57 - "The Styles Magic"

891 97 51
                                    

״זה לא היה כל כך קשה... בחורה חמודה בסך הכל״ הנחתי את הקופסה בידו של לואי וחייכתי בנונשלנטיות. הוא עומד להיות כל כך מבולבל כרגע... אני מת לראות את זה.

״מ-מה?״ הוא פלט וכיווץ את גבותיו, פותח את הקופא ופוער את עיניו. אלוהים, רק שלא יצאו מהחורים שלהן. אוסטין הביט בי בגבות מכווצות, ואז התחיל לצחוק בהיסטריה. גיחכתי.

״א-אבל איך... הולי שיט, אני מקווה שלא עשית לה משהו הארי״ לואי הביט בי בזהירות וגילגלתי את עיניי. טוב, טכנית כן, אבל לואי לא יכול לדעת מכך. ״לא נגעתי בה, היא בסדר״ הרגעתי אותו וליטפתי את כתפו. ״שילמת את כל הכסף?! הו אלוהים, אל תגיד לי שגנבת את זה מהחנות!״ הוא פער את עיניו אפילו עוד יותר ונעץ אותן בי. גילגלתי את עיניי שנית.

״מה עם; תודה הארי, אתה החבר הכי טוב בעולם, אני אפצה אותך במופע חשפנות פרטי בסלון הלילה..?״ אמרתי בצחקוק ולואי הכה את כתפי. ״בחלומות הרטובים שלך, אידיוט.״

״איכס. אתם יודעם שאני עדיין כאן, כן?״ אוסטין נכנס ביננו ודחף את שנינו אחת מהשני. ״אבל ברצינות, לא גבתי את הצמיד, רק הפעלתי את קסם הסטיילס שלי״ משכתי בכתפיי. לואי כל כך תמים, אם הוא רק היה יודע...

-----

Louis' POV.

״שניכם קניתם כבר מתנות למשפחה שלכם?״ שאלתי בעודינו אוכלים ארוחת ערב. הפעם אני הכנתי אותה, וסוף סוף אכלנו משהו אחר חוץ מבשר. אני נשבע, שני האחים האלה חיים על בשר...

״אנחנו לא נוסעים ל..משפחה שלנו..״ אוסטין מלמל והארי תקע בו מבט.
״מה? אבל למה?״

״זה מסובך, המשפחות שלנו מסוכסכות כמו שהבנת... חוץ מזה, אנחנו אף פעם לא חוגגים כריסמס אז--״
״רגע מה?! אתם לא חוגגים כריסמס? איזה מן אנשים הזויים אתם?״ שאלתי בהלם.

ואז עלה רעיון במוחי.

״אתם צריכים לבוא איתי הביתה לכריסמס!״ חייכתי חיוך רחב. זה יהיה כל כך כיף! הם יפתחו מתנות, ויאכלו איתנו, ואני אוכל להכיר את הארי למשפחה. אני בטוח שהם יתאהבו בו גם כן. איך אפשר שלא?

״ולשמוע אתכם מזדיינים כל החג? לא תודה.״ אוסטין גיחך והסמקתי עמוקות, פוער את עיניי. הארי לעומתי הסתפק בלהרביץ לו במקום.

״אני רציני, תבואו איתי, מה כבר יכול לקרות?״

וכשהארי נאנח, הבנתי שהוא נכנע. וכנראה שגם אוסטין הבין... ״לא. לא לא לא, הארי! בחייך, אני לא יכול להישאר כאן לבד!״ אוסטין העיף את ידיו באוויר וכיווץ את גבותיו. ״אז תבוא גם, אידיוט״ הארי מגלגל את עיניו וניסיתי שלא לצחוק.

הוא מדבר לא יפה אל אחיו, אבל אני אוהב את הצד הזה של הארי. הצד החצוף עם הבדיחות הגסות והחיוך הצידי עם הגומה.

״אז אתם באים איתי? אני חייב לעדכן את אמי, יהיה לנו כל כך כיף! האחיות שלי ואחי הקטן בטוח יתרגשו כשישמעו״ כמעט קיפצתי מרוב אושר. אני יודע שכריסמס הוא רק בחודש הבא, אבל אני כל כך מתרגש! זה יהיה החג הכי טוב בעולם.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

האם זה רעיון טוב שהאחים סטיילס יבואו ביחד עם לואי לדונקסטר לכריסמס?

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now