-Εμεις οι δυο συγκατοικοι;Απο που και ωσπου;"τον ρωταω ενω εχω σταματήσει να περπατω .
Δεν ξερω αν το εχω πει αλλα σιγουρα κατι παιρνει αυτος.
-Να,μικρη μου τσουκνιδα.Εψαξα ελαχιστα το παρελθον σου και εμαθα το κρυφο σου μυστικο."λεει ενω μου χτυπαει απαλατην μυτη μου με το δαχττλο του .
-Και αυτο που κολαει;"τον ρωταω ενω κανω βηματα πισω.
Να με μπερδεψει θελει.
-Τι σου είχα ζητησει;"με ρωταει και τοτε θυμάμαι να μπω στην συμμορία και να παω να μεινω μαζι του.
Ωχ!Οχι.
-Μαλλο καταλαβες γιατι μιλαω .."λεει ενω ενα στραβο χαμογελο σχηματιζεται στο πρόσωπο του."Μου εκρυψες οτι πριν 7 μηνες ησουν σε μια αλλη συμμορια .Και μαλιστα στην αντίπαλη..Θα ηταν μεγαλη πουστια αν σε επερνα στην ομαδα ομως ..."σταματαει για λιγο ενω με πλησιαζει."θα ηταν τελειο αν η πρωην του αρχηγού ερχοταν να μεινει με τον αρχηγο των TnT.
Πως τα εμαθε ολα αυτα;
-Οχι."λεω αποτομα και ψυχρα.
Απο ποτε γιναμε πιονια;
-Τι εννοεις με το οχι μικρη;Ξεχασες οτι ειχαμε μια συμφωνια ,κανεις τις ερωτησεις σου και κανείς οτι σου πω εγω ..."νιωθω λες και με εχουν στημενη στο τοιχο και πυροβολουν ανεπανάληπτα.
-Και στον αδερφο μου τι θα πω;"τον ρωταω καθως ξερω οτι ο αδερφος μου θα αρνηθ-
-Ο αδελφος ηδη συμφωνησε."λεει χαλαρα ενω στηριζεται σε μια κολονα της ΔΕΗ και αναβει ενα τσιγαρο.
-Τι;"απανταω σοκαρισμενη.
Δεν το περιμενα απο τον αδελφο μου .
-Ηταν απλο .Φαινεται δεν του εχεις μιλησει για την νυχτα μας."λεει ενω μου κλεινει το ματι."Του ειπα οτι εκείνη την νύχτα ειχες μεθυσει .Πηγαν να σε βιασουν.Που θα το εκανε ο Αχιλλεας σιγουρα."λεει το όνομα του Αγγελου λαθος για αλλη μια φορα."Σε εσωσα.Και μου χρωστας χαρη.Ταρααααν."τελειώνει ενω φυσαει τον καπνο.
Φυσικα τι να περιμενω .Συμπεριφερεται σε με μενα και στην μαμα σαν καφρος.Ολα αρχισαν πριν 3 χρονια.Ολα μετα απο το θανατο του πατερα μου .
-Στη μητερα μου τι θα πω;"του ρωταω .
-Ω!Βρες και συ καμια δικαιολογια.Ολα εγω πρεπει να τα σκεφτομαι.Ειπαμε ειμαι έξυπνος και σεξυ αλλα ποσο πια να αντεξει."λεει ο Στεφανος και αρχιζει να με πλησιαζει.
YOU ARE READING
𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Teen FictionHighest Rank:#1 in Teen Fiction. Winner of the #READINT2017 Νο 107:Life is better when you are drunk.??? ****************************************************** -Shimmy,Shimmy Ya,Shimmy Ya ,Shimmy Ya (Drunk)Swalla-la-la,Swalla-la-la(Drunk)...