya dan berhenti betul betul pada tali bra yang menampung dadanya.

" God you're beautiful. I wonder how lucky your boyfriend to have you. "

Aku pandang matanya bila aku tarik tali tersebut perlahan lahan, sengaja menyiksa jiwanya.

" I'm gonna fuck you, really really hard Mellisa."

Bra dicampak ke tepi katil. Dadanya yang bagi aku sungguh sempurna menjadi sasaran aku seterusnya. Aku tak ingat berapa lama aku bermain di situ yang pasti sampai merah merah dadanya aku kerjakan.

Malam itu berlalu sangat panjang, aku hilang diri aku yang sebenar. Dan malam itu juga, aku tewas dengan nafsu. Hilang semua pegangan agama yang aku simpan kukuh dalam diri digantikan nafsu yang memakan diri. Semuanya kerana seorang gadis bernama Mellisa.

***

Aku tak ingat pukul berapa yang penting aku terbangun mengejut. Aku terbangun dengan tangan yang melingkar pada badan Mellisa. Badannya terbaring membelakangi aku. Tangan aku elok melekap pada dada kirinya. Kami tidur berbogel tanpa selimut malam tadi. Kaki aku masih menghempap kakinya.

Jantung aku berdegup laju.

Semalam bukan mimpi.

Aku pandang tubuh bogelnya dari belakang. Aku tiba tiba jadi takut yang teramat. Tangan menggigil hebat. Badan jadi kaku seakan lumpuh mahu bergerak. Air mata tiba tiba turun tanpa sebab. Jijik. Bodoh. Kau bodoh Zaquan. Aku jadi jijik dengan diri aku sekarang

Fuck! You're fucked up Zaquan!

Aku bangun perlahan lahan, Mellisa masih tidur seakan bayi.

Aku duduk di birai katil. Termenung. Takut. Risau. Marah. Semuanya bercampur aduk. Tingkap kaca aku pandang. Di luar masih gelap. Mungkin pagi masih muda.

Aku pangku dahi aku. Tak guna menyesal, kau memang bodoh Zaquan! Kau berzina! Kau berzina dengan Mellisa. Kau jijik.

Waktu itu wajah ummi datang dalam kepala. Berselang seli menjemput satu penyesalan yang sukar aku gambarkan. Kau khianat ummi Zaquan! Kau anak tak guna.

Aku bangun dari katil. Perlahan aku bergerak mengutip baju yang aku campak malam tadi. Bila aku pusing ke bahagian kiri katil aku berhenti, tubuh aku palingkan menghadap tubuh Mellisa. Satu perasaan halus mencarik hati aku bila terpandang badannya yang penuh dengan kesan gigitan aku semalam. Bahagian puncak dadanya, memerah dengan kesan gigitan aku di sana sini.

Aku bersandar pada dinding, bila ingatan terimbas dengan kejadian malam tadi bila semuanya berakhir.

Aku terkulai membelakangi Mellisa. Aku tak boleh kira entah berapa kali pusingan kami main malam itu. Mata sudah berat menahan ngantuk. Belakang leher Mellisa aku cium berkali kali. Bahunya aku cium dua kali sebelum terhenti bila aku terdengar suara dari bibir yang tadinya hanya diam membisu.

" That's it. I don't owe you anything. And now what makes you different from me? You called me a prostitute, and what are you? You slept with a prostitute. We're all the same."

Itu yang terakhirnya aku dengar semalam sebelum aku terkulai kepenatan.

Aku meraup wajah perlahan sebelum tangan mengurut belakang leher. Mata turun pada badan aku yang masih berbogel tanpa sebarang pakaian.

Aku tak mampu untuk menampung segala kekesalan sekarang. Marah dan kesal semuanya membuat jiwa aku sesak, penuh dengan kebencian terhadap diri sendiri. Aku tak mampu untuk berhadapan dengan ummi, adik beradik aku dan insan dihadapan aku sekarang. Aku rasa berdosa yang teramat sangat. Seakan dunia aku telah hancur musnah.

Selimut yang bergulung di tepi katil aku ambil dan bawakan pada tubuh Mellisa. Makin hancur jiwa aku bila aku lihat ada tompokan darah yang menodai cadar putih yang menjadi saksi perbuatan kami malam tadi .

What had you done, Zaquan. You ruined her.

Tanpa sedar air mata aku jatuh lagi. Aku tak tahu. Ya aku tak tahu dia masih suci. Mellisa dihadapan aku ini ialah gadis yang baik baik. Dan aku ialah lelaki yang mengotorinya.

Pakaian aku sarung pada badan. Aku tak mampu berlama di sini. Aku tak mampu bertentang pandang dengan Mellisa.

Redrose Where stories live. Discover now