Comeback!!

2.8K 143 85
                                    

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saya di sini ingin mengumumkan 7/11 saya SPM 😂 Huaaa! Takutnya! Doakan author ye. Author di sini ingin meminta maaf kepada semua sekiranya author ada buat salah dekat korang. Haha 😂 kena minta maaf, nanti author tak tenang buat exam. Thanks sebab support ff ni ♥ Author habis SPM hujung bulan 30/11. Lambatkan? 😭😭 gap banyak sangat. Kalau tak, author dah habis lama dah. Takpe2, pejam celik dah habis. Yeahh! Boleh la hadap phone tiap2 hari hahah 😂

Okay berita baik! Guess what? Author akan create First Love with Malaysian People 2! Yeahh! Gembira tak? Ke author yang syok sendiri? Author create sebab reaction korang mengembirakan author. Tak sangka ramai yang sokong. Jadi nantikan lah!

 Jadi nantikan lah!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[Description]

Selepas sahaja aku menamatkan pelajaran, kedua-dua ibu bapa ku pantas mengahwini aku dengan seorang lelaki kaya yang bernama Muhammad Izzat Imran. Dia seorang Pengurus Arkitek Double'II yang terbesar di Kuala Lumpur malah diluar negara juga ingin bekerjasama dengan syarikat itu. Ayahnya juga merupakan rakan baik kepada ayahku. Jadi aku terpaksa akur dengan kehendak kedua-dua ibu bapa ku.

Beberapa tahun sudah berlalu, aku mempunyai cahaya mata bernama Muhammad Iskandar Abdullah berumur 5 tahun.

Tiada ribut atau petir, tiba-tiba aku perlu berpindah ke Korea kerana mengikuti suamiku. Hari-hari menghadap kerja, anak dan isterinya tidak pernah dilayan. Tetapi aku tetap bersamanya. Setelah beberapa hari aku menetap di sini, aku terjumpa dengannya.

Adakah 'dia' akan terima yang aku sudah berkahwin dan mempunyai anak? atau Adakah ini akan menyebabkan perbalahan antara dua lelaki?

Author akan update 6/12 😂 hari apa tu erk? Dapat jawab author akan update 2 part. Hhhahaha😂

First Love with Malaysian PeopleWhere stories live. Discover now