26 - "Full Moon Movie Night"

1K 97 60
                                    

״תודה״ אני ממלמל כשהארי מגיש לי שקית פופקורן ומתיישב על ידי בספה בדירה שלו ושל זאין.

״איכשהו אף פעם לא נמאס לי מהסרט הזה״ הארי אומר ומניח את ידו על משענת הספה מאחורי גבי. גופי מיד נדרך ואני מרגיש את לבי דופק מעט מהר יותר. כמו כל פעם שהוא התקרב קצת יותר מהרגיל.

״כ-כן״ אני פולט חסר נשימה והארי מגחך קלות בלי להביט בי. הוא כל הזמן עושה את זה כשהוא מרגיש באי הנוחות שלי, ואני לא יודע אם אני שונא את זה או לא.

הוא יכול לגרום לי להסמיק כמו עגבנייה וללב שלי לפרפר במקומו, אבל זה פשוט סוג הבן אדם שהוא. זאת לא השפעה מיוחדת שיש לו עליי. פשוט יש לו את הדרכים שלו לגרום לאנשים להיות מוקסמים ממנו, לא שאני אומר שאני מוקסם ממנו, כי אני לא, אני רק אומר שזאת ההשפעה שיש לו על אנשים. בכללי. לא בהכרח עליי.

״לואי?״

״כ-כן?״ אני מתעורר מהטראנס ששהיתי בו ומביט בהארי המבולבל, ״שאלתי אם יש לך תכניות לכריסמס?״ הארי חוזר על דבריו ומבטו לא יורד ממני. ״ובכן, תכננתי לנסוע למשפחה שלי...כרגיל... אבל כריסמס דיי רחוק, לא?״ אני עונה ומצחקק בלחץ כדי להפיג את המתח. ״מה איתך?״ שאלתי בחזרה והטיתי את ראשי מעט הצידה.

הוא השפיל לרגע את מבטו ואז סובב אותו חזרה לסרט. ״לא יודע״ הוא מלמל בשקט ויישר את מבטו חסר הרגש, לא מביט בי יותר.

״הו״ אני פולט ומכווץ את גבותיי בבלבול, אך מחזיר את מבטי לסרט גם כן. היה נראה כאילו הוא נמנע מלדבר על הנושא, אבל החלטתי להניח לזה ולצפות בסרט בשקט.

-----

השמש כבר שקעה לחלוטין. הבטתי מחוץ לחלון, נוף מושלם לירח המלא והבוהק. ובדיוק אז, הרגשתי את מבטו של הארי עליי. ״ירח יפה, הא?״ הוא אמר בחצי החיוך המסתורי שלו ועיניו בהקו מאור הירח שבקע מן החלון. הן היו מן ירוק זוהר כזה, מהפנט.

״אני אוהב להסתכל על הירח״ אני אומר מבלי להסיט מבט מעיניו והוא מתקרב מעט על הספה. משהו בהתנהגות שלו שונה, כאילו הדליקו בו איזושהו מתג והוא כבר לא מתנהג כמו עצמו.

״אני אוהב להסתכל עליך״ הוא אומר ולבי חודל מלפעום. ״ס-סליחה?״ אני פולט בתדהמה ולחיי מתלהטות. הוא מושיט את ידו לסנטרי ומלטף מעט את קו לסתי. אני כל כך בשוק שאיני מסוגל לזוז.

״העיניים שלך, והשפתיים שלך...והצוואר שלך...״ הוא לוחש בפיתוי ומקרב את ראשו לפניי, וממש כשאני כבר מכין את עצמי למגע שפתיו על שפתיי, הוא יורד לצווארי ומדגדג אותי עם נשימותיו. אני רוצה לעצור אותו, אך גופי לא מסוגל להתנגד. אני מרגיש משותק.

״ה...הארי, מה אתה עושה?״ אני לוחש ברעד כשמרגיש את שפתיו התפוחות והרותחות על עור צווארי המצומרר. ״הופך אותך לשלי״ הוא לוחש ומניח נשיקה קטנה. אני מניח יד רועדת על החזה שלו ודוחף אותו מעט, קם במהירות מהספה לעמידה ומתרחק כמה צעדים. ״מה זאת אומרת?! מה לעזאזל קרה לך?!״ אני צועק והוא מביט בי לכמה שניות ואז פוער את עיניו בהבנה. ״א-אני...שיט!״ הוא משך בשיערו בחזקה לפניי ששחרר וכיווץ את האגרופים שלו לעצמו.

״אני מצטער לואי, תלך לישון. אני כל כך מצטער.״ הוא אומר בעודו קם, ועוזב את הדירה במסתוריות, משאיר אותי ללא כל אפשרות אחרת חוץ מללכת לישון.

אז אני נשכב ועוצם את עיניי. מדמיין, ואולי אפילו מקווה, שהכל היה רק חלום בלהות..

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

השערות? תהיות? שאלות שרוב הסיכויים שלא אוכל לענות עליהן כי זה יגלה את המשך הסיפור?😂

סיימנו בית ספר סוף פאקינג סוף 💪🏼

איך היתה לכן השנה? קשיים? עליות? מורדות? אם תרצו לדבר על משהו, כל דבר (חוץ מבעיות במתמטיקה כי אני לא הבן אדם), אני כאן בשבילכן ביייבס😚

תהנו בחופש!!!🌸🌸🌸

~JPH

M O N S T E R // Larry Stylinson  🐾Where stories live. Discover now