32 - "Hangover"

1K 105 58
                                    

״שיט. פאקינג שיט. פאקינג גיהינום מזויין חרא״ קיללתי כשפקחתי את עיניי. ״הנסיכה התעוררה על רגל שמאל הבוקר?״ הארי גיחך, ורק עכשיו הבחנתי בו נשען על משקוף הדלת של חדרו של זאין בו ישנתי.

״אל פאקינג תתגרה בי סטיילס״ סיננתי מבין שיניי וניסיתי לעמוד. נכשלתי.
״הו, תיזהר עם זה לו׳...״ הארי פלט ותפס אותי במותניי, מייצב אותי לפני שכמעט מעדתי לרצפה. הטון המתגרה הוחלף בדאגן והבעת פניו הותאמה לכך.

לחיי מיד התחממו ונשכתי את שפתי התחתונה. הוא הרגע קרא לי לו׳?
הוא הבריש את אגודלו מספר פעמים על הבד הלבן, ורק אז הבחנתי שאני עדין לבוש בחולצה שלו מאתמול.

״אהמ... א-אני חושב שאני אכנס למקלחת.״ מלמלתי והשפלתי את מבטי, מגרד בעורפי ומנסה להסתיר את פרצופי האדמדם. הראש שלי עדיין כאב כמו גיהינום.

״אוקיי, אני אכין לך משהו לאכול וכדורים לכאב ראש״ הארי אמר בחיוך מנחם לפני שיצא מהחדר.

״מה לעזאזל...״ מלמלתי לעצמי. למה הוא מתנהג ככה פתאום? למה זה גורם ללב שלי לפעום כל כך הרבה יותר מהר? למה זה מרגיש כל כך...נכון?

כשיצאתי מהמקלחת כשמגבת סביב אגני ועוד אחת סביב צווארי, היה ריח נפלא בכל רחבי הדירה. ״תיארתי לעצמי שאתה רעב״ הארי גיחך כשהביט בי כמעט מזיל ריר על עצמי.

״תהיה בטוח״ ליקקתי את שפתיי והארי צחק, מניד בראשו ומחייך. הוא היה נראה כל כך צעיר ככה. נזכרתי שלפני כמה זמן הארי הבטיח להראות לי תמונות שלו כילד קטן..

״מה הכנת?״ שאלתי וניסיתי להביט מאחורי ראשו, לכיוון המטבח. ״האמת שלא הכנתי. נסעתי לעיר בזמן שהתקלחת וקניתי כמה מאפים ומיצים״ הוא משך בכתפיו ופערתי את עיניי. ״לעזאזל, כמה זמן התקלחתי?״ הארי צחקק ומשך בכתפיו. ״תודה, הארי״ חייכתי אליו מעט והוא חייך בשעשוע והרים גבה אחת, ״וואו, הנסיכה היקרה מודה לי? ליצן החצר?״ הוא המשיך את המשחק הקטן שלנו ונשכתי את שפתי התחתונה.
״עכשיו לך להתלבש, לפני שהאוכל מתקרר״ הארי המשיך בחיוך קטן ושילב את ידיו.

בזמן האחרון, אני מגלה צדדים אחרים בהארי. צדדים שלא היה לי מושג שהיו קיימים. צדדים שגורמים לי לרצות לקלף ממנו עוד שכבה ועוד שכבה, עד שאגיע להארי המקורי. בלי העמדות פנים, רק הוא.

אבל המחשבה הזאת מפחידה אותי באותו הזמן, כי אני יודע שזה לא בסדר מצידי. יש לי בן זוג ששוכב בבית החולים בזמן שאני פה עם גבר אחר. זה כואב. כי עם זאין, לא היה לי את הרצון לקלף ממנו את כל השכבות. 
ורק עכשיו הבנתי, אני מכריח את עצמי להישאר בזוגיות, אבל אין לי מה לעשות עם זה. אני אוהב את זאין, אבל לא כמו פעם.

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

לואי הגיע למסקנה חשובה. אתן חושבות שזה באמת לא בסדר מצידו? איך לואי יוצא בכל הסיפור הזה?

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now